FC Perintä/Flexcash

Harmistunut

Millaisia kokemuksia teillä on tuosta firmasta? Minulle neuvotellaan vapaaehtoista velkajärjestelyä. Ainoa firma, joka ei vaivaudu vastaamaan tiedusteluihin...outoa.

12

2671

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lex kas

      Koska on täysin luokaton rahastusfirma samassa sarjassa entisen ninnin pikalainan kanssa .

    • Yritä kirjeitse, emailitse ja tietty puhelimitse yhteyttä asian tiimoilta. Kirjeeseen voi vaikka laittaa yhteydenottopyynnön 1-2 vkon kuluessa ja jos vastausta ei saada määräajassa niin sitten ilmoita kirjeessä että sitten käräjille asiaa selvitteleen... tuskin lähtevät.

    • kaikua tyhjyydessä

      Laita reklamaatio velkojalle (kuluttajaviranomaisen sivulta). Sillä tavalla ainakin luulis että ne vastaa jotakin. Laita kopio myös sinne perintäfirmalle. Näin voit ainakin osoittaa että olet reagoinut

      • samakohtalo

        hei.on aivan sama reagoivatko he .jos eivat ,eika velka tule maksuihjelmaan,niin maksat siita sitten vain sen prosenttiosuuden mita muillekkin velkojille.velka on talloin ns.tuntematon velka.Ainakin itse toimin niin,koska velkajarjestely lain pykala sanoo niin.


    • Bablo881

      Multa koittavat periä jotain 2009 tehtyä laskua, onko laillista venyttää sitä noin pitkään?
      Minkä takia eivät ole laittaneet ulosottoon?

    • Saapas-pooli

      Kaikki suurimmat saappaat kerätään ikään kuin yhteen lainasalkkuun ja näitä ei viedä ulosottoon, vaan niitä peritään muuten seuraavat viisitoista vuotta.

    • mehku

      täys paska

    • Sletan

      Yksipuolinen mielipide, eihän kaikki Flex cardin asiakkaat voi olla rikollisia!!!!!!!

    • bläääblä

      Minulla on kaikki vipit ulosotossa paitsi ne joka flexcash perii. Vanhoja, 2009. Tulee laskuja silloin tällöin. Nykyään saa vaatia että perintä lopetetaan. Ihmettelen onnistuisko.

    • ererrr

      flexcash periin 0,78 saatavalle ???? 26 euron kuluja... ei missään eritelty, että mikä laina mikä pääoma ja miltä firmalta.. uhkailevat käräjillä.. jostain vuodelta käpy ja kuusi.. eivät vastaa puheluihin.

    • Flexperkelecash

      Fc perintä on juuri haastanut minut oikeuteen jostain saatavasta vuodelta pottu. En edes muista moista. Firma on perintäkiellossa 16.1.2017 uhkasakon uhalla mutta saa periä saataviaan oikeusteitse. Ihan järjetöntä kusetusta.

      Depression vuoksi menetin joskus 2011 elämänhallinnan ja kaikki laskut menivät lopulta ulosottoon. Sain kursittua elämäni kasaan ja sain takuusäätiön lainan jolla maksan 20 kertaiseksi paisuneen velan pois. Ja nyt nuo saatanat tulevat ja keksivät pilata vaivalla hankkimani elämän. Selviydyn juuri lainasta ja elinkustannuksista mutta jos nuo menee ulosottoon niin elämä on taas kuralla ja saa tehdä vuosien työn päästäkseen jaloilleen.

      Jos joku saa perintäkirjeen ko firmasta 16.1.17 jälkeen päivättynä niin heti ilmoitus aluehallintovirastoon. Firmalle rapsahtaa kymppitonnin pikavoitto!!

      Aion taistella asian kans. Vituttaa niin paljon että vaikka maksais enemmän kuin itse lasku. Aivan sama. Saatanan kusettajapuliveivarit.

      • Anonyymi

        KTI jatkanut samaa paskaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe