Extrassa oli tänään hyvin kaunis nainen ;)

IHANA!!

Miksei tuollaisia kauniita naisia saatu yhtään taloon? Oli pojat kyllä niin seksikäs ja kaunis tumma kaunotar ja valehtelematta minua alkoi panettaa ;) Ihana seksikäs mutrusuu jota kutittamalla lovee tulee ;)

14

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Mari on seksikäs. Katselen sitä aina mulk­­ku jäykkänä.

    • Pienet piirit

      Joo tosi ihana Iberon esittelijä kertoi olevansa aivan Jonathan-fani!

    • ????

      Maksettu mainos. Piiri pieni pyörii, se ainakin tuli selväksi Voi tuotanto miten läpinäkyvää puolueellisuutta.

    • oksettaa..
    • =markkinarako=

      Iberon muijalla oli markkinarako kosteana kun ihaili Jonathania eilisessä Extrassa. Silmissä vilkkui vain raha, hän suunnittelee saavansa koruja myyntiin ja esille Jonathanin ystävän Uuno-vaatesuunnittelijan asuihin.

    • fani myös

      Oli kiva, kun joku uskalsi julkisesti myöntää olevansa Jonathan-fani.

      • 7+4

        Oli varmaan ainut vieras. joka veikkasi että Jonathan voittaa. Oliko muuten Saulin hyvä ystävä.


    • - piste

      Olis kiva tietää millainen ihminen äänestää Joonatania? siis oikeesti

    • törkee esitys

      Isompia nenärenkaita suunnittelussa .

      RAHA RAHA RAHA.......

      ONNEKSI JONATHAN kuuluu tässä kansassa vähemmistöön !

      Yhteiskunta ei pitkälle pyörisi tällaisten PELLE puppelien taidoilla !

    • Olon

      Oli ihuna nainen, kaunis ja tyylikäs, peräkammaripojat eivät ymmärrä hyvän päälle.

      • IHANA NAINEN

        Niinpä, nainen oli todella seksikäs ja teki selväksi ettei ole mikään "helppo" juuri tuolaiset naiset saavat minun kivekset elämään, ihana hymy jota viljeli vain tarvittaessa, suu vähän kuin vihainen, mutta voi pojat miten sekisäs kokonaisuus ;) Siis mistä toi nainen tuli ja onko varattu? IHANA!! MÄ RAKASTUIN HETI!!! ;)


      • So so

        ...tai sinä et ymmärrä asian pointtia...


    • anti-fani

      Joonatanin kaverit täällä ihaillevat, odottavat saavansa itsekkin koruja. On niin läpinäkyvää hommaa, että ihan inhottaa. Ja piiri pieni pyörii.

    • Ei edustava!

      Makuja on monenlaisia! Itse ajattelin, että onpa epäsiitin ja vaatimattoman näköinen korujen edustaj! Juuri suun seutu oli suttuisen näköinen! Ei kovin järkeväkään, jos Jonathania fanittaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe