Jumala tahtoo pelastaa.

Jeesuksen oma

Mark. 16:15,16

Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

11

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Tim. 2:4

1. Tim. 2:4

joka ( Jumala ) tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.

• Millään et pysty saatanallista uskoasi peittämään, et edes kasteella, koska toit esille Saa-tanan, etkä Jeesuksen kastekäskyä:

1. Jeesuksen kastekäsky:

Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

2. Saatanan kastekäsky:

Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun. Joko Paavali tai joku hänen opetuslapsensa. Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:

"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

• Jeesuksen oma

Miksi pidät Jeesuksen sanoja saa.tanan sanoina? Miksi demonisoit Jeesuksenkin sanoja? Olet edennyt kirouksessasi jo äärimmäiseen pisteeseen, kun Jeesuskin on sinulle jo saa,tana!
        PS. Pysytykö keskustelemaan ilman massapostituksia, jotka ovat kiellettyjä?

• Muuan seriffi
        Jeesuksen oma kirjoitti:

Miksi pidät Jeesuksen sanoja saa.tanan sanoina? Miksi demonisoit Jeesuksenkin sanoja? Olet edennyt kirouksessasi jo äärimmäiseen pisteeseen, kun Jeesuskin on sinulle jo saa,tana!
        PS. Pysytykö keskustelemaan ilman massapostituksia, jotka ovat kiellettyjä?

Lue palstan säännöistä mikä on massapostitusta.

• Neuvoni Teuvolle
        Muuan seriffi kirjoitti:

Lue palstan säännöistä mikä on massapostitusta.

Kysypä Teuvo aina aamuisin ensimmäisenä Ritvalta kuka olet ja missä asut, kun tuo dementia näyttää kovin vaivaanan sinua, nytkin luulet olevasi muuan seriffi.

• Minä ite
        Neuvoni Teuvolle kirjoitti:

Kysypä Teuvo aina aamuisin ensimmäisenä Ritvalta kuka olet ja missä asut, kun tuo dementia näyttää kovin vaivaanan sinua, nytkin luulet olevasi muuan seriffi.

Häiritseekö sinua Teuvo yhtään se että vaimosi Ritva on ainut ihminen joka ottaa juttusi vakavasti. Syynä tähän ei ole Jumalan paadutus vaan se että et kykene selväpäiseen keskusteluun.

• Paremmin tietävä
        Minä ite kirjoitti:

Häiritseekö sinua Teuvo yhtään se että vaimosi Ritva on ainut ihminen joka ottaa juttusi vakavasti. Syynä tähän ei ole Jumalan paadutus vaan se että et kykene selväpäiseen keskusteluun.

Ritva EI NIMENOMAAN ota Teuvon juttuja vakavasti ja siksipä he pärjäävätkin yhdessä.

• Minä ite
        Paremmin tietävä kirjoitti:

Ritva EI NIMENOMAAN ota Teuvon juttuja vakavasti ja siksipä he pärjäävätkin yhdessä.

Paremmin tietävä luultavasti olet oikeassa. Teuvo ei paljoa kirjoittele lähimmästä lähetyskentästään.

• alfa123om2222

1. Jeesuksen kastekäsky:

Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Vuonna 1998 sain Ihmisen Pojan kautta kehotuksen olla evankelioimatta lainkaan, koska kolmen ja puolen vuoden ajaksi on Saatanalle annettu valta eksyttää ihmeteoilla ja taikuudella maan päällä asuvaiset.

Olen silti evakelioinut vähän ja joutunut katumaan sitä raskaasti. Ne jotka ottavat sanaa vastaan ovat olleet suuressa vaarassa tuhoutua.

En ole kuitenkaan kyennyt pidättämään suutani kun näen viestejä netissä, joissa on jotakin julkeaa minulla on ahdistus sydämessä ja keuhkoissa, jos en kirjoita vastaan jotkain. Jos joku esim. haukkuu katteettomasti islamia tai puhuu taitamattomasti, että maailmanloppua ei voi tulla koskaan. Tai jos joku haukkuu Jehovan todistajia. Tai jos joku ottaa kunniaa kristikunnalle sosialisteille kuuluuvaa tai ranskan vallankumoukselle kuuluvaa. Jos joku kirjoittaa vastustavaa puhetta Kristusta ja apostoli Paavalia vastaan sekin tietenkin huolettaa minua, mutta ei pakota mitenkään vastustamaan.

Sillä Kaikki pilkka Ihmisen Poikaa vastaan annetaan anteeksi, mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä vastaan sitä ei anneta anteeksi.

Katkeraa katumusta tuottaa kaikki evankeliominen tänä päivä ja melkein toivoisin olevani aivan joku muu kuin suun avaaja moiseen touhuun.

• "Sillä Kaikki pilkka Ihmisen Poikaa vastaan annetaan anteeksi, mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä vastaan sitä ei anneta anteeksi."

Minä olen pilkannut pyhää henkeä jo 50 vuotta siitä asti kun luin raamatun. Siis tähän tyyliin: pyhä henki on sekin syyllinen monin murhiin, raiskakuksiin ja kaikkeen samaan ala-arvoiseen toimintaan kuin kaksi muutakin konnaa - jahve ja jeesus.
        Pyhää henkeä ei voi kuin halveksia.
        Yhdessä nämä kolme konnaa - jumala, jeesus ja pyhä henki - ovat saaneet niin paljon pahaa aikaa, mikä sinänsä on hämmästyttävää, koska eihän niistä ole edes objektiivisia todisteita.
        Mitään negatiivisia vaikutuksia ei ole ilmaantunut, ja mikään ei viittaa siihen, että tilanne tulee muuttumaankaan.
        Viimeinen tuomio on vain muinainen myytti, jonka jokainen ajatteleva ja järkeään käyttävä ymmärtää myytiksi.
        Sinäkin voit luopua uskostasi ja heti huomaat eläväsi ihmisarvoista elämää.

• alfa123om2222

Kyllä se totta on, että uskovan elämä ei ole ihmisarvoista, mutta olen uskovanakin kyllä aika kova pilkkaamaan myös. Ei uskossa oleminen estä pilkkaa silloin kun kova paikka osuu omalle kohdalle. Job on ainoa esimerkki miehestä, joka ei taipunut pilkkaamaan sitten millään. Mutta kyllä hänkin puhui samoin kuin sinä taitamattomasti Jumalasta. Hän puhui, että huonoilla, murhaajilla ja raiskaajilla pyyhkii hyvin ja sen sijaan uskovaiset vaeltavat autioilla seuduilla ilman vaatetta ja leipää.

Pyhä Henki on muuten EvLut kirkon mukaan se, joka on laupeuden takana, virvoittaja, eläväksi tekijä ja auttaja sekä puolustaja. Totuuden Henki.
      Viimeisellä tuomiolla on kyse juuri laupeuden harjoittamisesta. Annoitko minulle juotavaa, vaatetiko, otiko luoksesi asumaan jne. Sellaisen, joka on vain vähässä tehnyt mokia ja pienen pieni rikollinen.

Itselläni on kaksi kokemusta Pyhästä Hegestä. Olen Alfa kurssin käytyäni puhunut kahdesti Hänen kanssaan. Toisella kerralla hän sanoi: Intiassa minut tunnetaan Shivana. Ja toisella kerralla hän sanoi, että diakoninen apu itään menköön yksin omaan kreikkalais-katolisen kirkon kautta. Kaikki apu itään yhden kirkon kautta eikä monen seurakunnan.

Tuo, että sinäkin tunnet Pyhän Hengen Shivana niin kuin Intialaiset on mielenkiintoista. Kuitenkin Tuomio on tämä: Valo on tullut maailmaan, mutta valon asemesta ihmiset valitsivat pimeyden, koska heidän tekonsa eivät kestäneet päivänvaloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6134
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3053
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2223
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1827
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1798
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50