ratsastustalleja Saarijärvellä?

Santtu

Minkälaiset ratsastusmahdollisuudet on Saarijärven seudulla?

3

1493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sasu

Saarijärvellä sijaitsee Keski-Suomen ratsastuskeskus (eli Larjan tallit), joka on paikkakunnan ainoa SRL:n hyväksymä ratsastuskoulu. Larja sijaitsee ´Kolkanlahdessa n.10km keskustasta Karstulaan päin. Näkyy 13-tielle. Ranta-Hännilässä on muutaman hevosen yksityistalli, jossa on mahdollista saada yksilöllistä opetusta vähän halvemmalla. Hevosen vuokraus esim. maastolenkille on myös mahdollista. Muitakin yksityistalleja on, ja niille kannattaa hakeutua mikäli haluat vain nauttia hepoilusta muttet tarvitse juurikaan (ratsastus)opetusta.
      Kannonkoskella vaikuttaa puolestaa uusi Teemmä Oy-talli alle 10km kannonkosken keskustasta. Todella mukava maalaistalli, hyvä opetus, kivat hevoset (pääasiassa suokkareita) ja hienot maastot.

• roosam

juu tuo keski-suomen ratsastuskeskus on kyllä aivan mahtava paikka itse ratsastan siellä nyt 4 vuotta ja en vaihtaisi tallia mistään hinnasta

• Anonyymi

Larjasta en löytänyt kuin vanhaa tietoa, viimeisin 2015.Hevosia näkyy siellä vielä olevan joten ilmeisesti pyörii. Yksityisiä talleja suht vähän, itsekin niitä metsästänyt. Ranta-hännilässä ei enää ole toimintaa, siellä kävin joskus, kun oli niin edullista. 10e/tunti ja sai itsenäisesti mennä kentällä tai maastossa. Purola vielä toimii mutt suht kallis, itselle ainakin 38e/50min.Enkä haluaisi opetustunnille, kokemusta kyllä on. Jos vain hevosen olen jostain bongannut, olen käynyt suoraan paikan päältä kysymässä ratsastuksesta. Mutta hirmuisesti täälläpäin ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2037
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1713
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1194
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe