Vuokraisin

Suvi

Ylläpitoon ensi kesäksi tai pidemmäksi tamman tai ruunan tai molemmat. Kokemusta reilu 5 vuotta.
Kysele lisää: [email protected]

13

1904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • issikka!!!!!!!!!!!!!

mulla on kolme issikkaa ja tarvisin niille hoitajan mutten sua!

• Suvi

Vaan etsin issikkaa vuokralle!! Ylläpitoon...
        Kokonaan itselleni... :) Jos nyt ymmärsit...
        Jos muutat mielesi ja haluat ehkä luovuttaa yhden/kaksi issikoistasi, niin mailaa... :)
        Eikä tarvii heti olla noin äkänen... x) Eihän..?!

• Rallirotta
        Suvi kirjoitti:

Jos muutat mielesi ja haluat ehkä luovuttaa yhden/kaksi issikoistasi, niin mailaa... :)

Oli kyllä tosi epäasiallisesti vastattu... pistää miettimään, että onkohan ne issikat aitoja vai ei... mutta onnea etsintöihin sinulle! =)

• Suvi
        Rallirotta kirjoitti:

Oli kyllä tosi epäasiallisesti vastattu... pistää miettimään, että onkohan ne issikat aitoja vai ei... mutta onnea etsintöihin sinulle! =)

Mitenniin???? Epäasiallisesti... Hmm...

• tepa
        Suvi kirjoitti:

Otappa selvää suomen islanninhevosyhdistys ryn sivuilta, jalostus/ sieltä kasvattajia/sieltä etsi fra sahala/sahalan tallit he vuokraavat issikoita viikoittain..katso heidän sivuiltaan hinnat!

• sanna
        tepa kirjoitti:

Otappa selvää suomen islanninhevosyhdistys ryn sivuilta, jalostus/ sieltä kasvattajia/sieltä etsi fra sahala/sahalan tallit he vuokraavat issikoita viikoittain..katso heidän sivuiltaan hinnat!

islannintammaani 1.6 alkaen uudelta maalta,
        aikuis ratsastajalle..hp.200eu kk
        2-krt viikossa, 4 käyntitamma.
        säkä 135cm

• rallirotta
        Suvi kirjoitti:

Mitenniin???? Epäasiallisesti... Hmm...

tuota edellistä tyyppiä tarkoitin! =) en sinua!

• sanna

en ylläpitoon enkä pois tallilta.

• Suvi

Ottaisin ylläpitoon. Eli pois tallilta.
        Ja uusimaa on kuitenkin pikkasen liian kaukana...

• *issika*
        Suvi kirjoitti:

Ottaisin ylläpitoon. Eli pois tallilta.
        Ja uusimaa on kuitenkin pikkasen liian kaukana...

mullaon itelläni 8issikkaa ja voisin antaa ylläpitoa
        vastaan 2tammaa.. mulla on nimittäin 6tammaa ja 2oria.. ruunia ei ole yhtään.. jos kiinnostuit mailaa.. [email protected]
        mulla on myös suokkeja,ja lämppäreitä.. kuljetus järjestyy meidän puolelta..

• Mietteliäs
        *issika* kirjoitti:

mullaon itelläni 8issikkaa ja voisin antaa ylläpitoa
        vastaan 2tammaa.. mulla on nimittäin 6tammaa ja 2oria.. ruunia ei ole yhtään.. jos kiinnostuit mailaa.. [email protected]
        mulla on myös suokkeja,ja lämppäreitä.. kuljetus järjestyy meidän puolelta..

Eli kuulostaa provolta..

• *hepohullu*

moi.. ootko vielä kiinnostunut issikoiden vuokraamisesta kesälle? mulla on 2issikka ruunaa..
      asustelen mikkelissä päin.. kirjoita sit jos kiinnostaa.. pojat ovat 7 ja 12vuotiaat. todella kilttejä. omaavat 4-askel lajia.

• *hepohullu*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1478
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      20
      1282
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      120
      1164
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe