Vuokraisin

Suvi

Ylläpitoon ensi kesäksi tai pidemmäksi tamman tai ruunan tai molemmat. Kokemusta reilu 5 vuotta.
Kysele lisää: [email protected]

13

1873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • issikka!!!!!!!!!!!!!

mulla on kolme issikkaa ja tarvisin niille hoitajan mutten sua!

• Suvi

Vaan etsin issikkaa vuokralle!! Ylläpitoon...
        Kokonaan itselleni... :) Jos nyt ymmärsit...
        Jos muutat mielesi ja haluat ehkä luovuttaa yhden/kaksi issikoistasi, niin mailaa... :)
        Eikä tarvii heti olla noin äkänen... x) Eihän..?!

• Rallirotta
        Suvi kirjoitti:

Jos muutat mielesi ja haluat ehkä luovuttaa yhden/kaksi issikoistasi, niin mailaa... :)

Oli kyllä tosi epäasiallisesti vastattu... pistää miettimään, että onkohan ne issikat aitoja vai ei... mutta onnea etsintöihin sinulle! =)

• Suvi
        Rallirotta kirjoitti:

Oli kyllä tosi epäasiallisesti vastattu... pistää miettimään, että onkohan ne issikat aitoja vai ei... mutta onnea etsintöihin sinulle! =)

Mitenniin???? Epäasiallisesti... Hmm...

• tepa
        Suvi kirjoitti:

Otappa selvää suomen islanninhevosyhdistys ryn sivuilta, jalostus/ sieltä kasvattajia/sieltä etsi fra sahala/sahalan tallit he vuokraavat issikoita viikoittain..katso heidän sivuiltaan hinnat!

• sanna
        tepa kirjoitti:

Otappa selvää suomen islanninhevosyhdistys ryn sivuilta, jalostus/ sieltä kasvattajia/sieltä etsi fra sahala/sahalan tallit he vuokraavat issikoita viikoittain..katso heidän sivuiltaan hinnat!

islannintammaani 1.6 alkaen uudelta maalta,
        aikuis ratsastajalle..hp.200eu kk
        2-krt viikossa, 4 käyntitamma.
        säkä 135cm

• rallirotta
        Suvi kirjoitti:

Mitenniin???? Epäasiallisesti... Hmm...

tuota edellistä tyyppiä tarkoitin! =) en sinua!

• sanna

en ylläpitoon enkä pois tallilta.

• Suvi

Ottaisin ylläpitoon. Eli pois tallilta.
        Ja uusimaa on kuitenkin pikkasen liian kaukana...

• *issika*
        Suvi kirjoitti:

Ottaisin ylläpitoon. Eli pois tallilta.
        Ja uusimaa on kuitenkin pikkasen liian kaukana...

mullaon itelläni 8issikkaa ja voisin antaa ylläpitoa
        vastaan 2tammaa.. mulla on nimittäin 6tammaa ja 2oria.. ruunia ei ole yhtään.. jos kiinnostuit mailaa.. [email protected]
        mulla on myös suokkeja,ja lämppäreitä.. kuljetus järjestyy meidän puolelta..

• Mietteliäs
        *issika* kirjoitti:

mullaon itelläni 8issikkaa ja voisin antaa ylläpitoa
        vastaan 2tammaa.. mulla on nimittäin 6tammaa ja 2oria.. ruunia ei ole yhtään.. jos kiinnostuit mailaa.. [email protected]
        mulla on myös suokkeja,ja lämppäreitä.. kuljetus järjestyy meidän puolelta..

Eli kuulostaa provolta..

• *hepohullu*

moi.. ootko vielä kiinnostunut issikoiden vuokraamisesta kesälle? mulla on 2issikka ruunaa..
      asustelen mikkelissä päin.. kirjoita sit jos kiinnostaa.. pojat ovat 7 ja 12vuotiaat. todella kilttejä. omaavat 4-askel lajia.

• *hepohullu*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1413
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1047
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      951
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      58
      814
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      744
    Aihe