Olen ensi keväänä hankkimassa A2 mp-kortin ja siis tarkoitus olisi ostaa kesäksi ensimmäinen moottoripyörä. Olen miettinyt 690 smc ja 390 duke välillä ja en osaa päättää kumpi olisi parempi. Tehojen puolesta minulle kelpaa kumpi vain, mutta kumman ylläpito on kalliimpaa? Pyörän olen ostamassa käytettynä ja max. 6000 on budjetti. Nettimotossa esim. on vuosimallin 2008, 690 smc yli 30 tkm ajettuna n. 5000-6000 e ja 2014 duke 390 pari tonnia ajettuna n 5000 e. Kumpi on kivempi pyörä ja kumman huoltaminen tulee halvemmaksi? Kokemusta on vain mopolla ja duke 125 ajamisesta. Kiitos kaikille etukäteen!
KTM 690 smc vai 390 duke
2
1152
Vastaukset
- Kotarin omistaja
Ktm 450 on itsellänikin ja onhan se perhanan kiva peli, duke on sit niille jotka tykkää kyykyistä :D ja duke tulee varmaan halvemmaksi ylläpitää!
- Dukettaja
Saannen korjata edellistä postaajaa. KTM Duke ei todellakaan ole kyykky, vaan nakupyörä joten Dukessa ajoasento on melko pysty.Itsellä ollut viimekesästä asti 390 Duke ja onhan se hieno peli. tehoakaan ei juuri ole kaivannut lisää joten 690 ei ole käynyt mielessäkään vielä. jos omistat A2 kortin niin duke 390 on siinä mielessä helppo valinta, että se on alunperin suunniteltu A2 kortilla ajettavaksi joten kuristamista ei tarvita. ja onhan se melko taloudellinen peli!. Jos ostat käytettynä kannattaa ostaa duke jossa on valmiina acropovin pakoputki. vakio duken äänet kun lähinnä herättävät hilpeyttä muissa ja vitutusta omistajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567825Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675911Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,635405Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515303Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084632Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072343Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41241Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko451006