Minkälaiset ratsastusmahdollisuudet on Saarijärven seudulla?
ratsastustalleja Saarijärvellä?
3
1818
Vastaukset
- Sasu
Saarijärvellä sijaitsee Keski-Suomen ratsastuskeskus (eli Larjan tallit), joka on paikkakunnan ainoa SRL:n hyväksymä ratsastuskoulu. Larja sijaitsee ´Kolkanlahdessa n.10km keskustasta Karstulaan päin. Näkyy 13-tielle. Ranta-Hännilässä on muutaman hevosen yksityistalli, jossa on mahdollista saada yksilöllistä opetusta vähän halvemmalla. Hevosen vuokraus esim. maastolenkille on myös mahdollista. Muitakin yksityistalleja on, ja niille kannattaa hakeutua mikäli haluat vain nauttia hepoilusta muttet tarvitse juurikaan (ratsastus)opetusta.
Kannonkoskella vaikuttaa puolestaa uusi Teemmä Oy-talli alle 10km kannonkosken keskustasta. Todella mukava maalaistalli, hyvä opetus, kivat hevoset (pääasiassa suokkareita) ja hienot maastot. - roosam
juu tuo keski-suomen ratsastuskeskus on kyllä aivan mahtava paikka itse ratsastan siellä nyt 4 vuotta ja en vaihtaisi tallia mistään hinnasta
- Anonyymi
Larjasta en löytänyt kuin vanhaa tietoa, viimeisin 2015.Hevosia näkyy siellä vielä olevan joten ilmeisesti pyörii. Yksityisiä talleja suht vähän, itsekin niitä metsästänyt. Ranta-hännilässä ei enää ole toimintaa, siellä kävin joskus, kun oli niin edullista. 10e/tunti ja sai itsenäisesti mennä kentällä tai maastossa. Purola vielä toimii mutt suht kallis, itselle ainakin 38e/50min.Enkä haluaisi opetustunnille, kokemusta kyllä on. Jos vain hevosen olen jostain bongannut, olen käynyt suoraan paikan päältä kysymässä ratsastuksesta. Mutta hirmuisesti täälläpäin ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153