Skinit

n.....

onko kouvolassa enää skinejä?

118

2823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mamu

      Ei, ne on hakattu katuun.

      • Namua vedetään hanur

        On niitä vaikka kuinka jos tarvetta tullaan kyllä.
        Stöke on maisemissa ja saa sakin kasaan puolessa päivässä.
        Joten ole mamu ihmisiksi


      • muutanko?
        Namua vedetään hanur kirjoitti:

        On niitä vaikka kuinka jos tarvetta tullaan kyllä.
        Stöke on maisemissa ja saa sakin kasaan puolessa päivässä.
        Joten ole mamu ihmisiksi

        Paljonko kouvolassa on muita kuin suomalaisia, noin heti ulkoisesta havaittavissa?


      • tosi.on.totta
        Namua vedetään hanur kirjoitti:

        On niitä vaikka kuinka jos tarvetta tullaan kyllä.
        Stöke on maisemissa ja saa sakin kasaan puolessa päivässä.
        Joten ole mamu ihmisiksi

        KATSOKAAS tämä, fakta puhetta.. Youtube - Teuvo hakkarainen palokan abc.


    • pilottiss

      en tiedö mutta paljon löytyy ihmisä joilla samoja aatteita.

    • alpha ma-1.

      Ei pilotti tarkoita että on skini. se on takki muiden joukossa.

    • TakeSome88

      Vaatteet ei tarvi olla aatteet. On hymyileviä "suvakkeja" joiden pitkän tukan ja punaisten simälasien takaa katsovat kylmät sekä erittäin Isänmaalliset silmät.

    • erilainen.

      minä käytän pilottia mutta vihaan isänmaatani.
      en pidä suomesta.

      • TakeSome88

        "erilainen"..Hyvää iltaa ja mielenterveyttä.
        On totta että Suomi ei aina ole reilu lapsilleen. Mutta se on Itsenäisyyden hinta. Juo lisää mutta ole ylpeä maastasi ja rodustasi. Jos nyt edes Suomalainen olet..


    • MINÄ.

      Olen valitettavasti suomalainen ja EN ole ylpeä siitä!
      en ole myöskään riippuvainen suomesta joten en ole sen "lapsi".
      olen itsenäinen itseään kunnioittava leuka pystyssä kulkeva aikuinen!
      juon kun huvittaa, en ole ylpeä maasta enkä rodusta, maapallo on liikkumista varten, lait on tehty k_sipäisten poliitikkojen kautta.

      miten mielenterveys liittyy asiaan?
      vai tullaanko minua jo pidättämään kun en ole yhteiskunnan kanssa samaa mieltä eli tarkoitan sitä että minua ei saa nuolemaan yhteiskuntaa?

      mielipide ei muutu, se pysyy!

      • kapina!

        Minä en maksa tästä p-ersereikämaasta saati itsenäisyydestä mitään!

        minä halveksin tällaista maata missä pakotetaan maksamaan veroja valtiolle!

        HYI HYI!


      • idiootit

        Hiljaa lusmu!pelkkä pummi olet ja lypsät paska järjestelmältä rahaa.älä hae tukia. tuskin töissäkään olet.elä vapaasti ilman p....a lakeja.jättäydy järjestelmän ulkopuolelle.nälkään kuolisit veneen alle ilman sossun rahoja.et pärjää ilman muitten antamia rahoja kuukauttakaan.


      • Anonyymi

        Lähe shit Namibiaan hukannut hula..


    • GetSome88

      Voi Hyi-hyi Minä Minä!!

      Ei ole syytä hermostua. Sama juttu tässäkin.
      Rahat ei riitä mihinkään mutta viinaa kuluu! Kaikesta siitä johtuvasta luulisin seuraavaa:
      Isänmaa on kuin ystävä. Sitä ei unohdeta tai
      hyljätä. Oli tilanne mikä tahansa.
      Juutalais-marxilainen salaliitto (z.o.g)
      pyrkii ajamaan ihmiset toistensa
      kimppuun.

    • ............

      ei täälä mitään salaliittoja ole.... on vaan avoin kiero valtiojärjestelmä jossa köyhät köyhtyy ja silti nuolee herrojen p ersettä... rikkaat rikastuu ja sitä rataa.

      pokkurointiin ei ole varaa, sitä varten valtiolla on vankilansa.

      joten mikä se isänmaa nyt sitten on?
      feikkinatsien mielikuvitusta?

