Mistä se nyt johtuu, että Pelicans nyt vaan on yksinkertaisesti niin saatanan huono?
Perusteltuja vastauksia, kiitos?
Suora kysymys
11
2224
Vastaukset
- Pelikaan
Väärin ilmaistu, Pelicans on huonoista paras
- ...
ei pudonnut sarjasta viime kaudella.
- Savolainen-Pysäyttäjä
Eihän sieltä voinut pudota kukaan ilman konkurssia, pässi!
- ...
Savolainen-Pysäyttäjä kirjoitti:
Eihän sieltä voinut pudota kukaan ilman konkurssia, pässi!
Ei voinutkaan, relaa vähän.
- kiekkoproffa
vaan muut ovat parempia.
- Savolainen-Pysäyttäjä
Tuo oli juuri se vastaus mitä odotinkin, olet perehtynyt asiaan ja vastasit aivan oikein!
Onnittelut Savosta!
PS: SaPKo rulezz!!! - ........
Savolainen-Pysäyttäjä kirjoitti:
Tuo oli juuri se vastaus mitä odotinkin, olet perehtynyt asiaan ja vastasit aivan oikein!
Onnittelut Savosta!
PS: SaPKo rulezz!!!kun olin jyp pelicans pelissä en olis ikinä uskonu et pelicans voittaa jypin!mut nii siinä kävi..jypillä puolustus petti ja pelicans pelas sit hyvän pelin...
- pekko pelikaani
ei taida savolainen muistaa mikä joukkue tiputti kalpan aikoinaan.. no mä vähän helpotan...PELICANS tietty!!!!
- Savolainen-Pysäyttäjä
Mutta SaPKoa ei ole Pelicans tiputtanut ikinä mistään, pikemminkin päinvastoin.
Mahtuuko pelikaanin nokkaan yli vai alle sata lörtsyä?
- Pussinokka
HAISTA VITTU!
- Savolainen-Pysäyttäjä
Useinkin teen niin...Minä saan katsos naisia.
Sinullahan kuluu vuodessa viissataa paria näppylähanskoja, lahden runkkari?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189