Paras ruokapaikka?

Ekakerta

Missä on paras lounas reissumiehelle? Vaihtohtoja ainakin Matin ja maijan asema, Pippastiina, Merjuska, oliko vielä muita ja mitä näissä maksaa? Kellä paras kokki ja parhaat raaka-aineet??

73

3918

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lounasta

Pipastiinassa on hyvät eväät. 9-13e hintaan saa lounasta, käy katsomassa heidän nettisivuja sieltä näkee lounaslistat.

• epäolennainen

Kallista !!!!
        Mikä on hinta - laatusuhde ????

• lilllliillliiiiipull
        epäolennainen kirjoitti:

Kallista !!!!
        Mikä on hinta - laatusuhde ????

Enpä kehuskelis liikoja.

• TuoreetRaakaaineet

Ajatelkaa raaka-aineiden hintoja ja muut kulut. Itse ajattelen kun joskus käyn niin maksan laadusta ja palvelusta, kuin saa miettiä onko raaka aine kuinka vanhaa. Itse suosittelen Pipastiinaa.

• voipölijyyskerranni
        TuoreetRaakaaineet kirjoitti:

Ajatelkaa raaka-aineiden hintoja ja muut kulut. Itse ajattelen kun joskus käyn niin maksan laadusta ja palvelusta, kuin saa miettiä onko raaka aine kuinka vanhaa. Itse suosittelen Pipastiinaa.

Omistaja ite taas asialla mainostamassa puljuaan?
        Höh

• Tuoreetraakaaineet
        voipölijyyskerranni kirjoitti:

Omistaja ite taas asialla mainostamassa puljuaan?
        Höh

Ei ole. Ihan olen käviä kyseisessä paikassa. Sillä tiedän tälläiset kun olen käynyt ruoka alan koulun ja silloin pidin nuoriyrittäjä yritystä. Et ei se aina omistaja ole joka laittaa.

• Omatmielipiteet

Miksi pitää aina yleistää että omistaja on joka kirjottaa tosi asioista? Luulisi jokaisen ymmärtävän joka käy ihan ruokaa ostamassa että kaikki ei oo halpaa. Ja työn antaja on huomioitava kaikki asiat että työpaikka säilyy. :) Itse tykkään käydä eripaikoissa syömässä silloin tällöin ja jokaisella onomat omat mielipiteet paikoista.

• Mää vaan

Matin Ja Liisan asema paras. Ruokaa monipuolisesti,hyvää ja tuoretta.Pipastiinan ruuat muuten ok, mutta vähän mauttomia.

• merjuska nro 1

Merjuskassa parhaat ruuat. Käyttävät kunnolla voita ja suolaa. Maistuu ihan kuin mummoni tekemältä!

• pysähdyn

Sunnuuntai- ilta 24.5.-15 Kassajono pihalle asti kassat takoo minkä kerkii,pizzapoika myös, salaatti astiat kumisee tyhjää ja pöydät ovat kuin aasin selät, ruoka hyvää sitten kun saatiin se pöytää, joka itse raivattu, luuttu puuttui. Olisko muutama virkeä jalkainen kaveri palkkalistoille tarpeen. Hyvä pailkka muuten, pientä reipasta siivousta siellä täällä. niin ihan ok,

• Syö hyvin,voi hyvin

Jos maistuu pizza ja kebab, niin parasta saa Lapinlahti pizza kebabista Asematieltä !
      Lounaaksi on valittava Matin ja Liisan asema.

Muihin mainituista en menisi.

• knvknvkdnvkdnfkdn

Kesälomallani useasti syön Matin ja Liisan asemalla.....siellä on myös mahtavat munkit!

• jos kävisi
        knvknvkdnvkdnfkdn kirjoitti:

Kesälomallani useasti syön Matin ja Liisan asemalla.....siellä on myös mahtavat munkit!

Kenellä?

• Syöppö

Matin jaLiisan asema paras. Muilla surkeet viritelmät. Mautonta p*skaa saa syödäkseen vaikka ABC asemilta Jos haluaa.Merjuskalla pitää mennä syömään heti lounasajan alussa koska niiden mauton soppa loppuu kesken.Pipastiina hankalassa paikassa perusruokaa mautonta ja ankea yleisilme.Pitsannälkä lähtee mutupitseriassa ja paras keitto löytyy Emiliasta.

• EiEineksiä

Itse suosittelisin Pipastiinaa tai kahvila Emiliaa. Pipastiinassa hyvät ruoat, monipuolinen salaattivalikoima ja ainoa paikka missä ei eineksiä käytetä, toisin kun esim. Matin ja Liisan asemalla yms, joten ei mielestäni ihan voi verrata ABC-asemiin. Kahvila Emiliassa taas puolestaan hyvät keitot!

• eipä juupa soppaa

Kannattaa pysähtyä Iisalmessa ja pistäytyä vaikkapa City Marketin kahvilaravintolassa.

Huoliteltu ja hyvin hoidettu lounaspöytä koko lounaan ajan.
      Omat sämpylät ja paikanpäällä paistetut leivät !!!

Siisteys on puoliruokaa.

• Tyytyväinen asiakas

Kaikissa Lapinlahden ruokapaikoissa olen saanut hyvää ruokaa suurrimaksi osaksi. Ja kun en ole saanut mielestäni hyvää ruokaa, en voi syyttää siitä paikkaa, vaan SE ruoka ei juuri silloin ole minun makuaisteja hivelevä.

On aika jännää tuomita kenekään ruokaa suoraan mauttomaksi tai haukkua ketään yrittäjää tällä perusteella. Se taas jos paikan siisteystaso on ala-arvoinen, ruoka on laitettu esille kuin sikolättiin tai ruoka on selkeästi kaupan eines tuotteita, olisi jo arvostelun asia.

Maksuasiat on vaan asia josta ei voi kiistellä. Toiset pitävät vähemmät maustetusta ruuasta kun taas toiset voimakkaista mauista. Toiset taasen haluavat vähärasvaista ja suolaista ruokaa kun taas toiset hakevat kotiruoka lounaasta perinteistä voissa ja suolassa tehtyä ruokaa.

Minä ainakin voin suositella kaikkia lounas paikkojamme matkaajalle. Heidän päivittäiset lounas listansa löytyvät yrityksien nimillä netistä. Jos toisessa paikassa on silloin hernesopppaa ja toisessa hirvikeittoa tarjolla voi matkaaja valita omalle suulleen mahdollisen hänen makuaistiaan palvelevan ruuan tarjoajan. Kaikissa paikoissa on todella monipuolinen lounas tarjonta ja lisäksi tuotteet ovat tuoreita ja ei valmis eineksiä. Itse Lapinlahden uudessa pitseriassa pidän todella paljon kebabista, nam,

Kiitän teitä Lapinlahden ruokapalvelu yrittäjät hyvästä palvelusta ja monipuolisesta ruuan tarjonnasta. Te teette parhanne ja me asiakkaat toimimme makuaisitiemme perusteella pitäkää taso yhtäkorkealla kuin se nyttenkin jo on =)

• Obeee

Aika pahasti yhdyssana vir Hei tä.

• valikoiva asiakas

kalliita ovat kaikki.Suuressa maailmassa lounasruoka maksaa 7-8euroa.Lapinlahtilisää kaikilla toista euroa. Onhan noissa makueroja tietysti kun joaksella keittiöllä on oma tapansa tehdä ruokaa.Kannattaa mennä sinne missä on eniten asiakkaita,se on hyvän ruoan merkki.

• hyvä tietää

Selvä. ABC:lle siis tiemme käy.

• Eläkeläinen

Matin ja Liisan asemalla on runsas lounastarjonta, mutta aika rasvaista on lämmin ruoka. Keittolounas on kyllä myöskin tai salaattia. Merjuskassa on hyvä kotiruoka, mutta mulle vähän liian suolaista ja rasvaista sekin, myös keittoa tai salaattia on tarjolla. Lounas siellä noin 9 e muistaakseni, mutta paljon on syömistä ja viihtyisä paikka.

• jkkkohgg

Matti ja Liisa käyttää eineksiä, Pipastiina tekee "peruna"muusin jauheesta, Merjuska käyttää oikeeta voita ja suolaa. Mutta ihan kai se on makuasia mistä tykkää ja haluaako syödä oikeeta pottumuusia suolalla ja oikeella voilla vai jauhemömmöjä..

• JunttienPuhetta

Katkeria juntteja koko kylä täynnä. Täällä haukutaan toinen toistaan huonommaksi kylämme ravintoloita, jotka yrittävät ylläpitää tämän jumalan hylkäämän pitäjän yritystoimintaa ja työllistäävät ihmisiä! Pitäkää nyt hyvät ihmiset suunne kiinni ja kannustakaa pienyrittäjiä, tai perustakaa itse parempi ravintola niin saatte ainakin ruokaa mikä kelpaa.
      Itse syön kaikissa näissä ravintoloissa hyvällä ruokahalulla. Ja kuinkahan luulette että voivat myydä halvemmalla sitä ruokaa, kun pitäisi ne raaka-aineet ja muut kustannuksetkin saada katettua, ja saada vielä vähän voittoakin siitä ruoasta ?
      Tuliko mieleen että ehkä siellä "suuressa maailmassa" on myös esim tukku-hinnat alhaisemmat, josta raaka-aineet hankitaan?
      Voi hyvä jysäys mitä touhua! :) nauttikaa ja olkaa tyytyväisiä, tai tehkää itse ruokanne!

• aivan...

Tämä oli hauska. Nyt suut suppuun siellä.

• isi osaa ja lapset

Paras ruokapaikka on luonnollisesti jokaisella kotonaan.

Kotiruokaa perheen kanssa yhdessä tehtyä ja ennen kaikkea yhdessä nautittuna ei voita mikään gourmee tai muukaan ravintola.

Vain aivan pakon edessä nautin ateriani missään muualla kuin kotona ja itse valmistettuna.
      Se takaa laadun !

• Anonyymi

👍👍👍 juuri niin!! Mikään ei ole puhtaampaa ja ruokaseurana läheiset!! -Ei voi rahalla mitata!!!!

• YrittäjienPuolesta

Ottakaa asioista selvää, ennenkuin tänne kirjoittelette. Satun tietämään että esim. Pipastiina käyttää paikallisen perunanviljelijän perunaa, eikä todellakaan tee perunamuusia jauheesta.
      Ja mitä hintoihin tulee, jos käytetään eineksiä, se näkyy työllisyydessä, ei tarvita niin plajon henkilökuntaa, ja se näkyy työttömyysluvuissa.
      Ja kun tuotteet tehdään itse, tottakai hinta tulee olemaan korkeampi.
      Ja mitä tulee voihin ja suolaan, niin miettikää terveyslukuja. Minä arvostaisin ainakin paikkaa jossa otetaan huomioon voin ja rasvan käyttö. Suolaahan on helppo sitten jokaisen esim. lisätä itse.
      Kaikella kunnioituksella kaikkia yrittäjiä kohtaan, se ei ole varmaankaan tänäpäivänä helppoa! Aina löytyy arvostelijoita.
      Terveisin: entinen yrittäjä :)

• Pipparistikkö

siitä Pipparin pottumuusista oon kuullut paljon puhetta...mistän se sitten lähtee...

ei savua ilman tulta ?
        niin ne jutut liikkuu.

• Paljon kärsinyt

Mauttoman ruuan korvaavana plussana paikallisissa "pikku" putiikeissa saa ajantasaiset, maukkaat juorut kaupanpäällisinä.
      Jos ei ole aina varmaa tietoa, niin huhutkin kelpaavat levitykseen.
      Luulot on parhaita paloja.
      Se on se Lapinlahti lisä !

• Kärsiä paljonut

Juoro kyllä liikkuu näissä pikkupaikoissa.Kaikkihan ne mielestään parasta tekee lie jauhomuussi jokasella.Ainakin on ihmeellinen kyky saada oikeista potuista tehty muussi maistumaan einekseltä.MatinjaLiisan aseman lounasta ei voita mikään näistä kioskeista....

• EX Yrittäjä nyt

Tästä lähin keitelkää pottumuussinne ihan niin liisteriksi kuin haluatte ja kuivatelkaa kattiloidenne pohjassa niin kauan kuni tahdotte.

Minun pottuni kiehuvat aivan muualla.
      Tuommosille v*tun rupinaamoille viittis mittään tehäkkään, kun ootte aina naama
      rusinalla.......
      Syökää eineksenne kotosalla ja nielkää palmuöljyä niin että suolet paukkuu.
      Mie paan pillit pussiin ja oven hakaan.

Terve, möllisköt.
      Se vasta kyky on, kun tekee eineksistä kotiruuan makuista ja olosta !
      Kaupasta saa lihapiirakoita, minä haututan omaani kotona !
      Kypsyy jos on kypsyäkseen, mutta aina on tuoretta !

• loppu ja piste

Tänne kun pääsee riepoteltavaksi, niin loppu on lähellä.

Tämä kirjoittelu ei ole asiallista !

• kakskymmentakaks

Ollaanko valvotussa yhteiskunnassa Kuuban malliin, kun ei saisi ostamastaan ruuasta ja palvelusta valittaa.Kyllä minusta perusoikeus on saada tietää ja levittää tietoa jottei yllatuksena tule sitten se jauhomuusin makuinen ruoka tai muutoin harmittava pettymys ostotapahtumassa.

• Mörsö

Paras paikka palautteelle on suora, rakentava palaute yrittäjälle itselle..
      Sellainen palautteen antaminen on myös oikeudenmukaisinta !

Mikäli yrittäjä ei palautteeseen reagoi ja tee korjaavia toimenpiteitä, niin hän on toimillaan asiakkaan menettämisen ansainnut.
      Valittaminen ja palautteen antaminen asiallisesti ovat minusta aivan eri asioita !

Ei ole millään tavalla oikeudenmukaista levittää huonoa kokemustaan, mikäli ei ole antanut suoraa, rakentavaa palautetta.

• Kalakukko1

Lapinlahdella saa lounasaikaan ja muulloinkin ihan kelvollista ruokaa monesta paikasta moneen makuun. Tällä palstalla olleiden viestien perusteella Lapinlahdella on kuitenkin asiakaskunta jolle ei tunnu löytyvän tarpeeksi korkeatasoista tarjontaa. Tarvitaan siis gourmet-lounasravintola jotta nämä herkkuperseet saisivat hienostuneelle maulleen sopivaa purtavaa. Tulee vaan mieleen aikanaan kouluruuasta purnaaminen. Vaikka kuinka monipuolista ruokaa koulussa tarjottiin, aina oli se pieni porukka joka haukkui ruuan paskaksi. Näin, vaikka näitten haukkujien kotona ei viikonloppuna ollut tarjolla lämmintä ruokaa ollenkaan...Itse ole syönyt kaikissa Lapinlahden ruokapaikoissa ja yhtään en mollaisi maan rakoon. Esim. Matiskilla saa standartilounaan ok-hintaan, pizzat ovat hyviä vaikka hieman yli yleisen hintatason. Pipastiinan lounaan asettaisin parhaaksi, jos vain osaa löytää paikan. Ei mainosta itseään laajalti mutta ne jotka paikan tietävät menevät sinne syömään kyllä. Ja sieltä saa vastapaistetut leivät!

• VYAP
        Kalakukko1 kirjoitti:

Lapinlahdella saa lounasaikaan ja muulloinkin ihan kelvollista ruokaa monesta paikasta moneen makuun. Tällä palstalla olleiden viestien perusteella Lapinlahdella on kuitenkin asiakaskunta jolle ei tunnu löytyvän tarpeeksi korkeatasoista tarjontaa. Tarvitaan siis gourmet-lounasravintola jotta nämä herkkuperseet saisivat hienostuneelle maulleen sopivaa purtavaa. Tulee vaan mieleen aikanaan kouluruuasta purnaaminen. Vaikka kuinka monipuolista ruokaa koulussa tarjottiin, aina oli se pieni porukka joka haukkui ruuan paskaksi. Näin, vaikka näitten haukkujien kotona ei viikonloppuna ollut tarjolla lämmintä ruokaa ollenkaan...Itse ole syönyt kaikissa Lapinlahden ruokapaikoissa ja yhtään en mollaisi maan rakoon. Esim. Matiskilla saa standartilounaan ok-hintaan, pizzat ovat hyviä vaikka hieman yli yleisen hintatason. Pipastiinan lounaan asettaisin parhaaksi, jos vain osaa löytää paikan. Ei mainosta itseään laajalti mutta ne jotka paikan tietävät menevät sinne syömään kyllä. Ja sieltä saa vastapaistetut leivät!

Kyllä Lapilahella on ihan hyvää ruokaa joaisessa ruokapaikassa ja edulliseen hintaan,ne jotka valittaa hinnan kalleutta ym.heillä on varmaan rahapussi tyhjä.

• köyhä ropo 10 sentti
        VYAP kirjoitti:

Kyllä Lapilahella on ihan hyvää ruokaa joaisessa ruokapaikassa ja edulliseen hintaan,ne jotka valittaa hinnan kalleutta ym.heillä on varmaan rahapussi tyhjä.

OOPPAA RIKAS HILIJOO !
        ja hauku köyhiä muualla

• leipuri1

Vastapaistetun??Mikrossa lämmitetyn.....

• mikrossalämmitetty

Oletkos ollut keittiössä katsomassa kun tiedät kertoa?

• mikroaallot
        mikrossalämmitetty kirjoitti:

Oletkos ollut keittiössä katsomassa kun tiedät kertoa?

mikron "kilahdus" kantaa salille saakka !

• mikroaallot1

Oletettavasti ravintoloissa käytetään mikroa hyvinkin monessa asiassa, mm. sulattamisessa.

• paskalaanit pois

Mitenpähän kävi Pitäjäntuvalle, kun rupesivat asiakkaitaan ammatikseen portsarit hakkaamaan.
      Eipä ole enää "paskalaani" toiminnassa.
      Eikä tarvita ! Netti teki tehtävänsä.

• jälkipuinti

Kyllä monien mielessä on se ylimielisten , väkivaltaisten portsareiden toiminta.
        Puhetta riittää pitkäksi aikaa lopettamisen jälkeenkin.
        Punanaama ja Letti Kekko

• Poisvaan

Sepä vaan nettipalautekin pitäisi ottaa nöyränä vastaan.Näkyy asiakasluvuissa jos rupejaa kiukuttelemaan saamastaan palautteesta....Kun kerta joku ee oo tyytyväinen ni pitäsikkö miettä että voipiko parantaa jollain kohtaa . Pitäjäntupa ei uskonu palautetta ja miten meni.

• korjaus

Henkilökohtaisten syiden perusteella pitäjä lopetti liiketoiminnan. Turhaan yritätte ottaa credittiä jostain nettipalautteista...

• sitä saa mitä tilaa
        korjaus kirjoitti:

Henkilökohtaisten syiden perusteella pitäjä lopetti liiketoiminnan. Turhaan yritätte ottaa credittiä jostain nettipalautteista...

no ei se nettipalaute vaan porukat pisti käytännössä paikan boikottiin,ei ole eka eikä toka paikka johon boikotointi puri ja lopetti hommat

• tajunta peace
        sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

no ei se nettipalaute vaan porukat pisti käytännössä paikan boikottiin,ei ole eka eikä toka paikka johon boikotointi puri ja lopetti hommat

kyllä nettipalaute teki tehtävänsä---------siis vaikutti asiakaskäyttäytymiseen suoraan ja alitajuisesti----------porukat rupesivat karttamaan ikävää ilmapiiriä----pelon ja rasismin ilmapiiriä----ainakin minä ja kaverit teimme niin-------emme hyväksy väkivaltaa missään muodossa-----peace----------paikalla oli muutenkin aina junttiöykkäreitä yllin kyllin

• oiled

Hintaasa nähen kelevontonta ruokaa muualla paitsi portaanpäässä ja matiskilla.Typerää pitää niin montaa ruokapaikkaa ei kannata ja se tietää huonompia raakaaineita ja huonompaa ruokaa,Täll kylälä riittäisi ihan hyvin 2 lounaspaikkaa valijon ruokalan lisäksi.

• Taloussihteeri evp

Kun niin tuntuu kiinnostavan, miten ruokayrityksillä menee, niin käväsehän
        kahtomassa vaikka: Bisnode tai joku muu taho ja sieltä saa maksuhäiriömerkinnät ym merkinnät kun tiedät yrittäjätunnuksen. Ja se löytyy helposti !

Kyllä siellä paikallistakin ruokayrittäjää taitaa rekistereissä olla, mutta ei se tee ruosta kelvotonta, jos merkintä on olemassa tai useampikin.
        Yrittäjän hermoja se voi toki rassata, mutta se taas heijastuu vihamielisyytenä ja syyttelynä ympäristöä kohtaan ennemminkin kuin huonona laatuna tai P**ska ruokana kuten joku tuolla viesteissä kertoili.

• njam2

Matiskilla ruoka tehdään eineksistä ---> ei hyvää. Pipastiina ja Portaanpää ovat hyviä ruokapaikkoja.

• takuutuote ppp
        njam2 kirjoitti:

Matiskilla ruoka tehdään eineksistä ---> ei hyvää. Pipastiina ja Portaanpää ovat hyviä ruokapaikkoja.

kuitenkin Matiskan einekset ovat laadukkait tuotteita.
        Eineksissäkin on eroja ja suurin osa tarjonnasta on itse tehtyä sen takaan.
        raaste/salaattipöytä on laadukas ja vaihteleva.

• Perussoppaa

Valijon lounas maksaa tätä nykyä 10,10 €, maksaisitko vaikka kaalikeitosta sen?

• keitonkeittäjä
        Perussoppaa kirjoitti:

Valijon lounas maksaa tätä nykyä 10,10 €, maksaisitko vaikka kaalikeitosta sen?

Maksaisin toki, jos se tekisi tehtävänsä..

• Näläkäne

Matiski on umpisurkea. Viimeks kun erehdyin ottamaan jonkun wieninleikkeen niin se oli niin sitkeä että edes tuollainen normaali peltiveitsi ei siihen pystynyt. Tästä kun antoi palautetta niin kassatyttö oli vaan että voivoi, mitäs tilasit. Muutenkin erittäin epämiellyttävä ympäristö.

Pipastiina on selkeesti siistimpi paikka ja tasalaatuisempaa pöperöä. Vähän sellasta merkonomipöperöä mutta kyllä sillä näläkä siirtyy.

• ei-ole-enää-nälkä

Nyt tuli pohjanoteeraus yhdessä näistä "työpaikkaruokalioista".
      Nimittäin iski sellainen ruokamyrkytys, että suolisto on tulehtunut todella pahasti ja
      hoito vaatii rohdot, jotka maksavat useamman kuukauden lounasruokailun hinnan.
      Mutta toisaalta...arvatkaahan onko haluja näiden kuppiloiden ovia juurikaan enää avata.
      Tarkastaja ottaa yhteyttä....mikä hymynaama ovenpieleen ilmestyykään ?
      Puhtaus oli ennen puoliruokaa ! Nyt ei kukaan osaa siivota ?

• jeesustelija

Hyvä Eväs jee...

• hyvä-eväs-jeee

Parhaat annokset on kyllä Hyvä Eväs tarjonnut,
        eikä oo mahanpurut riivanneet.
        Hyvä Eväs jee! Kannattaa käydä kauempaakin !

• taksari-eväs-jeee

Siellä kylän taksaritkin näyttävät käyvän tuhdilla välipalalla.
        Näytti maistuvan Hyvä Eväs..jeeee.

• Eitaksari

Kyllä sitä grilliruokaa joskus syö, mutta onhan oikea ruoka sitä jotain.Ite syön Matiskilla ihan noutopöydän monipuolisuuden ja hyvän ruuan takia.
        Se mitä taksiorjat puputtavat ei välttämättä kerro mistään muusta kuin hinnasta.

• mittariauton-talla-laula

niin niin niin niinpä...niin
        taksikuksit eivät tunnetusti kuulu niihin kylän rikkaisiin. ei kelakuriirina rikastu !
        niihinhän lukeutuvat vain tk:n työläiset ja y-ja p-yrittäjät. hyöt ovatten rikkahia !
        sotkekaahan kaikki sopat ja puurot.
        on kaikilla vara syödä siellä, missä haluaa..rahtarinrullaaaa maistakaaa....

• Vääräuskoinenko

Jopas jotakin, oikeaa ruokaa, tyypillistä lapinlahtiuskovaisten sepustusta.

• kateuden-uhrit-ry

Jep, jep joskaan "kelankuriirit" eivät ole kylän rikkaimpiin kuuluvia, niin kylän k**teellisimmat siitä kööristä löytyvät helposti ilman korkeakoulututkintoa......

• ex-asiakas

Matin ja Liisan asema iso pettymys. Paikkaa on hehkutettu, niin pysähdyin ohikulkumatkalla. Hygieniassa tiskin takana pahoja puutteita. Kun näin sen, olis pitänyt sanoa heti, että tarjoilu seis ja lähteä pois. Ostamani ruoka ei myöskään ollut kunnossa. Jopa henkilökunnan edustaja totesi kuulteni, että annokseni näyttää oudolta. En viitsinyt jäädä tekemään numeroa muutaman euron takia, äänestän jatkossa jaloillani.

• risuja-rasisteille

Yksikään työnantaja tai asiakaspalveluyritys ei edusta hyvää palvelua, palkatessaan työntekijäksi avoimen rasistisesti käyttäytyvän työntekijän.

Siinä samalla työnantaja saa liikkeeseensä lauman rasistisia ja irvailevia

rakkikoiria, jotka karkottavat muutkin kuin rasismin kohteeksi joutuvat asiakkaat.

Rasismi on sairaus, joka tarttuu ja leviää.

Heidät kyllä tunnetaan laajalti ikävästä käytöksestään !

Rasismi on sairaus, -ei leikkiä-, jossa loukataan ihmistä, persoonaa ja ihmisarvoa !?

Kartan rasismin saastuttamia liikkeitä paikkakunnallamme !
      Myös omistajalla itsellään voi olla rasistinen maailmankuva !

• pirssari

Aina kesäaikaan pysähdys Hyvään evääseen ja maha täyteen. Nam

• Paksu-poikamies

Tosi on ! Paikkakunnan parhaat palat ja paras asiakaspalvelu
        kaiken muun lisäksi, niin kylläpä maistuu.
        Eivätkä ole rasistisia kyllä missään mielessä.

• Kikkeliskokkelis345

Terveyskeskuksen ruokalaan vaan,siellä Apinalahden parhaat lounaat,eikä lopu kesken kun isolla padalla tehrähän

• ruokailijat

Matin ja Liisan asemalla hyvää ruokaa ja miellyttävää asiakaspalvelua

• masutäynnä

On melkein 3 vuotta vanha aloitus, lienee löytänyt jo ruokaa! Tällä hetkellä hyvää ruokaa saa Pipastiinasta, Matin ja Liisan asemalta, uusi paikka Emilian paikalla, pitzeria ja hyvä eväs.

• tipitiititityyy

Luultavimmin talvella joutui syömään ne kirjaston portaille kuolleet talitintit.
        Hyviä ne talitintintit ovatkin joskin pieniä? Ilmaista joka tapauksessa?

• Anonyymi

Olin vaimoni kanssa syömässä Matin ja Liisan asemalla. Eipä juuri ollut huolta koronasta. Ruokapöytä ei siivottu ei muutenkaan huolehdittu yleisistä hygieniasäännöksistä. Astioita oli pöydissä ja niitä asiakkaat saivat viedä pois, että mahtuivat syömään. Ruoasta annan pisteitä 7-

• Anonyymi

ei lapparissa oo yhtään hyvää ruokapaikkaa se on varma matiskinkin ruoat maistuu kaikki samalta ja muut ovat menneet konkurssiin jo

• Anonyymi

Hyvin sanottu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe