Olen paljon pohtinut ja välillä täysin kypsä uskomattomiin ohivetoihin. Olen muutaman vuoden pelaillut ihan huvikseni. Tässä omia kokemuksia. Olen asettanut talletusrajan 50 eur joka mulle on aivan yhdentekevä summa hävitä, eli se on mulle hyväksyttävä tappio. Voiton jälkeen tyhjennän aina tilin pois ja jos hävisin niin sitten hävisin. Haen vain ajankulua viikonloppuiltoihin. Aloitan yleensä 30 eur talletuksella. Ja nyt ei puhuta kassanhallinnasta, koska haen vain ajankulua.
Aloitan nl25 tasolta yhtä pöytää pelaamalla. Hyvin usein tuplaan jonkin ajankuluttua panostukseni. Sitten kun olen nostanut kassaani noin 2,5 kertaiseksi nosta tason nl50 tasolle. Olen joko katkennut nl50 tai nl100 tasolle ellen jostain syystä ole lopettanut sitten peliä aiemmin ja nostanut voitot pois. Otan myös kuppia pelatessani. Olen kuitenkin monesti päässyt pelaamaan nl400 tasoille ja voittanut esim 900 $ potteja, mutta myös useammin hävinyt kaikki tuolla. Siis panostus tuonne päästäkseni ollut max 50 eur. Jos olisin lopettanut pienempiin pöytiin olisin varmaankin hyvin paljon voitolla. Kukaan ei ole käskenyt jatkamaan ja nousemaan isompiin pöytiin, olen aina voitolla ollessani ollut vapaa lopettamaan milloin vaan...
miten liittyy rigged puheisiin...omaa hölmöyttäni/isoa rahaa hakiessani olen jatkanut liian pienellä rollilla isoihin pöytiin ja se badbeatin osuminen niissä vie sitten kaikki. Mutta on myös mukava tunne nostaa tuolla sijoituksella kilon rolli tilille. Rakastan jännitystä ja tuolla pikku sijoituksella sitä olen saanut koko rahan edestä. Vastus noissa 100 tasoilla on kyllä jo kovaa reissua tulee useilla variaatioilla, mutta on myös mahdollista voittaa ja nousta ylöspäin. Niin kyllä välillä on ottanut lujaa päähän kun esim kerännyt useamman sata euroa ja sitten hävinnyt kaikki..mutta miksi en lopettanut aiemmin...saitti ei ole koskaan käskenyt jatkamaan...itse olen kaikki ratkaisut tehnyt...isoimmissa tasoissa yksikin kassaan nähden liian iso virhepanostus maksaa paljon joskus kaiken. En jaksa tahkota nl 25 tasolla koko iltaa, koska mielestäni jollei riskeeraa ei koskaan voita mitään isompaa.
Halvemmaksi tullut kuin kuppilassa istuminen...mutta römpsää ei tietenkään saa kotonaa istuessa
Tässä mun kokemuksia muille gl peleihin
Oma mielipiteeni rigged ajatukisista
ajankulua illoiksi
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908