Pennalismi

Itse puolustaja

Eräs varusmiestoverini alkoi kiusata minua alkostuvassa.Varmaan siksi että en pitänyt tämän rehentelevälle puhetyylille ja samalla häm etsi itselleen kyykytettävi. "kova jätkä siis?"


Eräänä iltana tämä pennalisti teki minusta naurun alaisen. Alkoi kävellä kuten käveln alkoi matkia puhetyyliäni, pilkata puhetyyliäni / murrettani.


Minulle tuli mitta täyteen. Meidän tuvan lähellä oli pesutupa siellä oli saaveja ja ämpäreitä.

Ulostin ja virtsasin ja masturboin erääseen ämpäriin. Otiin mukaan ämpärin ja harjan n. klo 12 yöllä. Koko tupa nukkui. Kaasin ulostesangon tämän naamanpäälle ja samalla vedin peittoa pois että eritteitä oli pitkin hänen ruumistaa.

Tämän jälkeen aloin hakata häntä apinaraivolla harjanvarrelle ensin päähän, sitten makaan ja lopulta munille sitten jatkoin vielä kylkiä ja päätä yrittäen saamaan silmät muuratuksi umpeen.

Olin niin innoissani piestessäni kiusaajani, etten huomannut kun joku oli hakenut PU:n paikalle.

PU:ta vastaan minulla ei mitään ollut. Hän käski minun lopettaa ja lopetin välittömästi.

-Viekäätuo sairastupaan, PU osoitti uhriani.
- Ja te päällikön kansliaan.

Pu luutnantti tuli mukaan päällikön kansliaan keskellä yötä PU kävi herättämäsä Majurin. PU kertoi oman versionsa mitä oli tapahtunut.

-Teitä uhkaa sotaoikeus, vihainen majuri kihisi.

Kerroin oman versioni että alokas nn oli tuvan pahin kiusaaja ja ansaitsi opetuksen.

-Täällä ei tapella, esimies selvittää jos on pennalismia havaittavissa.
-Tehän olette se sama alokas jolla on se huumausainen tuomio(kannabis)
-Kyllä myönsin
-Määrään että teidät erotetaan kokonaan asepalveluksesta.


Ja voi sitä onnen päivää. Lähdin heti seuraavana päivänä kasarmilta kotiin ja olin niin iloinen kun pääsin kostamaan kiusaajalle. Sen on pakko olla ollut hänelle kauhea nöyryytys.

Kuvitelkaa nyt päälle on heitetty ulostetta, virtsaa ja simennestettä ja sen jälkeen vielä mukiloitu.

en ainakaan vielä ole saanut korvausvaatimuksia. Mitään en maksa ja mitään en kadu.

Ja nyt pössyttelemään.

7

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kah Jesua

      Hyvin hoidit tilanteen. Ei sellaista simputusta tai pennalismia pidä sieää.

      Yleensäkin miestenkanssa kun tulee riitoja kannattaa kiskasta kovaa munille esim rautalapiola. Se pitää isonmankin mihen pois kimpusta vähän aikaan.

    • IsLamicState

      Pennalistia on myös hyvä kiusta käymällä muiden nähden tähän. Käsiksi. mm taoutella pyllystä ym. Ja myös yrittää tunkea pennalistin tyynyn jotain. Kun oleat yksin tuvassa niin masturboi pennalistin tyynyyn ja peittele sänky. Pennalisti nukkuu siis sinun spermassai, aika homoa vai mitä.

      Kannatta myös virtsa ämpäriin ja heittää virtsat pennalistin päälle.

      Simputtajaa vastaan kannattaa ryhtyä Uittumaiseksi. Ja yrittää tehdä simputtaja naurun alaiseksi. Yksi hyvä tapa on kakalla käynnin jälkeen hieroa P-askaa molempiin käsiin ja käydä hieromassa simputtajaa.

      Ja jos oikein alkaa intissä olo vituttaa niin, kannattaa laskea virtsat ja ulosteen alleen ruokailun aikana. Se on hyvä merkki siitä ettei armeija kiinnosta.

      Kannattaa myös ulostaa omalle lautasele ruokailun yhtedeässä ja virtsata omaan mukiin. Tämän jälkeen. Heität Ku-set esim kokelaan päälle.

      Ja sitten vielä kieltäytyä kakista käskyistä ja nimittelemäällä varusmisjohtajia ja kapiaisia homoseksuaaleiksi. Ja ulosteen kanssa kannatta pelata sillä voi tuhriä kasarmin seiniä ym.

      Ja jos joku alkaa käskemään sinua. Ala ulsita ja irvistellä. Tässäkin olisi hyvä olla kakkaa jemmassa ja heittää sitä käskiän päälle.

      Ammunnoissa kannattaa pelleillä sen sijaan, että ammutaan istuvaltaan kannattaa nousta makuuasennosta ylös ja ampua ilmaan sekä tois ten maalitauluja ja huuta samalla kuin pistetty sika.

      Näin sinut mielletään vaarallikseksi ja joudut t-luokkaan. Tämän jälkeen voit unohtaa turhan asevelvollisuuden.

      T: Katastrofi

      • sielläkukaanviihdy

        Eikös sitten ole homoa nukkua makuupussissa? Monet mällit sielläkin on. Eikä niitä voi pestä, kun eristävyys menetetään.


    • Täötalo

      Minä jouduin T-luokkaan kun lähdin juoksemaan ladattu rynnäri selässä metsään.

    • tuttua tekstiä

      Olet lukenut Jan Guillonin kirjan "Pahuus". Siellähän kirjan päähenkilö tekee samanlaisen tempun sisäoppilaitoksessa vanhemmalle opiskelijalle.

    • KIHB

      En ole lukenut. Mutta olen katsonut elokuva Zombi ja kummitusjuna.

    • heterosivari

      Olisit raiskannut sen, sitähän sinä oikeasti halusit. Pelkkää hirmeijanantti-seksiä. Oisit ottanut koko tuvan mukaan villeihin orgioihin. Jopa Venäjä pelkää Suomen homoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe