Herää kysymys. Jos esim. David Herzig joka saa julistaa Ns. Jumalan sanaa.kaikilla mahdollisilla ihmeillä ja merkeillä joita ihmiset etsivät.kuka sairauksiinsa.kuka vain ihmeitä muuten vaan etsien Jumalan ihmeitä etsien.
Miten minun uskovan on vaan niin vaikea uskoa tuollaiseen julistamiseen. Onko minulla eri Jeesus.
Mikä minussa on vikana kun DH.n julistus ei kolahda.ei sitten millään. Tulee vain ahdistunut olo tuosta Sirkuksesta.jossa rahanantaminen tuntuu olevan kaikkein tärkeintä ihmeiden ja kirkkauden löytämisessä. Sellainenko on tv7.n ja Ojariksen.Juntusen.ja DH.kin Jeesus..meidän Jumalamme? Kysyn vaan. En halua pilkata Jumalan miehiä.Arvostella voin toki
Jumalan miehet
2
115
Vastaukset
- Jumalan Varjelus
kiitos kysymästä. Ei sinussa ole vikaa kun ei herzogsirkus kolahda! Todennäköisesti Herra Jeesus varjelee sinua...Ole luottavaisin mielin, jätä mainitsemasi henkilöt rauhassa omiin puuhiinsa ja -ODOTA HERRAA. Vielä saat Hänet kohdata, jos olet kerran sydämeatäsi Häntä etsinyt. Hän rakastaa sinua ja tahtonsa oon että tulet tutemaan Hänet Pelastajanasi. Olemme keskellä lopunajan eksytyksiä, väistä vaan kaikkea mikä ei KIRKASTA SINULLE JEESUSTA...JA HÄNEN RAUHAANSA.siu.
- Etsitään Jeesusta
Meidän ei ole käsketty etsiä ihmeitä,
meitä on kehotettu etsimään Herraa.
Ne on kaksi eri asiaa.
Sehän näissä ko kokouksissa on ilmiö,
että ihmiset juoksee sinne ihmeiden perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1085541
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai964819Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1394762Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672199- 1172041
- 1061790
- 2561567
- 3711308
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591141- 2181112