Kun kuuntelee tuota Viron tv7 kampanjointia.Niin jotenkin tuntuu. että kaikki on kiinni rahasta.
Siitä puhuu Herzog ja Juntunen vedoten profeetalliseen hetkeen.Suuriin siunauksiin etc.
Tässä tuntee itsensä kovin kitsaaksi.
Enpä ole missään kuullut noin tulista ja kiihkeää rahan antamisen lietsontaa.
En tiedä.entäpä minä olen aivan väärässä.näiden Jumalan miesten edessä. ehkä tuo David ja Juntunen ovat tosi voideltuja.
Minä vaan tavis uskova.joka ei vielä tunne totuutta.
Hehän puhuvat Jeesuksestakin koko ajan?
Rahalla on suuri merkitys
4
162
Vastaukset
- Rahaa palaa
David Herzog Ministries tietoja vuodelta 2012:
- hallituksen koko 3 henkilöä
- yksi palkattu henkilö, David Herzog itse, vuosipalkka 128 685 dollaria. Kuukausipalkka siis 10723,75 dollaria.
- matkakuluja 179 567 dollaria
- Israel outreachin kulut 110 721 dollaria.
- muita kuluja 114 137 dollaria. - RYHTIÄ HENGESSÄ
Jeesushan käski julistaa pelastussanomaa nimenomaan KÖYHILLE!!! Hän totisesti tiesi kuinka mahdotonta on RIKKAAN päästä sisälle Jumalan valtakuntaan...Matteuksen evankeliumissa Hän vertaa hankaluutta "köyden menemiseen neulansilmästä" eli täysin mahdotonta!(Aapeli Saarisalo kääntää kamelin köydeksi matt 19). Edelleenkin muistutus: te ette voi palvella Jumalaa JA mammonaa. Pelastus ei ole RAHALLA saatavissa, vaan omaisuus voi jumittaa portilla, koska sitä ei voi mukanaan viedä..Sellaisia tulee KARTTAA jotka myyskentelevät Jumalan Sanaa ja pitävät jumalisuutta keinona VOITON SAAMISEEN! 1.kirje Timoteukselle 6.luku...
- Saman suuruiset
Palkat ja kustannukset, kuin Pirkko Jalovaaralla.
- Money talks
Se on niinku ihmeiden tekijä peruspalkka provisiot päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1986367Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2514280"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423545Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m533365Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1033353Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492846Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752417Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432377- 252346
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001927