Eli hyvä SaiPa. Mahtava taistelu Kisapuistossa. Varmasti saivat 4400 katsojaa rahoilleen vastinetta. Tuli vanhat hyvät ajat mieleen kun halli raikasi SaiPa huudoista, paikalla oli vain eksynyt muutama Kärppäfanikin, jotka yrittivät toisessa erässä saada äänensä kuuluviin. Toivottavasti hyvät otteet jatkuvat tauon jälkeenkin.
Ja SaiPan putki jatkuu...
4
360
Vastaukset
- janika
kyllä tosissaan oli eilen hyvää peliä saipalta. taístelutahtoa ei puuttunut ja juha pelasi erittäin hyvin maalissa. voittoputki vain jatkuu.. :)
- Ollie
Mahikset oli kyllä kolmeenkin pisteeseen, mut hyvä näin.
Ja on se Banham kovassa vireessä,onneks sai epäonnistuneen rankkarin anteeksi...kiitos Vänttisen...niin ja Kuokkasen torjuntojen!
Toivottavasti tauko ei vie Saipan virettä.
Mun vire säilyy kun meen katsomaan Karjala-turnausta ens viikonloppuna!!! Onnittelun Lappeenrantaan!
Alkaa hieman kyllästyttää tämä SaiPan jatkuva Kärppien niistäminen. Voisitte nipistää pisteitä samalla innolla muiltakin.- Ollie
Eiköhän seuraavaksi Jyp kaadu Kisapuistossa!
Ja nyt jo tässä vaiheessa kautta on hyvä ottaa yliote Kärpistä kun todennäköisesti joukkueet kohtaavat playoffissa ekakierroksella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74825Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444704Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1813856Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty433617Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1133574Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm653072Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1122031Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63897- 93812