Onkohan Annalla kaikki "kottaraiset pöntössä"....

vanhempi katsoja

Tämä naaman ja silmien repiminen kylppärissä ei kyllä ihan normaalilta vaikuta. Tiesi tasan tarkkaan,että kamera seuraa,kun ilveilyä kesti vielä niin kauan.Annan bonuspussi kyllä tyhjenee tämmösestä.

8

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihas

Kyllä kasvolihaksia pitää voimistella

• Hyi mitä laulua

Ilveilköön naamallansa vaikka miten paljon, kunhan pysyy hiljaa. Tänään inissyt monta tuntia joululauluja kimeästi nuotin vierestä. Mikki kiinni!

• BB-24/7 seuraa

Itse seurasin aivan samaa touhua. Käsittämätöntä naaman vääntelyä peilin edessä hihitystä ja ihmeellistä selkä peiliinpäin olemista ja kääntymistä taas peiliin päin.Jotakin itsensä säikyttelemistä.
      Sit palaa muiden joukkoon ja hihittelee mennessään.Muut kattelivat sivusta että mikähän tolla nyt on.Pertti varsinkin.
      Meinas lähteä ulos sukkasilleen.Kunnes Jonathan sanoi että laita nyt jotkut töppöset jalkaa.Kun terassi on aivan märkä.
      Ei takuulla ole kaikki Inkkarit kanootissa.Huomasin tämän jo eka päivänä kun astuivat taloon.

• uutta

Andelle on uutta nämä "länsimaiset hapatukset"kuten peili. Kunnon poromies ei liioin peikiin vilkuile, ja ulkonäkö on sivuseikka.

• ahdhooL

Niin, näyttikö tuo terveeltä Ylioppilaalta?

• Outo Anna

Anna on outo! Niinku ja oikeesti -sanoja hokee eikä saa suustaan ulos ainuttakaan järkevää tai sujuvaa lausetta. Nyt lähtenyt vielä komppailemaan kiusaajakerho Jennaa, Jonathania ja Tuijaa. Ulos talosta, friikki!

• Herää pahvi

Anna on kyllä niin hömelö, miten selviää normielämässä, kun on niin avuton huuhailija. Tekis mieli joskus ravistella hereille tosta prinsessan unesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      181
      6593
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1598
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      879
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      871
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      829
    Aihe