    • johan nykin

      Kiva katsella, kun omat kirjoittelijat vastailee itselleen. :)

    • GetSome88

      Täytyy myöntää että tässä olisi vähemmän ikävää jos asia olisi kuten esitätte.
      Z.O.G eli "feikkinatsien" ilkeämielinen keksintö? Käykää tutustumassa aiheeseen ja harkitkaa vakavasti miettimistä sekä ajattelua asian suhteen.
      Tai unohtakaa koko juttu! Ottaen huomioon henkiset kykynne kyseessä on helpoin ratkaisu. Ei millään pahalla kuitenkaan.

    • keltahattukukkasetä

      nyt huollestuttaa.... nettivinkkiä kehiin!

      • lusmut

        Miä luulen et nää järjestelmää vihaavat saa kaikki rahansa kelalta ym vihaamiltaan tahoilta.se ei tunnu haittaavan.menisivät niihin maihin missä ei sosiaalihuoltoa ole,jos niin ahdistaa.sinnevaan polleilemaan.ketähän pyytävät avuksi kun hätä tulee.ettei vaan niitä paskoja poliiseja mitä vihaavat.


    • GetSome88

      Niin. Tässä aikainen joutuu viemää tai viedä sosiaali-tukemus-hakemus. Oikeasti vituttaa ihan saatanan keralla!

    • NWO x

      syökää kanaa !

    • HuOlleStUnUt.

      nyt nettivinkkiä!

    • zgini

      Kun virkavalta ei pysty eikä halua, niin on todella hyvä asia kun skinit pitävät järjestystä yllä, täällä ei meinaan ambomaalaiset ja muut eskimot o hillunu sen jälkeen kun asiat laitettiin järjestykseen! Veronmaksaja ja naapurin mummo kiittää!

      • ei ole kaikki miltä

        Siis aidot skinit ei ole rasisteja.nyt puhut uusnatseista.osa mamuista ok.osa ei.ei pidä yleistää.ihon väri ei kerro kuin etnisen taustan.pahoja ihmisiä löytyy kaikista"väreistä"


      • GetSome 88
        ei ole kaikki miltä kirjoitti:

        Siis aidot skinit ei ole rasisteja.nyt puhut uusnatseista.osa mamuista ok.osa ei.ei pidä yleistää.ihon väri ei kerro kuin etnisen taustan.pahoja ihmisiä löytyy kaikista"väreistä"

        älä jauha skeidaa dorka!


      • gotsome82

        kuinka hyvin tunnet skinhead kulttuurin alkuperän?
        jos olet jaksanut perehtyä perusteellisesti mikä on Z.O.G. (eli osaat lukea) niin perehdyppä tähänkin aiheeseen.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Skinhead


    • laiton mies.

      painukaa v-ttuun veronmaksajat ja muut ahdasmieliset pellet

      maailmassa tulee saada olla vapaa ja liikkua ilman teitä k-sipäitäkin.

      • menolippu...

        Näin on muuta pois loisimasta veronmaksajia


    • LOINEN.

      Pah! vai loisinko minä nyt kun en osallistu veronmaksuun?
      Osaahan ne v-tun m-ulkut repiä verojaan sieltä ylempää vaikka kengännauhoista jos mistä vaan keksiikään.
      minullekin tuli pari kk sitten joku h-lvetin "Kiinteistövero" kirje. Mikä v.ttu se on, minä ihmettelin, kun olinhan minä jo koko p-rkeleen tontin omistaja niin mistä v.tusta minä silloin maksan?

      kuulkaahan.... valtio p.erseilee meille, aina ja nyt! ne kynii ja ne kynii... niillä on omat juttunsa.

      Kannattaisi tutustua anarkismiin.

      emmehän me halua itseämme ryöstettävän! ihmiset ovat ansainneet työpalkkansa mutta valtio repäisee siitä isot siivut itselleen.

      Joten loisinhan minä p.rkele!

      • MINÄ.

        Teiltä puuttuu ITSEKUNNIA JA INDIVIDUALISMI.

        Te nöyrrytte vallitsevalle vallalle ja elätte kuin madot sonnassa.

        Haukutte tummat ihmiset vaikka voisitte sen sijaan keskitttyä omaan itseenne.
        Jokainen täällä on loppupeleissä itsestään vastuussa eikä pidä olla kateellinen kellekään.

        Yhteisössä kateus tulee aina muita kohtaan.

        Yhteisöstä riippumaton kunniallinen individualistinen ihminen ei ole kateellinen kenellekään eikä riippuvainen yhteiskunnan vastuusta koska HÄN on vastuussa VAIN itsestään ja tekee itselleen elämänsä mahdollisimman NAUTINNOLLISEKSI.

        Hän ottaa mitä saa ja haalii lisää.
        Hän on ainutlaatuinen oman elämänsä HERRA.

        AVE!


      • tietoameille
        MINÄ. kirjoitti:

        Teiltä puuttuu ITSEKUNNIA JA INDIVIDUALISMI.

        Te nöyrrytte vallitsevalle vallalle ja elätte kuin madot sonnassa.

        Haukutte tummat ihmiset vaikka voisitte sen sijaan keskitttyä omaan itseenne.
        Jokainen täällä on loppupeleissä itsestään vastuussa eikä pidä olla kateellinen kellekään.

        Yhteisössä kateus tulee aina muita kohtaan.

        Yhteisöstä riippumaton kunniallinen individualistinen ihminen ei ole kateellinen kenellekään eikä riippuvainen yhteiskunnan vastuusta koska HÄN on vastuussa VAIN itsestään ja tekee itselleen elämänsä mahdollisimman NAUTINNOLLISEKSI.

        Hän ottaa mitä saa ja haalii lisää.
        Hän on ainutlaatuinen oman elämänsä HERRA.

        AVE!

        Sie suuri opettaja, jatka nyt. Kerro.


    • .......

      "Kun virkavalta ei pysty eikä halua, niin on todella hyvä asia kun skinit pitävät järjestystä yllä, täällä ei meinaan ambomaalaiset ja muut eskimot o hillunu sen jälkeen kun asiat laitettiin järjestykseen! Veronmaksaja ja naapurin mummo kiittää! "


      vielä reilut 10-15 vuotta takaperin nämä sinun skinisi kävelivät yli 20 päisellä porukalla punaiset pilotit yllään pitkin kaupunkia ja kun joku suomihörhö käveli vastaan, piti skineille pulittaa 20 markan setele ettei saanut turpaan.

      tällaista olin kuullut kylillä.

      erittäin isämmmaallista porukkaa on.

      loppukaneettina sanoisin että olipa 20 päinen mulatti tai polakki, tahi suomihörhöilijä jengineen, niin vaatteet tekee ne aatteet.

    • tiu tau

      Kyllä oli huvittavaa tekstiä koko ketju,10 vuotiaat nassit uhoaa,vittu mä vihaan,vittu näitä lakeja,vittu,vapaus kuuluu,jne...,ei voi muuta kuin todeta että kannattaa muuttaa äkkiä pois jos täällä on noin huono olla,niin ja ostakaa sitten mielellään pelkkä menolippu,ettei nyt vahingossakaan enään tarvitse teiden itkua ihmetellä.Ehkäpä siellä jukujuku satumaassa sitten tulee poliisisetä ja lukee teille iltasadun,olipa kerran jos toisenkin......

    • kovempi sälli.

      ai ENÄÄÄÄNNNNNNNN ?

      Kirjoititkohan nyt ihan oikein?

      ei muuta kun jatka sinä vaan kukkalakkivaltion kumartelua.
      Kytät on tervetulleita, mutta jos ihmisoikeuksiini puututaan, niin täältä pesee.

      • ..............

        "10 vuotiaat nassit uhoaa,vittu mä vihaan,vittu näitä lakeja,vittu,vapaus kuuluu,jne."

        taitaa sulla 5 vuotiaalta sitten puuttua laajempi näkökulma kukkalakkivaltion asioihin.... kasvaisit nyt edes 6 vuotiaaksi ihan alkuun.


      • M1M1M1M1M1M1M1M1
        .............. kirjoitti:

        "10 vuotiaat nassit uhoaa,vittu mä vihaan,vittu näitä lakeja,vittu,vapaus kuuluu,jne."

        taitaa sulla 5 vuotiaalta sitten puuttua laajempi näkökulma kukkalakkivaltion asioihin.... kasvaisit nyt edes 6 vuotiaaksi ihan alkuun.

        HUOLLLLLLLLESTUNUT!

        NYT NETTIVINKKIÄ KEHIIN JA ÄKKIÄ!!!!!

        KAIKKI HOITOON !!!!!!!!


    • tiu tau

      .................Mukulatkin on jo sinua vahempia,et ole tekstin sisällöstä päätellen vielä ala-astetta käynyt,joten mitä jos menisit emon viereen tutimaan,pikkuinen.Ehkäpä se sinunkin näkökulmasi laajenee.

    • CoS.

      ehkä sinun näkökulmasi on vain nöyristellä suuremmalle hallinnolle.

      olet heikko.

      • 612

        CoS please. Älä sinuttele ilman lupaa!. Kysykää edes lupa ampua pusikosta kunnollisia ihmisiä ja näin olette ilmaiseet voimakkuutenne..
        PS. Avo-hoidosta nauttivien kansalaisten hoidosta vastaavien kallonporaajien olisi syytä tutkailla mitä hoidokit netissä huuhailevat?.
        Verorahoja voisi säästyä. Kuten myös veronmaksajien hermoja.
        PSS. Isänmaalista Itsenäisyyspäivää kaikille! Myöskin henkilöille joille verellä lunastettu itsenäisyys ja sen hinta ei ole täysin valjennut.


    • tervetuloa!

      Minä käytän mielelläni suomi yhteiskunta hyväkseni, enkä veroja maksa.

      Puolustan tarvittaessa myös itseäni kallonporaajia vastaan.

      • Kapinallinen.

        "Avo-hoidosta nauttivien kansalaisten hoidosta vastaavien kallonporaajien olisi syytä tutkailla mitä hoidokit netissä huuhailevat?"


        en ole kansalainen, olen itsenäinen yksilö, vapaa kapinallinen!

        vihaan sinua, suomea, kallonporaajia.

        Tervetuloa!


    • GetSome 88

      epä-Isänmaallinen rotta "Kapinallinen". Tehdäänkö treffit jossain syrjemmällä? Ehdota paikka sekä ajankohta. Mä otan vaikka lomaa ja Te sairaslomaa.

      • epäisänmaallinen

        anna tulla vaan?


    • hahahahlosers

      Kaikki Kouvolan skinit on kehareita paskahousuja jotka ei osaa muuta ku änkyttää selän takana ja sylkeä. AIna saavat turpaan vitun luuserit.

      Lisäksi kaikki ovat vitun rumia.

      • ertytew5w4

        pelkäävät kuollakseen tavallisten ihmisten mulkaisuja


    • texasrockabillyrebel

      niin ovatkin.

      pikkupoikia joilla on kalju pää ja liian isot kengät.

      eihän sellainen ole edes mies kuka noita kehtaa läpsiä.

    • mullaomatmielipiteet

      "Ehdota paikka sekä ajankohta. Mä otan vaikka lomaa ja Te sairaslomaa."


      kerro pois vaan niin tulen yksin.

    • laajentuminenkannaatt

      "Mukulatkin on jo sinua vahempia,et ole tekstin sisällöstä päätellen vielä ala-astetta käynyt,joten mitä jos menisit emon viereen tutimaan,pikkuinen.Ehkäpä se sinunkin näkökulmasi laajenee."

      miksi pitäisi olla kiinnostunut tekstin sisällöstä jos ei kiinnosta hevonvittuakaan?
      ja ei sinullekaan ole järkeä päähän pakotettu jos mielestäsi koulun käyminen tekee ihmisestä paremman.
      eihän siellä oppinut muuta kun vihaamaan yhteiskuntaa.

      laajenna sinä siitä.

    • sanoeivaltiolle

      "

      CoS please. Älä sinuttele ilman lupaa!. Kysykää edes lupa ampua pusikosta kunnollisia ihmisiä ja näin olette ilmaiseet voimakkuutenne..

      PS. Avo-hoidosta nauttivien kansalaisten hoidosta vastaavien kallonporaajien olisi syytä tutkailla mitä hoidokit netissä huuhailevat?.

      Verorahoja voisi säästyä. Kuten myös veronmaksajien hermoja.

      PSS. Isänmaalista Itsenäisyyspäivää kaikille! Myöskin henkilöille joille verellä lunastettu itsenäisyys ja sen hinta ei ole täysin valjennut.
      "




      tuollaista yhteiskunnallista paskaa voi lukea ainoastaan 4 promillen kännissä jos sillonkaan

    • nssadsadsadassadsad

      eihän täällä edes saa töitä ellet käy 3 vuotta murkkujen kanssa koulua.
      opiskelet äidinkieltä liikuntaa matikkaa ja patikkaa 3 pitkää vuotta.

      luulisi ihmisestä tulevat työkykyinen jo muutaman viikon jaksolla oikeassa töissä.
      ei se teoria kenenkään päähän jää.
      työtä oppii tekemään vaan työtä tekemällä.

      koko koulutus systeemi osoittaa valtion tyhmyyden.

    • isomunapohjanmaa

      "onko kouvolassa enää skinejä?"

      pari hassua apinan kokoista luuviulua niskalassa ainakin.
      loput ovat saaneet idean ryhtyä makselemaan veroja.

    • kilivetönvolovo

      "Ehkäpä siellä jukujuku satumaassa sitten tulee poliisisetä ja lukee teille iltasadun,olipa kerran jos toisenkin......"

      poliisisetäkö se on sitten se joka sun ja mun elämästä kaiken päättää?
      itse ainakin haluan päättää itse omasta tulevaisuudestani, olipa nyt
      suomilaki tai ei.
      onneksi eivät ainakaan tuolla korvessa hirveesti ahdistele vaikka autossa olisikin vanhat kilvet tai muuta mistä valtiolle saisi lisää
      massia kasvatettua.

    • uskontoihinuskovat

      skini/somali=sosiaalipummi/kelapummi.

      kaikki nämä äärijärjestöihin kuuluvat ovat vitun kehareita. Isist,natsit yms.

    • mitä.mieltä

      Tuleeko huhuttu "Ruotsin malli" käyttöön eli sellainen, että jos tiedetään henkilön olevan edes vähänkään rasismiin taipuvainen niin seurauksena on työttömyys, syrjintä ja mustalle listalle joutuminen?

      • eiisisiätainatsejasuomee

        Sinne ne kuuluvatkin. Paitsi että ovat jo työttömiä omasta laiskuudestaan ja tyhmyydestään johtuen.


    • eipystyeijaksa

      Skinit on työttömiä omasta tahdostaan. Kohdistavat vihansa maahanmuuttajiin että voivat syyttää heitä työttömyydestään, eikä tarvitse hakea töitä.

    • suti.nurkaan

      Ota reitiksi mroom ja joku kirppu tori ja homma on paketissa!

    • hurrrrrjahuligaanihaha

      Ai ei Kuusaan skinit tee mitään? Piistävät he vanhan torin alaparkkiin hakaristejä ja white power tekstejä pinkillä värillä.

    • itkupillejäneon
      • Heppikevonen

      • mehurrrrjatskinit

        me tullaa porukalla sanoo sua homoks!


      • hurrrrrrrrrrrja
        Heppikevonen kirjoitti:

        No oothan sie kusessa jos alat mulle pottuilemaan. Vetelen korville, mun veskalla kaikkia maahanmuuttokriitikoita

        http://kuvapilvi.fi/k/ysu8.jpg

        Miten skinit muka eroaa somaleista? Kummatkaan ei tule koskaan tekemään päivääkääkään töitä.

        Vapaapäivä joka päivä ja yö.


    • transunainen

      Resisbosse on the road again!

    • einiitätarvitamihinkä

      Miksi ihmeessä olis?

      • sekoboltseja

        Ei todellakaan. Ovat yhtä hyödyllisiä sossupummeja kun somalit. Uhoavat ja vihaavat kaikkia.


    • miesjaala

      On, leipäjonosta tai kelanjonosta löytyy.

      Ovat veteraanit varmasti ylpeitä.

    • toinenmiesmutteijaalast

      veteraanitko ne sinun tylsän elämäsi nyt täyttää vai?

      • hyvätuhotaperintö

        Ja siis veteraanit taisteli aikanaan.


    • Jaalantosimies

      Matin ja Mervin Nykäsen elämä onkin tosi jännittävää siistiä. Viiniä ja odotusta kumpia lyö kumpaa.

    • viinaonpelastus

      sama kaveri kenki heikompaansa pitkin kasvoja ylivieskassa.
      siitäkin video olemassa.
      jalka nousee kyllä muttei voimaa ole.
      kipsilevyseinän saa paskaksi pikkutyttökin.

    • eihommapelaa

      "Ai ei Kuusaan skinit tee mitään?"

      eivät ne tee.
      somaleja istuskelee kuusaan keskustassa ihan kaikesssa rauhassa bussipysäkeillä ja kävelevät pitkin kaupunkia muutenkin. joka päivä ja paljon.

      oikeat skinarit olisivat jo panneet lätyn lotisemaan ja se kyllä näkyisi kaupunkikuvassa ennenpitkää.
      edes tuomioista eivät piittaisi.
      no kuusaa ei ole joensuu.

      läträävät viinalla ja vetävät huumeita. siinä kaikki.

      ennenvanhaan kiristivät rahaa ja pahoinpitelivät valkoisia kuusaalaisia
      kun ei tummempia näkynyt.
      onhan se kin tekemistä tietty.
      woika skinit oli säälittävintä mitä maa päällään kantaa.

      • aineetkosekottanupään

        näköjään ennen vanhaan on ollu sama meininki et valkolaisille vittuilevat mutteivät mustille tee mitään.


      • Veri.ja.Kunnia-KVL

        skinit tappelee vain päihtyneenä ja vain keskenään. tappeluiden motiivit liittyvät päihteisiin.

        hampaaton skini herää aamulla ja muistaa vajaan lonkero-tölkin joka jäi viereen kun sammui. nyt se on kuitenkin tyhjä joten pitääpä puukottaa joku skini joka on sen limaisen lonkeron jämän imuroinut. ymmärtäähän sen kun on tallinnasta asti tuotu verotonta viinaa ja maksettu sossun/kelan rahoilla, niin ei voi tuollaista epärehellisyyttä isäm maallisissa piireissä hyväksyä.


    • ghjhiuy

      En oikein ymmärrä muutamaa kusipäätä ketkä sano sinun olevan "tukeva"mut ite ku katson kuvaas ni missix sinua luulen.
      Lähetetty käyttäen Facebook Mobile

      ,ei terrve:D ei oo vissii kaikki kirjat hyllys
      ja kuka hn on ja mistä tänne saapui MITÄ

      • ohoooo

        yx skini laittanu tutulle naamakirjassa. muutenki pyytelee kaikkia muijjia kavereiks.


    • aatteethukassa

      Oikeat skinit eivät ole rasisteja.

      Boneheadit ovat mitä kaikki Kouvolan skinit on.

    • normaalimies1

      vai että oikein oikeat skinit?

      lässyti lässyti
      tiiät kyllä mitä skineilä täälä tarkotetaan

      älkääkö laittako niitä vammasia xd ja DDDD merkkejä vitun apinat.

      • veketuli

        moi veke.


    • huppupäähäniioonkovaa

      Ovat värvänneet jengiin kääpiön kokosen blondi pojan joka näyttää justin bieberiltä. Voi ainakin purra nilkkoja.

    • vekesuniiii

      Veke Suni ei uskalla vittuilla kun piilosta ja eikä töitä ole tehny koskaan. Tekee manneille vielä pimeitä hommia pikkurahoista.

      • VEKETHERIILMÄÄN

        Shitronin kanssa ainakin kaveeraa.


      • huutonauruuuu

        ei vittu huutonaurua "shitron"
        kunpa olisin syntynyt manneksi

        HAHAHAHAHAHA !!!


    • vekethemän

      NYT VITTU SE SUU KIINNI !!!!!!

      TEEN PIAN SINUSTA KIRJOITTAJASTA RIKOSILMOITUKSEN SUOMEN EVANKELIS LUTERILAISELLE HIIPPAKUNNALLE!!!!!!!!!

      • liimamaistuuu

        hankitko kiitos elämän?


    • vekethemän

      Nyt vihhu se suu kiinni tai kusen housuun!

    • veketheriiiilmääään

      khuule shiä shaatanan mhulkku nyt vhittu jos vhiel kherran thääl haukkut minuu ni vhittu mhie shuutun ja mhustaks muutun!!!

      • Vekethemän

        Ja suuttuessa pelottaa nii et mie kusen housuun.


    • VEKETHERIILMÄÄN

      räyh räyh! purasen sua nilkoista!

      • Vekesuni

        Takaaapäin hyökkään ja piilosta kuten tosi miehet!


      • takaapäinhelpompaa
        Vekesuni kirjoitti:

        Takaaapäin hyökkään ja piilosta kuten tosi miehet!

        voittajat tekee niin


      • vekethenainensuni

        voittajaa olla kelapummi ja naisellinen mies? lyötkin kuin naiset eli avokämmenellä


    • tattoopower

      Kaikkien paras olla vaan hiljaa. Ellette välttämättä halua että Voikkaan isot, treenatut, leveäselkäiset ja raskaasti tatuoidut linnankundit MÖRÄHTÄÄ ja teiltä paskat housuun PÄRÄHTÄÄ!

      • Vekethemansuni

        MNulla on paska ja kuset housussa. Oonko mie nyt kusessa?


      • arvaapaskuka

        kyseletkö anonyymisti? mikset nimellä?


    • kysäsenpä

      Vieläkö Muke, Arska sun muut pyörii skinipiireissä? Mistreatkin vissiin lopettamut jo? No onhan heput jo 50v kubbeja, että saattaa olla ettei enää touhuile mukana.

      • dftyxrujrf

        Jäljellä pellejä ikiteinejä eikä varmasti järjissään olevt viiskybäset jaksa sitä paskahousuilua katsoa. Tosin voiko olla selväjärkinen jos on skini.


      • oletlinnahuora

        Kuusaalaiset on toisilleen kateellisia


      • oletlinnahuora

        pitää tulla keulimaan taas sun oven eteen aikanaan


    • tattoopower

      Ei ole skinejä. Voikkaan isot , treenatut, leveäselkäiset ja raskaasti tatuoidut linnankundit ajoivat ne pois.

      Koska ne yrittivät ottaa nimille mustalaisten pois ajamisen Voikkaalta, vaikka senkin teki linnankundit. Selkä vaan heilui ja tatuoinnit näky kun linnankundit nakkeli skinit ja mannet.

      • vitunvajakkeja

        onko n ääkin jotain 20v poikasia?


      • kulmankummitukset
        vitunvajakkeja kirjoitti:

        onko n ääkin jotain 20v poikasia?

        Nämä ovat 35v ja ylöspäin olevia kovia äijiä ketkä esimerkiksi majailevat voikkaantien risteyksen kulmassa siinä missä pari kpl pari kerroksisia puutaloja.

        Kunnon porukkaa, pitävät talkoita ym. Vuosia treenan linnassa selät erittäin leveiksi. Ajoi aikanaan mannet ja skinit pois.


    • Väärää.tietoo.sulla

      Skinit hengaa mustalaisten kanssa kouvolassa.

    • imevätkullejarahasta

      taitaa hengailla ikäistensä 20v pilttien kanssa imien pikku munaa

      • eikoskaantöissäollu

        Paskahousuja ovat ja etsivät ala-asteelta naista itselleen.


    • Nahkakuula

      Niille kasvoi kaikille tukat, eikä sossu maksa parturia.

    • fgghj

      Ei skinejä monikulttuuriseen Kouvolaan, kiitos.

    • VanhanLiitonUkko

      Ei oo Kouvolassa/Kuusankoskella näkynyt muutamaan vuoteen toimintaa. Mutta eiköhän se siitä vielä nouse poijjaat ja tyttelit! Hail Blood & Honour! Sieg Hail! 88

      • siegheilkela

        Ehkä Kouvolassakin viisastuttu kun elämänkoulupellet hiljentyneet.


    • 30vJaVieläkinElossa

      Mistreat on hyvässä ja kovassa vedossa kyllä edelleenkin - Sori siitä Kouvolan suvakkipellet! Jos ette mua usko niin kysykääs Vuohijärven paavilta sitten!

      • työttömätpelleskinit

        Peräkammarin pojat piilossa leikkii roolileikkejä. Netissä uhoominen elossa oloa.


    • sossupummit

      Minkäänlaista isänmaallisuutta on turha odottaa joltakin natsilta tai skiniltä. Suomenruotsalaisetkin on isänmaallisempia. 88 on näiden luusereiden käyttämä numero jolla viitataan kahteen H-kirjaimeen ja niiden yhdistelmään Heil Hitler. Luulen että Hitlerikin olisi työntänyt nämä kaasukammioon.

      Mistreatiläiset aikoinaan luikki Ruotsiin karkuun paskat housussa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hieno kuulla! Kiitos tästä. Homma nousussa siis!

        Terveiset täältä Pohjois-Karjalan Joensuusta 88!


    • Anonyymi

      Moro myöskin täältä Lieksan valkoisilta veljiltä!

      • Anonyymi

        Ootteko pellet albiinoita kun niin korostatte valkoista väriä? Ja toi kasikasi. Voi jeesus mitä pelleilyä. XD


    • Anonyymi

      Sosiaalitoimiston luukulta löytyy kuusankosken skinit.

    • Anonyymi

      Saivat sen verran hyvin pataansa että tuli kaki housuun ja kipittivät ahvenanmaalle turvaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe