Joku nimittelee mitä törkeimmällä tavalla Keskustan julkisia toimijoita. Sipilä, Väyrynen ja Pekkarinen mm. ovat saaneet osansa.
Onkohan törkeästi käyttäytyvä henkilö keskenkasvuinen vai aikuinen, joka ei kykene kontrolloimaan omaa käyttäytymistää. Siis vähän vinksahtanut.
Mitä mieltä nimittelystä
5
315
Vastaukset
- Osui ja upposi
"...aikuinen, joka ei kykene kontrolloimaan omaa käyttäytymistää. Siis vähän vinksahtanut. "
Täydellisesti sopiva kuvaus evp aliupseereista. - Meni nappiin
"Täydellisesti sopiva kuvaus evp aliupseereista". Ja sitten se vähän vinksahtanut kehtaa tehdä tuollaisen avauksen.
- JOHTAJA J:LLÄ
Asia on aika keskeinen tällä saitilla!
Kyllä minä muuten ihmisen mielen toiminnasta jotakin saatan tietääkin.
Oletko siis sitä mieltä, että törkeä nimittely on ihan ok?
- 2323232
Olen myös ihmetellyt että mistä tämä porukka on karannut, ei kai vain kakolasta, on kai Känä tai epv, molemmat saman tasoisia. joku niitä nyt niin kalvaa,äikkistä vain kummallekin, kannatus laahaa alamaissa kuten hekin.
- Koetetaan ymmärtää
Kun ihminen elää suljetussa autoritäärisessä yhteisössä vuosikausia, mieli vääntyy vinksalleen väkisinkin.
Pahimmat nimittelijät ja räyhääjät näyttävät olevan nuo yhteisössään aputehtäviin paperinpyörittäjiksi päätyneet, joilla ei ole alkujaankaan ollut normaalia kosketusta ihmisyyteen. Aputehtävissä pelkkien sotilaiden yhteisössä, vailla kosketusta ulkopuoliseen maailmaan eläneistä ei voi tietysti paljoa odottaakkaan, joten siinä mielessä ymmärrettävä juttu
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815