Seriffin mielestä kanadalaisen yliopiston viralliset sivut ovat rasistiset

JackBlack

8

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole koskaan väittänyt niitä rasistisiksi. Sallin keskustelun niistä tottakai, mutta minusta EI ole kovin järkevää lähettää palstalle vain linkkiä eikä keskustella tai kommentoida sitä ollenkaan. Minulla on oikeus poistaa yhden tai kahden lauseen "hedelmättömät" viestit!

      • Timo

        Niin sinäkö olet se selvännäkijä, joka tietää etukäteen onko joku avaus "hedelmätön"? Kuten jo aikaisemmassa ketjussa kirjoitin on linkki usein hyvä avaus, koska se pakottaa lukijan tutustumaan aiheeseen ennen vastaamista. Tämä karsii jo osan näistä oikeasti hedelmättömiä viestejä kirjoittavista pois kun he eivät jaksa lukea tekstiä. Sitten kun joku sen lukee ja kirjoittaa vastineen voi se oikeasti hedelmällinen keskustelu alkaa. Tällä palstalla ei vain tunnuta pääsevän siihen kun se alkuperäinen avaus ei saa olla paikoillaan herättämässä keskustelua!


      • Timo
        Timo kirjoitti:

        Niin sinäkö olet se selvännäkijä, joka tietää etukäteen onko joku avaus "hedelmätön"? Kuten jo aikaisemmassa ketjussa kirjoitin on linkki usein hyvä avaus, koska se pakottaa lukijan tutustumaan aiheeseen ennen vastaamista. Tämä karsii jo osan näistä oikeasti hedelmättömiä viestejä kirjoittavista pois kun he eivät jaksa lukea tekstiä. Sitten kun joku sen lukee ja kirjoittaa vastineen voi se oikeasti hedelmällinen keskustelu alkaa. Tällä palstalla ei vain tunnuta pääsevän siihen kun se alkuperäinen avaus ei saa olla paikoillaan herättämässä keskustelua!

        Esimerkiksi itse harrastan hyvin harvoin parin rivin viestejä. haluan keskustelun oikeasti johtavan johonkin suuntaan ja sen takia mielelläni luen asiasta ennen vastaamista mutu-tuntumalta. Jos näen linkin jota en juuri sillä hetkellä ehdi tai jaksa lukea saatan palata palstalle myöhemmin lukemaan sitä. Yleensä tässä vaiheessa on linkki jo poistettu kun se on ilmeisesti "hedelmätön".


      • koogeebee

        Olet valinnut koko keskustelupalstan varmaan vaikeimman alueen, hyvin olet työsi silti jaksanut tehdä, tsemppiä ja koita jaksaa!


      • JackBlack

        Syy poistamiseen oli Rushtonin nimi. Et sinä ressukka vaivautunut tarkistamanaan, että kyseessä oli yliopiston virallinen sivusto!


      • ...
        JackBlack kirjoitti:

        Syy poistamiseen oli Rushtonin nimi. Et sinä ressukka vaivautunut tarkistamanaan, että kyseessä oli yliopiston virallinen sivusto!

        ..vain on niin, että jos linkin loppuosassa lukee Rushton niin kohde on vanha tuttu. Ja se, että palstalla on 100 ja 1 aloitusta joissa on linkki Rushton-sivuille, eikä aloituksiin ole pidemmälläkään ajalla tullut yhtään vastausta, voi olla aivan hyvä syy poistaa nämä. Yhden voisi tosin jättää siltä varalta, että joku tuota haluaisi kommentoida joskus tulevaisuudessa.

        Se nyt vain on tyhmää postittaa samaa viestiä uudestaan ja uudestaa. Ainakin jos entiset vielä loistavat palstalla.


    • hahaa hahaa

      hyvää työtä moverilta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe