kovin moni palstalaisista ei taida tietää kuinka yleistä nuorten naisten harrastama h.u.oraaminen oikein on. Ja en nyt puhu siis irtosuhteista vaan siitä, että tekevät sitä ammatillisesti, ottavat siitä rahaa. Tavalliset vähän yli parikymppiset tytöt, opiskelijatytöt. Ja heitä on paljon. Tiedän tämän kokemuksesta, koska olen käyttänyt heidän palveluksiaan. Ja turha sanoa, että sitä olisi pakko tehdä, jotain muuta työtä löytyy aina, vaikka lehdenjakoa.
Sitten he jossain vaiheessa lopettavat mutta kertovatko tulevalle aviomiehelleen mitä tuli nuorempana tehtyä, että heitä on painanut kymmenet ellei sadat miehet. Mutta eihän mies voi mitenkään epäillä, että naisella olisi sellainen menneisyys, koska nämä ovat tavallisia tyttöjä, yliopisto-opiskelijoita.
Miksi nuoret naiset myyvät itseään?
28
2846
Vastaukset
- sepostusta
Mäki kustansin opinnot huoraamalla. Jostain ilmaislehtien hakelusta (tutkin asiaa joku aika sit) saa semmosen 100€/kk et sillä ei paljoo eletä normaalisti. Puolisoni tiesi ennen kihlausta että myin itseäni opiskeluaikana. Olimme yli 20 vuotta yhdessä ja se oli minä joka halusin erota. Eli jos on tarpeeksi kuuma ja älykäs nainen niin miehet kyllä antavat anteeksi menneisyyden kun saavat tällaisen naisen joka on erittäin kysytty ja haluttu miesten mielestä, myös ei-maksavien miesten mielestä.
- opintotuella
Tervepäinen suomalainen opiskelijatyttö on ylivoimaisesti paras vaihtoehto. Rahat menevät hyvään tarkoitukseen eikä rikollisille parittajille.
Hämmästyttävää, että nämä opiskelijat menestyvät hyvin myös opinnoissaan. Onkohan osasyynä siihen se ettei ole jatkuvan rahapulan aiheuttamaa stressiä.
- 10+5
Luultavasti raha, itsensä myymisellä saa paremman tuntipalkan kuin mitä parhaiten palkatuissa ammateissa..
- 1+17
Yksi syy voi olla se että on kotona tottunut korkeaan elintasoon ja kun opintotuki opintolaina on nälkäkuoleman rajoilla elämistä niin siksi huoraavat......
Voi toki pyhelinmyyjäksi mennä mutta harvan pää sitä kestää. Kaupanmyyjän osa-aikatöitä ei riitä kaikille.
Se on helppo tapa tienata ja äärimmäisen jännittävää ja mielenkiintoista työtä..... - 5+9
Tiedetty juttu. Opiskelijahutsuja pani työkaveri useasti. Helppoa rahaa tienasi tytsy.
Mikäs siinä:) Ei Suomalainen nainen eroa itä-eurooppalaisista. Rumempia ovat vain. - ätmi
Nuo naiset vain naamioivat lutkailunsa huoraamiseksi. Ottavat rahaa vastaan, jotta vaikuttaisivat kunniallisilta huorilta, eivätkä vain kiimavittunsa vietävissä olevilta lutkilta.
- puhe mistä puute
Niin ja sinä ATM kirjoittelet tänne palstalle mahdollisimman rivoja ja haukut huoria, koska kiihotut siitä rivojen kirjoittamisesta ja haluaisit niin kovasti panna huoria. Siitä puhe mistä puute!
- ei enää
mitä sitten naisethan istuvat pankkinssa päällä. antaa huorata niin paljon kuin tahtovat.
itse nämä opiskelijat ovat päättäneet millä opintorahalla maksavat opintonssa. itse joutunut karvaasti kokemaan sen kolmesti. nyt olen löytänyt thai tytön joka ei sitä tee ja olen onnellinen. - huorakoulu
Voi melkein yleistää et kaikki akateemiset naiset nykyään ovat entisiä huoria ihan systä et heillä ei pää kestä tehdä pikkupalkkasta osatyötä ja opiskellä samaan aikaan ja vielä pitäs olla merkkikuteet päällä koulussa.
Ennen huoraaminen oli enempi halveksittavaa hommaa mut nykyään jo muotia.. - miesten logiikka
"Ja turha sanoa, että sitä olisi pakko tehdä, jotain muuta työtä löytyy aina, vaikka lehdenjakoa."
Hmm. Jaetulta lehdeltä saa korvausta ehkä sen 0,05-0,20 e/lehti. Veikkaanpa, että korvaus on nykypäivänä sellaiset 200 lehteä/euro kulukorvausluokkaa. Eli saa aika monta tuntia jakaa lehtiä kun pääset esim. 2000 euron bruttotuloihin. Sen sijaan maksullinen suomalainen voi tienata 300 e tunti tai 1000 e/yö. Kumpi on tyhmempi, se, joka tekee hullusti töitä ja eikä saa kuin muutaman euron vai se, joka tekee tunnin tai pari ja saa sillä koko kuukauden palkan?
"Voi melkein yleistää et kaikki akateemiset naiset nykyään ovat entisiä huoria ihan systä et heillä ei pää kestä tehdä pikkupalkkasta osatyötä ja opiskellä samaan aikaan ja vielä pitäs olla merkkikuteet päällä koulussa."
Aika moni akateeminen on jossain vaiheessa tehnyt pienipalkkaista työtä. Kyse ei ole siitä, etteikö pää kestäisi, vaan siitä, että yksinkertaisesti se on tyhmää tehdä töitä, mistä ei saa palkkaa, millä voisi elää.
Omasta kokemuksesta voisin sanoa, että aika moni mies leimaa hyvin pukeutuvan, tyylikkään ja akateemisen naisen huoraksi. Miksi? Siksi, että oma pää ei kestä, että joku toinen on tyylikkäämpi, paremman näköisempi ja vieläpä koulutetumpi ja kaiken kukkuraksi vielä nainen! Miehillä on myös tapana haukkua kaikkia niitä naisia huoriksi, jolta ei ole saanut. Miehillä on myös tapana puhua kaiken aikaa huorista. Eli siitä puhe mistä puute! Miehet himoitsevat hirveästi huoria, mutta toisaalta halveksivat heitä? Missä logiikka? Jos he ovat niin kamalia ja halveksittavia, niin miksi itse käytte huorissa? Taitaa olla sellainen viha-rakkaussuhde heihin. Vai onko niin häpeällistä myöntää, että himoitsee huoria?- glvxhkcxjk
Minä ainakin himoitsen huoria ja tänään viimeksi kävin panemassa.Tai no onks opiskelija nyt sitten huora,mutta raha siinä vaihtoi omistajaa.Hyvää kuitenkin teki.
Hyvä utjg
Ajattelepa itse? Tekisitkö sinä työtä ilmaiseksi? Miksi meidän naisten pitäisi siis antaa seksiä ilmaiseksi, kun siitä voi saada rahaakin. Haluatko, että me naiset ollaan teidän miesten alistettavina naitavaksi ja varmaan sun mielestä me saadaan hoitaa ehkäisykin ihan itse? Sä varmaan haluat panna paljaalla?? Just joo.
Tietysti me otetaan siitä rahaa. Mielummin rahasta kuin ilmaiseksi. Teetkö sä mielummin töitä rahasta vai ilmaiseksi?
Ja mitä tekemistä menneisyydellä on parisuhteessa. Täyspäiset ihmiset arvostavat kokemusta. Vai haluatko sä sun kaltaisen kokemattoman naisen sänkyyn ja vain siksi, että hän ei tajuaisi vaatia parempaa seksiä kuin sulla on tarjottavana?? Ja mikä on miesten menneisyys - millainen on yli 20v. neistytmies??- ei vaimoa huorasta
Kyllä sillä menneisyydellä on hieman merkitystä. Todella monella huoralla on seksinmyynnin loputtua mielenterveys- ja itsetunto-ongelmia. Täyspäiset huorat ovat yhtä yleisiä kuin luotettavat mannet.
- Haluan kokeilla
ei vaimoa huorasta kirjoitti:
Kyllä sillä menneisyydellä on hieman merkitystä. Todella monella huoralla on seksinmyynnin loputtua mielenterveys- ja itsetunto-ongelmia. Täyspäiset huorat ovat yhtä yleisiä kuin luotettavat mannet.
Mistä noita "niin yleisiä" nuoria huoria löytää Helsingin alueella? Varmaan helposti, mistä?
- nallekarhu
Haluan kokeilla kirjoitti:
Mistä noita "niin yleisiä" nuoria huoria löytää Helsingin alueella? Varmaan helposti, mistä?
Käy sw=sihteeriopisto iskuri tai Seksitreffit äläkä luule että kahdessa viimeisessä on ilmaisia vaikka eivät sano suoraan hintaa
- ongelmia?
Sillä ei takuulla ole mielenterveyden kannalta mitään merkitystä antaako opiskelijatyttö ilmaiseksi vai maksusta.
Ilmaiseksi jakaminen aiheuttaa tai on aiheuttamatta mielenterveysongelmia tasan saman verran kuin maksusta antaminen.
Ei kohtuullisen korvauksen saaminen tee tytöstä sairaampaa, pikemminkin se antaa mahdollisuuden pitää parempaa huolta itsestään. On varaa terveellisiin harrastuksiin, asua paremmin ja hankkia terveellistä ruokaa jne. - rohvessori
opiskelijana esiintyviä drop outteja riittä mut oikeat opiskelijat on kortilla
eikä ne myy itteensä vaan pelkästänsä vuokraavat pitsalihaansa tunniks tai puoleks - Hervanta
Ne ns opiskelijatytöt joita olen käynyt nylkemässä, eivät varmasti ole olleet opiskelijoita. Nuoria naisia kyllä
- kertovatko
mutta kertovatko tulevalle aviomiehelleen mitä tuli nuorempana tehtyä
No on sulla murheet :)
Kovin moni palstalainen eitaida tietää kertovatko ilamiseksi torttua jakaneet tulevalle aviomiehelleen mitä tuli nuorempana tehtyä, eli monenko kanssa on pantu ja montako kertaa? - Naimisiin
Mitä sillä on väliä montaako on pannut?
- Anonyymi
Sitä että jopa huora on pikkutarkka siitä kuinka monen naisen kanssa mies on ollu
- Anonyymi
PAHANNA SITÄ PIDETÄNKIN KYLLLÄ AJATELKAAPA KUITENKIN JOS MIES LAITTAA KUMIN KULLIINSA JOS SE MENEE PILUUN MUUTAMIA KERTOJA ES TAAS KUMI SIELLÄ ON VÄLISSÄ TEKEEKÖ SE MITÄÄN PAHAA JA KOSTUUHAAN PILLU JOKA TYÖNNNÖLLÄ,JOLEI LASTA OLE TULLUT ,JA JOS TYULISI EIKÖ SITÄ OSATA KORJATA TARPEEN TULLEN JOS TEMPPU KÄY.OLIN HOLOLASSA JA LAHDESSA SAMAN MIMIN LUONNA TUTUSTUTTIIN JUHANUS YÖNNÄ.VIELLÄKÖ AJATUS TOIMII.EN NNYT LAITA NIMIÄ ETEI TULE JUTTU TIETÄVÄKSI..JEP JEP
- Anonyymi
Olen ollut vapaassa suhteessa 5 vuotta aiemmin.
Kerroin tästä miehelle noin 1 kk yhdessä olon jälkeen.
Mies halusi minua kimpassa toisten miesten kanssa.
Keväällä työnantajamme teki konkurssin ja jäimme molemmat työttömiksi.
Mies kertoi vähän leikillään yhdelle kaverille että pitää vaimo pistää yötöihin että pystytään maksamaan laskut.
Kaveri alkoi tarjoamaan rahaa minun panemisesta.
Hän alkoi tarjoamalla ensin 200€ ja korotti 100€ kunnes oli tarjonnut 600€ yöstä.
Saimme tarjoukset perjantaina ja juteltiin mieheni kanssa tarjouksesta ja sovimme että minä suostun tälle kaverille.
Tämä tarjous tapahtui elokuun 9 2024.
Elokuun 24.2024 olin sopinut kaverin kanssa että hän hakee minut kotoani ja menen hänelle yöksi.
Kaveri tuli hakemaan noin klo: 11.30 ja kotiin minut tuotiin 25.8.2024 klo: 15:30 Mies pääsi kaverimme paneman vaimon kanssa panemaan ja oli kyllä utelias yön tapahtumista.- Anonyymi
Juupajuu. Kuinka valitsit nimenomaan tuon 600 eur? Oikein huippukauniin nuoren iloisen kaunottaren saa vuonna 2024 Helsingissä 100 eurolla tunti, tai alle kun on vakioasiakas. Tunti tunnetusti riittää mainiosti, siitä että kaunotar nukkuu vieressä ei kannata maksaa mitään.
- Anonyymi
Yleensä kai rahan takii olisiko kyse lopulta kuitenkin siitä että on kotona opetettu liian hyvälle
- Anonyymi
Minä ja poikaystäväni olemme opiskelijoita. Rahat kyllä riittävät normi elämään, mutta jos haluaa jotakin muuta kivaa, niin ainoa nopea tapa on laittaa pillu myyntiin. Teen vain kalliita ja kohdennettuja keikkoja, esim. ulkomaalaisille yritysporukoille. Kukaan ei tiedä oikeaa nimeäni tai osoitettani. Voin saada 3000,- € yöstä, jos suostun harrastamaan seksiä hotellissa esim. 5 miehen kanssa.
- Anonyymi
Satu tarinoita. Mies taidat olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satu tarinoita. Mies taidat olla
Olet siis mies nimeltä Satu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014