Orgasmi nukkuessa

m83

Satuinpa tuossa toissayönä (taas) näkemään märkiä unia ja niinhän siinä kävi, että oli ilmeisesti normaaliakin kiihottavampi uni, että heräsin siihen kun laukesin. ja jokainen tietää, että eihän sitä voi tuossa tilanteessa olla heräämättä. ja siinä herätessä muuten on sekunnin murto-osan epätietoinen mitä on tapahtunut, onko tullut laskettua housuun vai mitä, mutta äkkiäpä tuo selviää housuihin vilkaisemalla, hehehe. bokserit täynnä mälliä

vähintäänkin mielenkiintoinen kokemus. koska en ainakaan hereillä ollessani ole koskaan ns. tahdonvoimalla kyennyt orkkua saamaan, niin vähän jäi mietityttämään tuliko sitä unessa sitten rämplättyä vehkeen kanssa. ainakin herätessä mällin lentoon kädet olivat kaukana suonikkaasta :P ilmeisesti siis kyse mielikuvien perusteella saadusta laukeamisesta...

no ei siinä muuta kuin housut vaihtoon ja uudelleen unta palloon...

onko muilla vastaavia kokemuksia?

22

9470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m78

      Minulla on kaksikin vastaavaa kokemusta. Olin tuolloin ollut kauan selibaatissa.

      • nainen 40 vee

        Kyllä olen herännyt orgasmiin,hengästyttävän ihanaa jatkaa siitä tositoimiin miehen kanssa,jos sellainen sattuu vieressä olemaan!


    • myöhään

      Olen 35 vuotias mies ja ekan ja myöskin ainoan kerran sain unissani orgasmin noin 30 vuotiaana (vasta). Oli kyllä hämmentävä kokemus jo senkin takia että se tapahtui noin myöhään. Yleensähän sanotaan että murkkuiässä tulee noita yö orkkuja. Taisin varmaan nuorempana tumputtaa sen verta ahkerasti ettei päässyt paineita kerääntymään. Aika hauska kyllä oli herätä siihen että kalu poukkoilee ihan itsekseen orkun kourissa siellä peiton alla ;). Tuli sitten lakanapyykkiä :D

    • mimmu

      sairastin kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja manian aikoihin aina sain orgasmeja öisin nukkuessani...liittyen uniin

      ja ei se mitään...mutta kun oli mahdollista saada orgasmi pelkällä ajatuksen voimalla hereillä ollessa...oi niitä aikoja!!!!

      • mies utelee

        Ihan mielenkiinnosta kysyisin että saatko sitten yleensäkin helposti orgasmin yhdynnässäkin ? Tuumiskelin vain että jos on vaikeuksia ylipäätää saada orgasmi niin silloin se luultavasti ei onnistu ainakaan unessa. Miehenä pohdin tällaisia kummallisuuksia ;)


      • Sari
        mies utelee kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyisin että saatko sitten yleensäkin helposti orgasmin yhdynnässäkin ? Tuumiskelin vain että jos on vaikeuksia ylipäätää saada orgasmi niin silloin se luultavasti ei onnistu ainakaan unessa. Miehenä pohdin tällaisia kummallisuuksia ;)

        Minä näen tosi usein seksiunia, ja saan unessa tosi helposti ja nopeasti orgasmeja, ja monta peräkkäin. Herään orgasmeihin "hieman", ja yleensä saan hyvin jatkettua unia. Toinen juttu onkin silloin kun olen hereillä. Saan kyllä orgasmeja suuseksissä, jos mies jaksaa vähän panostaa, mutta en yhdynnässä. Tämä varmaan johtuu siitä, että unessa estot ovat minimissään. Hereillä taas on vaikea unohtaa itsensä tarkkailu.


      • mies utelee
        Sari kirjoitti:

        Minä näen tosi usein seksiunia, ja saan unessa tosi helposti ja nopeasti orgasmeja, ja monta peräkkäin. Herään orgasmeihin "hieman", ja yleensä saan hyvin jatkettua unia. Toinen juttu onkin silloin kun olen hereillä. Saan kyllä orgasmeja suuseksissä, jos mies jaksaa vähän panostaa, mutta en yhdynnässä. Tämä varmaan johtuu siitä, että unessa estot ovat minimissään. Hereillä taas on vaikea unohtaa itsensä tarkkailu.

        Olispas tosi kiva nukkua vieressäsi kun alat tärisemään orkun kourissa kesken unen ;). No asiaan, minkäslainen fiilis sinulla on sitten aamulla noiden "sarja orkkujen" jälkeen. Onko erittäin rentoutunut ja hyvä fiilis vai tunnetko itsesi enemmänkin väsyneeksi ? Seurusteletko, mitä miehesi tuumii noista yöllisistä orkuista ?


      • mimmu
        mies utelee kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyisin että saatko sitten yleensäkin helposti orgasmin yhdynnässäkin ? Tuumiskelin vain että jos on vaikeuksia ylipäätää saada orgasmi niin silloin se luultavasti ei onnistu ainakaan unessa. Miehenä pohdin tällaisia kummallisuuksia ;)

        vain manian aikana orgasmin saaminen on todella vaivatonta...muulloin ihan normaalilla suuseksillä saan joka kerta orgasmin


    • Huhaa

      Ei onnistu

    • Ejakulaatio

      Itse olen 30v mies ja muistaakseni 2 krt saanut unessa orgasmin ja molemmat tapaukset on tapahtunut 3v sisällä ja muistan nähneeni eroottista unta ja heräsin siihen kun laukesin ja alkkarit mällissä.

      Usein olen heränyt siihen että erektio on niin kova aamulla et kipeetä tekee, harvemmin normaalisti niin kova erektio on.

      • myös

        Mikähän muuten tuossa on että yöllä todellakin minäkin joskus herään aivan uskomattomaan kovaan erektioon, ihan niin että kipeää tekee. Ja minulla ei useinkaan päivällä ole niin kova erektio ? Ja silloin kalu todellakin on niin kovana ettei se jousta mihinkään ja on kuin kiveä yrittäisi puristella.


    • Juliana

      Itse olen nainen ja olen tasan kaksi kertaa kokenut orgasmin unissaan ja sitten herännyt siihen jälkitunteeseen mikä orgasmin jälkeen on tullut....ahhh....naiset voivat kans saada nukkuessaan.

    • Unisetä.

      Intissä sain tuollaisen uniorkun. Ei sitä itsekseen laukea jos ei ole kerännyt paineita huolella... Lisäksi silloin tuli luettua Reginasta naisen fantasioita nukkumaan mennessä. Sitten sykki yöllä... Yöks...

      Ainoa kerta kun on käynyt noin. Jos tumputtaa ahkerasti ei tuota pääse käymään. Varmaan vaatii jonkun 2-4 viikkoa pidättäytymistä niin sitten alkaa olemaan halut melkoiset...

    • ilona83

      monet joille tästä olen sanonut väittävät etten ole mitään orkkua saanut mutta mitä mieltä te olette:
      herään yöllä klitan kihelmöintiin, kummalliseen oloon ja tunteeseen että olen ihan märkä. supistan pari kertaa lantiopohjan lihaksia jolloin pillu vastaa supistelemalla itsekseen mikä tuntui todella ihanalta. Ikinä en omasta mielestäni ole orkkua saanut mutta tuo unessa saatu tuntuu lähinnä omaa mielikuvaani asiasta vastaavalta.

    • Transu_karvakuono

      On joo jo pikkupoikana niin tuli ekat ns siemensyöksyt (uni orgasmi) olin kai 4-5v.

      7v opin että päivällä kun on hereillä niin pippelillä voi tehdä muutakin kuin vaan pissata ;D ja sen jälkeen oon aina joka päivä runkannut tai 7v: nä ehkä ei joka päivä mutta sitten 11-12v joka päivä en tullu ikinä unessa teininä

      • Hidas-sytytys

        No 2004 olitkin 15 vuotta nuorempi.


    • Anonyymi

      Olin unissani huokaillut, näin unta että panin tiukkaa naista tuntu että kuolen ja kalu paisui oli rantee paksuinen kun laskin pilluun, heräsin siihen vaimo silitteli höhenellä kerkisin nähdä kun lensi, vaimo huokasi jo nyt lensi wau ja siisti perilla ja tuli viereen.
      Ei kysynyt ketä nain.

    • Anonyymi

      Viime yönä viimeksi heräsin orgasmiin, mikä ei ole 67-v. tavatonta, niitä tulee muutaman kerran vuodessa. Unet eivät ole sinänsä eroottisia, lähinnä sellaisia, joissa tapahtuu juuri kohta jotain ja minä olen myöhästymässä, eli tulee kiire. Haastavaa yöllisissä orgasmeissa on se, kun nukun alasti, joten tulee kiire saada jostain sperman kerääjä ettei tahri lakanoita. Pidän sängyssä tai lattialla sängyn vieressä kalsareita tai t-paitaa siltä varalta, että saa niistä munan suojaksi.

    • Anonyymi

      Joskus 22-v kun olin ilman pitkän aikaa, niin vatsallani nukkuessa laukesin kalsareihini niin, että meni kalsarit ja lakanat pyykkiin.
      Muutama vuosi myöhemmin koin unessa orgasmin, mutta aamulla ei mälliä ollut housuissa eikä petivaatteissa. Olin yksin talossa ja ovet lukitsematta, mietin että kävikö joku kylässä.

    • Anonyymi

      Joskus teini-ikäisenä sain uniorkkuja joskus, pari kertaa heräsinkin niihin tai ainakin tunsin ne unesta huolimatta.
      Eka uni oli sellainen, kun olin mua vuotta vanhemman tytön kanssa jossain rannalla laiturilla ja sen läheisyydessä. Alasti tietenkin.
      En nyt tiedä sinänsä miksi, kun en ollut mitenkään ihastunut häneen eikä hän nyt ollut mikään erityisen hottiskaan. Aika pulska pimu mm.
      No, sekstailtiin kuitenkin ja olin puoliunessa, joten muistan unen sen vuoksi aika hyvin.
      Jossain vaiheessa siinä unessa laitoin käden hänen pillulleen ja aloin hyväilemään sitä ja sormetin häntä kunnolla ja katselin sitä samalla. Oli vielä posliini unessani.
      Yhtäkkiä sitä touhua tehdessäni ja katsellessani tunsin, kun sain siemensyöksyn.
      En nyt herännyt siihen mutta tunsin sen kuitenkin ja aamulla näin vielä sen aiheuttaman sotkun.
      Toinen uni oli sellainen, kun olin toisen tytön kanssa jossain ulkoilemassa ja mentiin erääseen tyhjäksi jääneeseen rakennukseen ja jostain syystä meitä alkoi panettamaan ihan helvetisti, joten me aloimme panemaan. Aktimme oli vielä jotenkin hiton raju, nopeasti vain alapäät paljaaksi, nostin/kaadoin tytön makuulle pöydän päälle, ohjasin kaluni hänen sisäänsä ja aloin työntelemään rajusti ja hän kietoi vielä jalkansa oikein tiukasti lanteideni ympärille.
      Katsoimme toisiamme koko ajan silmiin ja ääntelimme himosta samalla aika kovaan ääneen.
      Ja siinä vaiheessa, kun unessani siemensyöksyni alkoi, sain sen myös oikeasti.

    • Anonyymi

      Ainakin se ihan ensimmäinen orgasmi poiille tulee unessa tavallisesti.
      Niin minullekin. Muistan vielä hyvin sen tapauksen, vaikka siityä on aikaa yli 50 vuotta.
      Heräsin hyvän olon tunteeseen tai sitten siihen, että kullin päästä oli tullut jotain tahmeaa. Tiesin, mistä oli kysymys.
      Nolotti vaan, kun äiti joutui laittamaan pesukoneeseen spermaisia kalsareita!

      • Anonyymi

        Ensimmäinen orgasmi tuli siis unessa ja se on jäänyt ainoaksi unessa tapahtuneeksi.


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe