Oma mielipiteeni rigged ajatukisista

ajankulua illoiksi

Olen paljon pohtinut ja välillä täysin kypsä uskomattomiin ohivetoihin. Olen muutaman vuoden pelaillut ihan huvikseni. Tässä omia kokemuksia. Olen asettanut talletusrajan 50 eur joka mulle on aivan yhdentekevä summa hävitä, eli se on mulle hyväksyttävä tappio. Voiton jälkeen tyhjennän aina tilin pois ja jos hävisin niin sitten hävisin. Haen vain ajankulua viikonloppuiltoihin. Aloitan yleensä 30 eur talletuksella. Ja nyt ei puhuta kassanhallinnasta, koska haen vain ajankulua.

Aloitan nl25 tasolta yhtä pöytää pelaamalla. Hyvin usein tuplaan jonkin ajankuluttua panostukseni. Sitten kun olen nostanut kassaani noin 2,5 kertaiseksi nosta tason nl50 tasolle. Olen joko katkennut nl50 tai nl100 tasolle ellen jostain syystä ole lopettanut sitten peliä aiemmin ja nostanut voitot pois. Otan myös kuppia pelatessani. Olen kuitenkin monesti päässyt pelaamaan nl400 tasoille ja voittanut esim 900 $ potteja, mutta myös useammin hävinyt kaikki tuolla. Siis panostus tuonne päästäkseni ollut max 50 eur. Jos olisin lopettanut pienempiin pöytiin olisin varmaankin hyvin paljon voitolla. Kukaan ei ole käskenyt jatkamaan ja nousemaan isompiin pöytiin, olen aina voitolla ollessani ollut vapaa lopettamaan milloin vaan...

miten liittyy rigged puheisiin...omaa hölmöyttäni/isoa rahaa hakiessani olen jatkanut liian pienellä rollilla isoihin pöytiin ja se badbeatin osuminen niissä vie sitten kaikki. Mutta on myös mukava tunne nostaa tuolla sijoituksella kilon rolli tilille. Rakastan jännitystä ja tuolla pikku sijoituksella sitä olen saanut koko rahan edestä. Vastus noissa 100 tasoilla on kyllä jo kovaa reissua tulee useilla variaatioilla, mutta on myös mahdollista voittaa ja nousta ylöspäin. Niin kyllä välillä on ottanut lujaa päähän kun esim kerännyt useamman sata euroa ja sitten hävinnyt kaikki..mutta miksi en lopettanut aiemmin...saitti ei ole koskaan käskenyt jatkamaan...itse olen kaikki ratkaisut tehnyt...isoimmissa tasoissa yksikin kassaan nähden liian iso virhepanostus maksaa paljon joskus kaiken. En jaksa tahkota nl 25 tasolla koko iltaa, koska mielestäni jollei riskeeraa ei koskaan voita mitään isompaa.

Halvemmaksi tullut kuin kuppilassa istuminen...mutta römpsää ei tietenkään saa kotonaa istuessa

Tässä mun kokemuksia muille gl peleihin

0

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

        ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
        Ikävä
        87
        4688
      2. Ei sinussa ollut miestä

        Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
        Ikävä
        134
        4203
      3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

        Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
        Ensitreffit alttarilla
        36
        2785
      4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

        Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
        Maailman menoa
        209
        1817
      5. Olet elämäni rakkaus

        On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
        Ikävä
        37
        1357
      6. Missä Steffe hiihtää?

        Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
        Kotimaiset julkkisjuorut
        25
        1339
      7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

        Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
        Lappajärvi
        12
        1316
      8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

        Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
        Sinkut
        67
        1278
      9. Milloin nainen, milloin?

        Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
        Ikävä
        61
        1233
      10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

        Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
        Suomalaiset julkkikset
        2
        1212
      Aihe