Yritin liittyä ryhmään mutta ei hyväksytty. Ilmeisesti koska minulla ei ole kuvaa profiilissa. Mielestäni aika törkeää. Kukaan ei voi velvoittaa laittamaan kuvaa tai omaa kuvaa profiiliin! Onko ylläpidossa ateisteja, rasisteja vai luuletteko omistavanne koko maailman?
Uskovaiset nuoret facebook syrjii
6
268
Vastaukset
Kuvattomuus antaa pääsääntöisesti ikävän viestin.
Valitettavasti sosiaalisessa mediassa anonyymius ja kuvattomuus usein sisältää halun ampua puskista.
Mainitusta palstasta en tiedä.Ylläpito on kyseisessä ryhmässä hieman varovainen. On ollut joitakin hankalia tilanteita. Pääosin ryhmän viestintä on mielestäni myönteistä, vaikka joskus niissä tilanteissa, missä joku/jotkut haluavat kyseenalaistaa rajusti Raamatun opetuksia, keskustelu toisinaan on kärjistynyt. Sitä ylläpito ei toivo, sillä ryhmän tarkoituksena koetaan olevan uskovaisten nuorten rohkaiseminen, ei niinkään väitteleminen.
- Näin on..
Typerää ja naivia perustaa tuollainen ulkokullattu ryhmä. Kenen tahansa haluavan tulisi päästä jäseneksi. Tiukkapipoisia ja ennakkoluuloisia itseään muita parempina pitäviä vihaan kaikista eniten.
Eiköhän se ole ryhmän ylläpitäjien asia millaista ryhmää haluavat. Olen törmännyt oudompiinkin ryhmiin, tyyliin "Jyrki Katainen on mulkku". Jos haluat, voit toki perustaa oman ryhmän, kuten kuka tahansa facebookin käyttäjä.
- Asialli
Netissä on paljon kuranheittäjiä, joita kiinnostaa enemmän palstan kuraaminen kuin asiallinen kirjoittelu. Lisäksi uskovien palsta muuttuu helposti ateistien palstaksi.
- fghdfhdf
Jos muut ovat valmiit omalla naamallaan vastaamaan kirjoituksistaan, niin miksi sinä et ole?
Mikä tekee sinusta niin tärkeän, että sinun kohdallasi pitäisi tehdä poikkeus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368