Mikä on katseen merkitys?

lyhytkatse

Itse olen ihastunut erääseen naiseen ja kiinnitän aina huomion hänen katseeseensa. Oikeastaan se on vain lyhyt vilkaisu, mutta minulle se on paljon enemmän...

77

3307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katseet kertovat

Silmillä voi viestittää paljonkin.
      Varsinkin jos molemmat ovat vastaanottavaisia toisiaan kohtaan.
      Toki sen tietyn ihmisen vilkaisu voi merkitä itselleen paljonkin.

• En aio enää

vahingossakaan katsoa, niin ei tarvi luulotella siellä pienessä päässä mitään ja levitellä niitä luuloja pitkin kyliä..

• katseet kertovat
        En aio enää kirjoitti:

vahingossakaan katsoa, niin ei tarvi luulotella siellä pienessä päässä mitään ja levitellä niitä luuloja pitkin kyliä..

Nyt kyllä erehdyit pahankerran henkilöstä..

• Samaa sanon:
        katseet kertovat kirjoitti:

Nyt kyllä erehdyit pahankerran henkilöstä..

edellinen on ottanut itseensä jotain mitä ei ole tarkoitettu mitä ilmeisimmin hänelle.

• Kaikki alkaa aina

katseesta. Ja nyt jään sitten muistelemaan menneitä ja sen yhden ihanan miehen katsetta...

• niin ja näin

Kaikki voi myös päättyä katseeseen.

• Mitätunnetkukatsot
        niin ja näin kirjoitti:

Kaikki voi myös päättyä katseeseen.

Pitkään katsominen merkitsee kiinostusta.Molemmat jos katsoo niin vielä parempi.

• Katsoja.
        Mitätunnetkukatsot kirjoitti:

Pitkään katsominen merkitsee kiinostusta.Molemmat jos katsoo niin vielä parempi.

Itse en pysty katsomaan erästä miestä pitkään, vaikka olenkin hänestä kiinnostunut. Joskus, kun hän on yllättäen ilmestynyt katse etäisyydelle, jäämme hetkeksi tuijottamaan toisiamme ja tuo aika tuntuu todella pitkältä.

• 19e20

• 0215895

Mielestäni sillä on aika suuri merkitys. Suora katsekontakti kertoo rehellisyydestä.

• Samaa mieltä.

Tuo on totta. Pälyilevät miehet herättävät epäluottamusta. Suora rehellinen pitkä katse, tykkään.

• ujotytto

Se nyt ei kerro mistään mitään. Ihan yhtähyvin ihminen voi olla ujo, jolloin ujostuttaa katsoa toista varsinkin jos toinen merkitsee jotain. Monet pelimiehet taas varmasti tuijottaa niin syvälle silmiin kun vaan voi tunkeutua...

• lyhytkatse
        ujotytto kirjoitti:

Se nyt ei kerro mistään mitään. Ihan yhtähyvin ihminen voi olla ujo, jolloin ujostuttaa katsoa toista varsinkin jos toinen merkitsee jotain. Monet pelimiehet taas varmasti tuijottaa niin syvälle silmiin kun vaan voi tunkeutua...

Varmasti noin on ujon kohdalla. Kerran olin ihastunut ujoon naiseen, joka ei koskaan uskaltanut katsoa silmiin. En silloin tajunnut, mistä oli kysymys ja siihen se sitten jäi.

• "Sokee"

Niin ja tänään osuit juuri sopivasti taas eteeni. Mun aivot muljahti ja tunsin itteni hölmöks siinä lyhyessä tilanteessa. Moi vaan ;) En mä oikeesti oo unohtanu miltä näytät.. Sitä ei voi unohtaa. Olet se ketä tarkoitan, jos ymmärsit viestini.

• 1715

Ottaisitko nyt sen silmän vaikka käteen,- moi vaan- ja kertoisitko nyt ketä nyt sitten tarkoitat?

• "sokee"
        1715 kirjoitti:

Ottaisitko nyt sen silmän vaikka käteen,- moi vaan- ja kertoisitko nyt ketä nyt sitten tarkoitat?

J miestä

• Miksi met ei voida sit tvatessa puhua mittää tai tönästä vhingoss toissta ja sit snoo oho anteeksi ja sit kttosimma silmiin ja rakkaus alkais kukoistamaan noo tää oli nyt vaan mun ajtuksia

• "sokee" kirjoitti:

J miestä

ense mie oo kuitenkaan se sun j mies

• ei mulle
        "sokee" kirjoitti:

J miestä

Mikä ja kuka se J mies on?

• "sokee" kirjoitti:

J miestä

missäkaupassa met nähtiin ; )

• lyhytkatse
        "sokee" kirjoitti:

J miestä

Tänään nähtiin, totta. Ja olit suloinen kuten aina. Oli mukava nähdä, vaikkakin lyhyesti. Katseesi kirkasti päiväni...

• "sokee" kirjoitti:

J miestä

ja varmaan etelässä sie

• ei mulle kirjoitti:

mie se oon

• ei mulle kirjoitti:

ei sentäs on niitä niin monia j mihiä

• "sokee"
        lyhytkatse kirjoitti:

Tänään nähtiin, totta. Ja olit suloinen kuten aina. Oli mukava nähdä, vaikkakin lyhyesti. Katseesi kirkasti päiväni...

Johan nyt on ;) Hihi.

• pihhi kirjoitti:

Miksi met ei voida sit tvatessa puhua mittää tai tönästä vhingoss toissta ja sit snoo oho anteeksi ja sit kttosimma silmiin ja rakkaus alkais kukoistamaan noo tää oli nyt vaan mun ajtuksia

Ennen nää sivut oli musta prempia näki heti kuka kenellekki snoo jottai nytson niinku epämäärästä mut en vlita silti tyhjästä vaikka vlitanki

• pihhi kirjoitti:

Ennen nää sivut oli musta prempia näki heti kuka kenellekki snoo jottai nytson niinku epämäärästä mut en vlita silti tyhjästä vaikka vlitanki

______________________________________________________onko tää A------------------------------------___________________onko tää B

• pihhi kirjoitti:

______________________________________________________onko tää A------------------------------------___________________onko tää B

Taianpa mennä svuille

• "sokee"
        "sokee" kirjoitti:

Johan nyt on ;) Hihi.

= vastaus.. Meniskö huomenna samaan aikaan ulos niin vaikka ihan vahingossa vaan törmäis :D Ihan vaaan siks, että pienet on ilot ihmisellä. Tai suuret. Miten sen ottaa.

• lyhytkatse
        "sokee" kirjoitti:

= vastaus.. Meniskö huomenna samaan aikaan ulos niin vaikka ihan vahingossa vaan törmäis :D Ihan vaaan siks, että pienet on ilot ihmisellä. Tai suuret. Miten sen ottaa.

Muistan sen hetken, niin kuin monta muuta, milloin olen sinut nähnyt. Sinun näkeminen on aina minulle iso ilo...

• "sokee"
        lyhytkatse kirjoitti:

Muistan sen hetken, niin kuin monta muuta, milloin olen sinut nähnyt. Sinun näkeminen on aina minulle iso ilo...

Voitais me joskus jotain rupatella enemmän. Jos ois mahdollisuus vain.. Aika lähellähän sä vielä asut ainakin.. Kunnes ehkä lähdet? Kauaskin..

• lyhytkatse
        "sokee" kirjoitti:

Voitais me joskus jotain rupatella enemmän. Jos ois mahdollisuus vain.. Aika lähellähän sä vielä asut ainakin.. Kunnes ehkä lähdet? Kauaskin..

Mikäs meitä estää juttelemasta vaikka enemmänkin, ei mikään! Kiinnostat minua tosi paljon. Ja taitaa vielä olla molemminpuolista...?

• "sokee"
        lyhytkatse kirjoitti:

Mikäs meitä estää juttelemasta vaikka enemmänkin, ei mikään! Kiinnostat minua tosi paljon. Ja taitaa vielä olla molemminpuolista...?

Uskon sen olevan niin.. Tämä sekoittaa pään ja sumentaa järjen. Minkäväriset hiukset sulla on?

• lyhytkatse
        "sokee" kirjoitti:

Uskon sen olevan niin.. Tämä sekoittaa pään ja sumentaa järjen. Minkäväriset hiukset sulla on?

Tumman ruskeat minulla ja sinulla vaaleat. Toivottavasti osui!?

• "sokee"
        lyhytkatse kirjoitti:

Minulla on vaaleat. Mielestäni sinulla on myös tummanvaaleat. Hmm :( yleensä et ilman huppua kuljeksi ulkosalla. Onkohan tunne dementoinut minut. Nyt toivon sitä, että olisin väärässä. Näin nuori olisi sokea ja vielä dementiakin. Oletko J?

• "sokee"
        lyhytkatse kirjoitti:

Vai onks "ässät hihassa"?

• lyhytkatse
        "sokee" kirjoitti:

Vai onks "ässät hihassa"?

J-mies kylläkin olen. Mutta nämä hiukset...Ajattelemani nainen on nähnyt minut riittävän monta kertaa ihan avopäin, joten hän varmasti tietää ja muistaa ihan oikean sävyn. Ja kun en ikinä ole edes värjännyt hiuksiani...

• "sokee"
        lyhytkatse kirjoitti:

J-mies kylläkin olen. Mutta nämä hiukset...Ajattelemani nainen on nähnyt minut riittävän monta kertaa ihan avopäin, joten hän varmasti tietää ja muistaa ihan oikean sävyn. Ja kun en ikinä ole edes värjännyt hiuksiani...

Onnea sinulle ja kaikkea hyvää. Toivottavasti teistä tulisi jotain suurempaa! Läheltä liippas..

• lyhytkatse
        "sokee" kirjoitti:

Onnea sinulle ja kaikkea hyvää. Toivottavasti teistä tulisi jotain suurempaa! Läheltä liippas..

Kiitos, sinulle myös.

Ikävä kun kävi näin. Saatiin sentään hetki unelmoida toisistamme, että jos...

• Silmien siristelijä

Niin katse kertoo paljon. Osaan pitää kyllä pokerinaaman, mutta katseen terää on vaikea piilottaa. Taidan tehdä ensiviikolla paljon ihmistutkimuksia. Lähden meinaan ulkomaille loppuviikosta todella pitkästä aikaa:). Ei sitä tiedä vaikka itse joutuisi testaamaan muita. No minun elämäni on ollut melko erikoinen aina.

• lyhytkatse

Hyvää matkaa ja tervetuloa takaisin virkistävän reissun jälkeen.

Minulla on matka edessä parin viikon päästä, vain viikko tosin etelässä...

Tummia, kauniita silmiä ja verhottuja katseita on nautinto vaivihkaa silmäillä...

• Sinfedura
        lyhytkatse kirjoitti:

Hyvää matkaa ja tervetuloa takaisin virkistävän reissun jälkeen.

Minulla on matka edessä parin viikon päästä, vain viikko tosin etelässä...

Tummia, kauniita silmiä ja verhottuja katseita on nautinto vaivihkaa silmäillä...

Kai se matka jonkin verran virkistää:). Minulla on ollut pitkään pulmana se etten ole sietänyt sitä että saan osakseni katseita. En ole myöskään oikein uskaltanut katsoa ihmisiä, mutta se pelko on häviämässä. Katseita voi saada osakseen monenlaisia. Olen saanut usein hämmästyneitä ja huvittuneita katseita osakseni.

• lyhytkatse
        Sinfedura kirjoitti:

Kai se matka jonkin verran virkistää:). Minulla on ollut pitkään pulmana se etten ole sietänyt sitä että saan osakseni katseita. En ole myöskään oikein uskaltanut katsoa ihmisiä, mutta se pelko on häviämässä. Katseita voi saada osakseen monenlaisia. Olen saanut usein hämmästyneitä ja huvittuneita katseita osakseni.

Olet ilmeisesti kiinnostava nainen, jota miehet katsovat ihaillen ja naiset kadehtien. Ymmärrän hyvin asenteesi, koska tosiaan katseita on niiin monenlaisia: ihan härskin rasvaisista julkeisiin ja ahdistaviin tuijotuksiin. Mutta on myös aidon kiinnostuneita ja kilttejä katseita...Naisena varmaankin osaat olla huomaamatta niitä, jos et halua tai vilkaista sillä ilmeellä että evvk...

Miehenä en saa koskaan naisilta "rumia" katseita; useimmat peittää kiinnostuksensa suloiseen lyhyesti välähtävään hymyyn...

• Emme hymyile
        lyhytkatse kirjoitti:

Olet ilmeisesti kiinnostava nainen, jota miehet katsovat ihaillen ja naiset kadehtien. Ymmärrän hyvin asenteesi, koska tosiaan katseita on niiin monenlaisia: ihan härskin rasvaisista julkeisiin ja ahdistaviin tuijotuksiin. Mutta on myös aidon kiinnostuneita ja kilttejä katseita...Naisena varmaankin osaat olla huomaamatta niitä, jos et halua tai vilkaista sillä ilmeellä että evvk...

Miehenä en saa koskaan naisilta "rumia" katseita; useimmat peittää kiinnostuksensa suloiseen lyhyesti välähtävään hymyyn...

Tää taitaa olla vakavaa, kun katselemme aina totisena toisiamme.

• Sinfedura
        lyhytkatse kirjoitti:

No enpä tiedä mitä nuo monet katseet pohjimmiltaan tarkoittavat. Ainahan katse on jonkinlainen kiinnostuksen osoitus. Olen kai melko outo lintu luonteeltani.

• Smiine
        Emme hymyile kirjoitti:

En ole vuosiin voinut hymyillä oikein kenellekään katsoessani muita. No moni on sanonut että minulla on eläväiset silmät.

• fifti fifti
        Emme hymyile kirjoitti:

Molemmissa on sopivasti totisuutta ja huumoriakin löytyy.

• lyhytkatse
        Emme hymyile kirjoitti:

Voi hyvinkin olla sen merkki. Mutta eikös se riitä, että silmämme hymyilevä toisilleen?

• lyhytkatse
        fifti fifti kirjoitti:

Molemmissa on sopivasti totisuutta ja huumoriakin löytyy.

Hyvä tulkinta, pitää paikkansa meihinkin!

• silmien säde
        Smiine kirjoitti:

En ole vuosiin voinut hymyillä oikein kenellekään katsoessani muita. No moni on sanonut että minulla on eläväiset silmät.

Minulla kans silmät säteilee siihen malliin, et aina ei voi hymyillä vaikka haluaisin.

• lyhytkatse
        Sinfedura kirjoitti:

No enpä tiedä mitä nuo monet katseet pohjimmiltaan tarkoittavat. Ainahan katse on jonkinlainen kiinnostuksen osoitus. Olen kai melko outo lintu luonteeltani.

Erilaisia katseita ei olekaan aina kovin helppo tulkita. Vain julkean tunkeilevat katseet tunnistaa, mutta niitähän saavat kai naiset, ei me miehet!

• lyhytkatse
        silmien säde kirjoitti:

Minulla kans silmät säteilee siihen malliin, et aina ei voi hymyillä vaikka haluaisin.

Sädehtivät silmät: suloisempaa ei olekaan, vau! Missä värissä silmäsi sädehtivät?

• Silttisäkki
        silmien säde kirjoitti:

Olen yrittänyt vuosia piilottaa tuota silmieni sädehtimistä. On vain ollut liikaa draamaa elämässä viime vuosina.

• lyhytkatse
        Silttisäkki kirjoitti:

Olen yrittänyt vuosia piilottaa tuota silmieni sädehtimistä. On vain ollut liikaa draamaa elämässä viime vuosina.

Harmi että et voi aidosti ja peittelemättä näyttää kauniita silmiäsi.

Joskus ihmettelen naisen silmiä, kuinka niistä voi näkyä tunteet laidasta laitaan: surun kyynelten tummentamat silmät, onnen säteilevät silmät ja monta muuta tunnetilaa siltä väliltä.

Se on kyllä aika harvinaista. Useimmat eivät näytä silmillään mitään paitsi tyhjyyttä. Se on kai jonkinlaista itsesuojelua ja sisimmän peittämistä, ettei se haavoittuisi kovassa maailmassa...

Siksi arvostan erityisesti, kun/jos näen naisen avoimen katseen. Se on minusta suorastaan luottamuksenosoitus, joten siksi suhtaudun siihen hellän suojelevasti...

• Siirii
        lyhytkatse kirjoitti:

Harmi että et voi aidosti ja peittelemättä näyttää kauniita silmiäsi.

Joskus ihmettelen naisen silmiä, kuinka niistä voi näkyä tunteet laidasta laitaan: surun kyynelten tummentamat silmät, onnen säteilevät silmät ja monta muuta tunnetilaa siltä väliltä.

Se on kyllä aika harvinaista. Useimmat eivät näytä silmillään mitään paitsi tyhjyyttä. Se on kai jonkinlaista itsesuojelua ja sisimmän peittämistä, ettei se haavoittuisi kovassa maailmassa...

Siksi arvostan erityisesti, kun/jos näen naisen avoimen katseen. Se on minusta suorastaan luottamuksenosoitus, joten siksi suhtaudun siihen hellän suojelevasti...

Olen osoittanut muutaman kerran avoimen sädehtivän hymyn muutamille miespuolisille ja loppu onkin silkkaa tragediaa. Hymy oli minulta ystävällisyyden ja sydämellisyyden osoitus. Tämä tyttö ei hymyile nykyisin palja yhtään. Aiemmin olin aikamoinen hymytyttö.

• katsetta kohti
        lyhytkatse kirjoitti:

Erilaisia katseita ei olekaan aina kovin helppo tulkita. Vain julkean tunkeilevat katseet tunnistaa, mutta niitähän saavat kai naiset, ei me miehet!

Onks sulla pokkaa katsella sitä lyhyesti vilkaisevaa naista pidempäänkin?

• lyhytkatse
        katsetta kohti kirjoitti:

Joskus olen katsellut eilisiltaista puolisekunttista pitempäänkin. En kuitenkaan halua jäädä sentään tuijottamaan, koska en halua hänen kokevan epämukavaa tunnetta. Olemmehan kuitenkin pari kertaa lyhyesti jutelleetkin, joten ei se nyt ihan ainutlaatuista ole. Silloin on vahingossa voinut jäädä katse hänen silmiinsä pitemmäksikin aikaa...

• lyhytkatse
        Siirii kirjoitti:

Olen osoittanut muutaman kerran avoimen sädehtivän hymyn muutamille miespuolisille ja loppu onkin silkkaa tragediaa. Hymy oli minulta ystävällisyyden ja sydämellisyyden osoitus. Tämä tyttö ei hymyile nykyisin palja yhtään. Aiemmin olin aikamoinen hymytyttö.

No voi. Ikävä että noin on käynyt ja sait huonoja kokemuksia. Itse kyllä palkitsen sellaisen hymyn arvoisellaan tavalla, minkä myös nainen huomaa. Ja nimenomaan myönteisesti!

• Sansture
        katsetta kohti kirjoitti:

Olen nainen, mutta minulla on ollut pokkaa katsoa miestä kai jopa kymmenenkin sekuntia. Tosin tämä tapaus oli sen verran spesiaali ja on kai viellä. Häntä muistuttavan ihmisen näkeminen saa minut vieläkin sekaisin, vaikka näissä silmäilyistä on aikaa lähes 10 vuotta. Hänkin taisi olla katsesta päätellen hieman kiinnostunut. Tuo silmäpeli on todella ihanaa.

• katseen pituus
        lyhytkatse kirjoitti:

Joskus olen katsellut eilisiltaista puolisekunttista pitempäänkin. En kuitenkaan halua jäädä sentään tuijottamaan, koska en halua hänen kokevan epämukavaa tunnetta. Olemmehan kuitenkin pari kertaa lyhyesti jutelleetkin, joten ei se nyt ihan ainutlaatuista ole. Silloin on vahingossa voinut jäädä katse hänen silmiinsä pitemmäksikin aikaa...

Vaikeahan se on määritellä katseen pituutta, mikä menee tuijotuksen puolelle. Silloin kun katselija on mielyttävä, niin toisen pitkään katselu tuntuu ihan mukavalta, kun taas vähemmän mielyttävän katselu tuo juuri sen epämukavan tunteen.

• lyhytkatse
        Sansture kirjoitti:

Olen nainen, mutta minulla on ollut pokkaa katsoa miestä kai jopa kymmenenkin sekuntia. Tosin tämä tapaus oli sen verran spesiaali ja on kai viellä. Häntä muistuttavan ihmisen näkeminen saa minut vieläkin sekaisin, vaikka näissä silmäilyistä on aikaa lähes 10 vuotta. Hänkin taisi olla katsesta päätellen hieman kiinnostunut. Tuo silmäpeli on todella ihanaa.

Kuulostaa kiinnostavalta! Minua nainen saa katsoa vaikka kuinka pitkään, koska en siitä mitenkään häiriinny, yleensä mielenkiintoni vain kasvaa.

Onpa ollutkin mieleenpainuva katse, kun noin hyvin sen vielä muistat...

• lyhytkatse
        katseen pituus kirjoitti:

Vaikeahan se on määritellä katseen pituutta, mikä menee tuijotuksen puolelle. Silloin kun katselija on mielyttävä, niin toisen pitkään katselu tuntuu ihan mukavalta, kun taas vähemmän mielyttävän katselu tuo juuri sen epämukavan tunteen.

Noin se varmaankin on. tilanteen mukaan pitää mitoittaa sitä katsettaan...

• hyvässä mielessä

Mitä kauemmin katsoo sitä kiinostuneempi on .Kiinni jäin silmiin.

• lyhytkatse

Silmistä näkee kokonaisen maailman. Silloin kun se on hyvä ja kaunis, se hurmaa...

Silmät on sielun peilit ja avoin katse näyttää sen sielun; ei ihme, jos silmiin katsellessa ihastuu...

• silmät hymyilee
        lyhytkatse kirjoitti:

Silmistä näkee kokonaisen maailman. Silloin kun se on hyvä ja kaunis, se hurmaa...

Silmät on sielun peilit ja avoin katse näyttää sen sielun; ei ihme, jos silmiin katsellessa ihastuu...

Hymyillessä tarttuu hymy silmiinkin, silloin se on yhtä menoo sydämeen saakka.

• JA TAAS

PETTERIIIIIII

• lukihärökkö

Kasteessa lapsi saa nimen ja hänet otetaan seurakunnan jäseneksi.

• samaa mieltä

Samaa mieltä. ruskeissa silmissä on taikaa

• eräs mietteliäs

Missä päin maailman turuil.. mahdatte niitä katseita vaihtaa?

• kahlittu

Sydämeni on jäänyt katseen vangiksi. Oliskohan tämä elinkautinen?

• Katse = kiinnostusta

Merkitsee kyllä...

Miksi katsoa ketään toistuvasti ilman syytä, jos kysymyksessä on vastakkainen sukupuoli. Luulisi jokseenkin jokaisen aikuisen toimivan näin. Tai ainakin tiedostavan tämän ja suhteuttavan oman toiminnan sen mukaiseksi. Katse on riski! Katselija antaa aina viestin kiinnostuksesta - tarkoittipa sillä mitään tai ei.

• ???

Katson aina kaikkia silmiin kun puhun heidän kanssaan tai jos tuttu kasvo tulee kadulla vastaan niin katson kohteliaasti silmiin ja tervehdin. Toivottavasti kaikki ihmiset eivät kuvittele että olen kiinnostunut heistä.

• katsomattomuus

Katse on riski. Katseen suhteuttaminen toiminnan mukaisesti. Tarkoittipa sillä mitään tai ei. Jos joku ei pysty/halua katsoa (mutta paistaa läpi, että tekee sen tietoisesti), kertoo minusta todella suuresta kiinnostuksesta.

• päinvastaistakin

Tai voi myös kertoa todella suuresta inhosta/ muista negatiivisista tunteista. Katsomattomuudesta voi tulla väärinkäsityksiä, siinäkin on riski.

• katsevaan

No kyllähän sellainen nopea mutta syvä katse suoraan silmiin kertoo sen, että joku ihminen hyväksyy toisen ystävänä. Mutta ihmisiä tulee ja menee.... aika kultaa kaiken vaiken mitää tapahtunut.... se katse viimeistään on se juttu joka jätti toisen ikuisesti sydämeen.

• Sielun peili

Katseilla on monia eri merkityksiä sen katselijalle ja vastaanottajalle. Aina toisen katseen merkitys ei aukene. Harvemmin katseiden taustalla on molemmilla samat tunteet ja toiveet. Toista katsotaan niin monin eri tunnetiloin ja ajatuksin. Pitkä katse ei merkitse aina syvää kiinnostusta. Se voi olla tutkivaa. Lyhyt katse taas voi johtua ujoudesta. Ihmisen persoona on aina katseissakin mukana.
      Sanotaan että silmät ovat sielun peili. Katseesta voi nähdä onko toinen kiinnostunut, ihastunut, rakastunut, välinpitämätön, ujo, vihainen, turhautunut, kyllästynyt. Katseet ovat hyvin moni-ilmeisiä. Katse voi porautua toiseen kuin upoten sieluun asti, tai olla vain pelkkä vilkaisu jolla ei ole suurempaa merkitystä.
      Oikeasti katse yksin ei kerro kaikkea vieraalle ihmiselle, vaan muu käyttäytyminen katseen yhteydessä. Tutun ja tuntemattoman ihmisen katsetta voi lukea eri tavalla. Jos välillä on vahva tunneside kahden toisiaan rakastavan ihmisen välillä, he ymmärtää toisiaan pelkästä katseesta.

• Piiloujo nainen

Itse vilkaisen nopeasti erästä miestä kun olen ihastunut. Pelkään paljastuvani kun en tiedä hänen tunteistaan mitään. Itsekkin olen epävarma omista tunteistani. Tuntuu että hän olisi ihastunut ja hakeutuu seuraani, mutta voin kuvitella liikoja. Hän ei liikoja puhu ja siksi hänestä on niin vaikea ottaa selkoa, mutta hän tulee lähelle ja on aivan hiljaa. Toivoisin että hän juttelisi jotain eikä olisi vain hiljaa. Odottaako hän minun avaavan keskustelun? Pelkään möläyttäväni jotain typerää ja siksi en ole avannut itse keskustelua. Taidamme molemmat olla joko liian ujoja tai sitten epävarmoja. Olen ajatellut että olisi mukava tutustua, mutta en tiedä miten. Viimeksi huomasin hänen katsovan minua ja siinä katseessa oli jotain syvällistä, herkkää, hellyyttä, kaipausta... Se katse toistuu ajatuksissani aina uudestaan. Se katse teki hänet paljon komeammaksi ja mielenkiintoisemmaksi. Kyllä hän komea on, mutta jotenkin hänen olemuksestaan ilmentyy kovia kokenut mies. Tahtoisin kuunnella ja ymmärtää häntä, sekä olla hänen ystävänsä. Saammeko siihen tilaisuuden? Jänistämmekö?

http://www.youtube.com/watch?v=l5R8jS0RGcs

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      192
      6756
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      156
      1965
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      53
      1169
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1051
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1015
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe