Vaivaako ketään muuta tämä asia.

cold cold

Käyn ruokaostoksilla myös Länsikeskuksen Prismassa. Mutta siellä minua ihmetyttää se, että heillä vihannekset ovat kylmähyllyssä. Esim. paprikat aivan kylmässä hyllyssä. Eihän sitä paprikaa tarvitse kaiketi miinusasteissa säilyttää. Pilaantuvat siellä samoin kuin liian lämpimässä. Enkä ole kyllä muissa kaupoissa niin kylmää säilytystä vielä kokenut vihanneksilla olevan kuin Länsikeskuksen Prismassa!

5

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi ola hyväkin

      Banaanikärpäset tms ei varmaankaan viihdy niin hyvin kylmässä. Kesällä kävin niin vaatepuoli oli ainakin järjettömän kuuma, eikö siellä ole ilmastointia? Euromarketin aikaan ei ollut kuuma.

    • Voooi harmi

      On teillä kyllä aivan kauheaa, miten lainkaan pärjäätte?

    • mjoo

      Säilyyhän ne vihannekset pari päivää kauemmin kylmässä. Esim. perunat tai sipulit kotona kannattaa laittaa viileäkaappiin.

    • ffantsu

      Mikä vitun uusavuton olet???. Tuorevihanneksia kun nimenomaan säilytetään kylmässä. Mistä runkkulasta olet tullut planeetalle nimeltään tellus???

      • no, teitä ei vaivaa.

        Ai jaa, siis tosi kylmässä. En ole kyllä niin kylmää paikkaa tuorevihanneksille muissa kaupoissa havainnut kuin tuossa Länsikeskuksen Prismassa.
        http://suurkeittioreseptit.kasvikset.fi/Suomeksi/Suurkeittio/Tuotetietous/Kasvisten_sailytys

        Mutta voihan tietysti olla niinkin, että tuossa Prismassa tila on niin vetoinen, että rupeaa ihmistäkin talvivaatteissa sisätiloissa paleltamaan kun yrittää paprikaa valita kasasta.
        En tosiaankaan ole niin kylmää valintahyllyä muualla kokenut olevan... Tosin en minä kaikkia kauppoja ole kiertänyt...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1414
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      75
      1115
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      725
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe