Sain asumistukea jotain 139 euroa.
2.10.2014 Kela ilmoitti keskeyttävänsä sen maksun, koska heidän mukaansa "olosuhteissanne on mahdollisesti tapahtunut asumistukioikeuteenne vaikuttanut muutos".
Ei mitään muuta selitystä keskeyttämiselle. Mitään muutosta kuitenkaan ei ollut tapahtunut.
Kunnes 21.10.2014 tuli, että "Teillä saattaa olla oikeus sopimuseläkkeeseen Ruotsista." Mikä sopimuseläke, en ole koskaan kuullutkaan.
22.10.2014 tuli, että Tietojemme mukaan olette työskennellyt Ruotsissa, joten Teillä saattaa olla oikeus Ruotsin työmarkkinasopimuseläkkeeseen (tjänstepension, avtalspension). ... Halutessanne voitte tarkistaa oikeutenne työmarkkinasopimuseläkkeeseen internet-osoitteesta www.minpension.se .
Lisäksi liitteenä oli lomake jolla sitä em eläkettä pitäisi hakea ja pyydettiin palauttamaan lomake 4.11.2014 mennessä.
Ja saatuani Ruotsista oman kodin jolla pääsin tarkastamaan eläkeoikeuteni edellämainitulta nettisivulta, ilmeni, ETTEI MINULLA OLE KERTYNYT SELLAISTA ELÄKETTÄ LAINKAAN.
Asumistukeni siis keskeytettiin Kelan luulojen vuoksi! Pitääkö minun hakea eläkettä johon minulla ei ole kuitenkaan oikeutta, päätöksen saaminen Ruotsista kestää jopa vuoden ja senkö ajan Kela voi pitää asumistukeni keskeytyksissä ja ihan turhaan!
ASUMISTUKI KESKEYTETTY AIHEETTA
asumistukikeskeyt
2
321
Vastaukset
- kekkel
Miksi et kysy näitä asioita Kelasta? Sinun on selvitettävä joka tapauksessa asiasi Kelan kanssa.
- tiukkana
Ei kai Kela nyt luulojen mukaan saa toimia, sen toiminta tulee perustua faktoihin.
Mielivalta ei saa olla viranomaistoimintaa, sellaiseen kenenkään ei tule alistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931