Te porilaiset joilla on jostain syystä salainen numero voisitte paljastaa syyn siihen, että miksi numeronne on salainen?
Ketä pakoilette? Verottajaa, sukulaisia, ulosottomiestä, isännöitsijää, entisiä hoitoja, lehtimyyjää?
Miksi tavallisella ihmisellä pitäisi olla salainen numero?
Ymmärrän, että jollain valtion päämiehellä tai yritysjohtajalla on vaikeasti löydettävä numero, mutta miten Porissa Toejoella rivarissa asuvan taviksen numeroa ei löydy Fonectasta?
Miksi sinulla on salainen numero?
20
886
Vastaukset
- ateisti
Koska pakoilen sinua.
- näin meillä
Tiedän sen, mutta kirjepostini tavoittaa sinut. Kirjettä et pääse pakoon.
- Hyvä syy
"Miksi tavallisella ihmisellä pitäisi olla salainen numero?"
eipä tule turhia häiriötekijöitä linjoille,
ei häiritse myyntitykit, eikä muutkaan turhuudet.
Ah sitä autuaalista rauhaa,
Kännykästä kun saa näkymään numeron soitettavalle taholle,
ainoastaan hyötyä, ei haittaa.
jos vain halua että juuri sinä häiritset turhilla soitoillasi,
siinäkin on joriittävä syy salaiseen numeroon,
hyviä syitä on monia, haittoja ei lain- Yksityinen oma elämä
Puhelinta käytetään tarvittaessa.Vastaamattomia puheluita paljon.Toisilla työrauha silloin puhelimet ovat lukkojen takana.Kouluissa puhelimet kaapissa on koulurauha julistettu.Soittajat ammattiapua saatavissa kaikki eivät odota avuttomia.Valvira listaa oikeat ammattilaiset.Miten voi soitaa ammattilaisille,jos kaikilla on ongelmia,eikä ilmaistyötä tehdä.
- tosi hyvä syy
Minulla on puhelinmyynnin rajoitus tehty, joten lehtimyyjät ei soittele.
Jos tiedät etu- ja sukunimeni, löydät numeroni Fonectasta. Miksi pitäisin salaista numeroa?
Oma valitettava kokemukseni on, että salaiseen numeroon liittyy lähes aina jotain "outoa". On maksamattomia laskuja, ulosottoja, perintää, ex-heiloja, pimeitä kiinteistökauppoja jne. jne. jne.
Jopa Satakunnna keksussairaalan röntgenylilääkärin henkilökohtainen kännykkänumero löytyy Fonectan kautta!
Siinä rinnalla jaksan ihmetellä Porkan ja Sampolan ihmisiä, jotka salailevat numeroitaan. Kyllä ne ulosotton maksukieltosopimusket meille postitetaan. Me kyllä tiedämme oletteko ongelmissa. - oma rauha
tosi hyvä syy kirjoitti:
Minulla on puhelinmyynnin rajoitus tehty, joten lehtimyyjät ei soittele.
Jos tiedät etu- ja sukunimeni, löydät numeroni Fonectasta. Miksi pitäisin salaista numeroa?
Oma valitettava kokemukseni on, että salaiseen numeroon liittyy lähes aina jotain "outoa". On maksamattomia laskuja, ulosottoja, perintää, ex-heiloja, pimeitä kiinteistökauppoja jne. jne. jne.
Jopa Satakunnna keksussairaalan röntgenylilääkärin henkilökohtainen kännykkänumero löytyy Fonectan kautta!
Siinä rinnalla jaksan ihmetellä Porkan ja Sampolan ihmisiä, jotka salailevat numeroitaan. Kyllä ne ulosotton maksukieltosopimusket meille postitetaan. Me kyllä tiedämme oletteko ongelmissa.Minulla on sellainen työ siis palvelualan yrittäjä, niin minun henkoht oma puhelin numero on salainen, koska haluan olla rauhassa vapaa-ajallani, ystävät ja sukulaiset toki tietää numeroni.
Asiakkaat tietty soittaa firmani numeroon aukioloaikoina, mutta ne ei tiedä oman puhelimeni numeroa.
Myöskään mitkään myyntitykit ei kiusaa, firman numeroon niitä sitte tulee melkeen päivittäin. - minulla rajoitin
oma rauha kirjoitti:
Minulla on sellainen työ siis palvelualan yrittäjä, niin minun henkoht oma puhelin numero on salainen, koska haluan olla rauhassa vapaa-ajallani, ystävät ja sukulaiset toki tietää numeroni.
Asiakkaat tietty soittaa firmani numeroon aukioloaikoina, mutta ne ei tiedä oman puhelimeni numeroa.
Myöskään mitkään myyntitykit ei kiusaa, firman numeroon niitä sitte tulee melkeen päivittäin.Kannattaa miettiä puhelinmyynnin rajoituksen tekemistä jopa firman nimissä olevaan puhelinnnumeroon. Järjestely on maksuton ja toimii.
- kaikki tiedot salass
-ei puhelinmyyntiä
-ei ex "ystäviä" soittelemassa rahalainoja,kyytejä tai kaatamassa ongelmiaan toisen niskaan.
Ei ole tarvetta jakaa numeroa kaikenlaisille ylimääräisille ja rauha on maassa.- hyvä vastaus silti
Puhelinmyynnin saa rajattua helpomminkin:
http://www.asml.fi/kieltopalvelut/
En ymmärrä jos muka vain puhelinmyyjiä välttääkseen hankkivat salaisen numeron.
Ja se että joutuu pakoilemaan ex "ystäviä" kertoo toisaalta jollain tapaa siitä, millaisissa piireissä liikutaan. Teidän kaveriporukassa ihan jokaisella ei taida olla akateemista koulutusta ja vakituista työpaikkaa?
Mietin vaan, kun minulle ei kukaan kaveri soittele eikä ainakaan rahaa pyytele. Johtunee siitä, että ne kaikki tienaavat pajon minua enemmän... - voi raukkaa...
hyvä vastaus silti kirjoitti:
Ja se että joutuu pakoilemaan ex "ystäviä" kertoo toisaalta jollain tapaa siitä, millaisissa piireissä liikutaan. Teidän kaveriporukassa ihan jokaisella ei taida olla akateemista koulutusta ja vakituista työpaikkaa?
Mietin vaan, kun minulle ei kukaan kaveri soittele eikä ainakaan rahaa pyytele. Johtunee siitä, että ne kaikki tienaavat pajon minua enemmän...Onko sulla huono itsetunto kun kaveeraat (yrität) oman sosioekonomisen lokerosi ulkopuolella? Säälittävä reppana. Varmaan on tosi sydänystävyyttä..
- niin se vaan on
voi raukkaa... kirjoitti:
Onko sulla huono itsetunto kun kaveeraat (yrität) oman sosioekonomisen lokerosi ulkopuolella? Säälittävä reppana. Varmaan on tosi sydänystävyyttä..
Ei minulla yhtään ystävää olekaan. Vain tuttavia, joita joskus hyvällä hetkellä kutsun kavereiksi. Olisi pitänyt kirjoittaa tarkemmin: entisiä kavereita, nykysin vain tuttavia. Se on tarkin kuvaus minun tilanteestani.
En tiedä mihin ystäviä tarvitaan? Kadulla olet kuitenkin aina yksin ja suojaat itse oman selustasi. Loppupeleissä ainut johon voit luotaa on vain itseesi. Et keneenkään muuhun ihmiseen koko maapallolla. - pitäkää ongelmanne
hyvä vastaus silti kirjoitti:
Mietin vaan, kun minulle ei kukaan kaveri soittele eikä ainakaan rahaa pyytele. Johtunee siitä, että ne kaikki tienaavat pajon minua enemmän...En pakoile ketään,tarvetta siihen ei ole.
Olen vain kyllästynyt kaikkeen paskaan jota pitää sietää näiden ex "ystävien" taholta.
On paljon helpompaa vain keskittyä omaan perheeseen ja omiin asioihin.Ei jaksa enää muiden ongelmia.
- näin meillä.
Ei ole salaista numeroa vaan anonyymi. Vielä parempi. Pakoilen hämäräperäisiä kauppiaita ja kaikkia muitakin kauppiaita ja turhia puhelin soittoja.
Sen lisäksi pelkään kaiken sorttisia huijareita ja identiteetti varkaita.
En pakoile entisiä siippoja enkä poliisia. Netissä varsinkaan en esiinny omalla nimellä missään.
Nykypäivän facepookkaajat on pölvästejä kun levittävät asioitansa joka paikkaan. Kaiken tyhmimmät vielä ihmettelee mitä siitä on haittaa? - Kova yrittäjä
Onhan lantilla kääntöpuolensa, minä en ainakaan koskaan vastaa jos joku yrittää soittaa minulle salaisella numerolla. Pidä heitä huijjareina!
- jätän vastaamatta
Samoin, Jos minulle soittaa "salainen numero" on selvää, että siellä ei ole kukaan minun "kavereistani".
En vastaa koskaan salaisiin numeroihin.
- prepaid-liittymä?
Prepaidit ovat ainakin aina salaisia jollei niitä varta vasten ilmoita.. ja moni tuskin ilmoittaa.
- eioo.....
Eipäs olekaan. Pre-paid anonyymi. Eri asia kuin salainen....
- AntoinetVanessaYasmi
On salattavaa.
- mää saan itte päättä
näkyyks mun numero ja saaksen tiedustelusta ja oon päättänyt et vain ne saa joille sen annan ja siihen sun valittajan on tyytyminen.
Siinähän venkoilet...mulukku. - Presidentinpuisto
Minulla on entisen vaimoni takia !
Hän saattoi soitaa joskus jo kun aurinko oli mennyt naapurin talon taakse ja siten häiritsi minun tv katselua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897