Millä keinolla voisin huijata kuumemittaria? Haluaisin periaatteessa kuumeen mutta en sitä huonoa oloa joka tulee siinä samassa...Onko ideoita?
Kuinka huijata kuumemittaria?
34
25484
Vastaukset
- Jhhbjnj
No esim. laitat mittarin kuumaan veteen hetkeksi. Varmista että on vedenkestävä mittari ja ei semmonen korvasta mittaavaa. Ja sellasen "elohopeamittarin" (eihän niissä enää oo oikeesti elohopeaa) jossa se aine täytyy ravistaa mittauksen jälkee alas nii ettei alota liian kuumalla vedellä ja ettei se mitta hyppää sinne 42...Meillä on sellainen mittari ja kerran kun itse laiskana lavastin itteni kipeeksi (piti olla ihan pikkasen vaan kuumetta) ja kun se mitta hyppäsi 42 nii siinäpä sitte selität ihan terveen näkösenä että joo 42 astetta kuumetta ku ei saa itte ravistettua sitä mittaa alas :D
- Anonyymi
Itsellä on ollut isoimmillaan 39.8lämpöä ja olen lavastunut itseni monesti itseni äitille kipeäksi ja se on ollut todella hauskaa olla kotona ja pelannut koko päivän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä on ollut isoimmillaan 39.8lämpöä ja olen lavastunut itseni monesti itseni äitille kipeäksi ja se on ollut todella hauskaa olla kotona ja pelannut koko päivän
Sehän se onkin se elämän suola, pelata kotona koko päivä..luultavasti teet sitä myöskin aikuisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sinustakin tulee aikuisena kun nyt jo elät valheessa
- julen
semmonenki keino on olemassa et jos sun kuumemittari näyttää esim. 36.7 nii sit ku se piippaa nii odota et se loppuu ja sit se kuumemittari nousee ja sit se on 37,1 vaikka nii se on jo kuume
- Anonyymi
Se on lämpöä. Joillakin se ei ole vielä mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on lämpöä. Joillakin se ei ole vielä mitään...
Ja joillekkin se on jo kuume. Täysin yksilöllistä nääs..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle se on kuume, koska peruslämpö on 36 astetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle se on kuume, koska peruslämpö on 36 astetta.
Mullakin on sama juttu.
- Anonyymi
Ei toimi
- Anonyymi
Ei muuten ole 37,1 mitään kuumetta mitenkään ihan normaali lämpö ihmisellä . Joten ihmeellistä että edes viitsitään lintsata koulusta , tavallisesti näistä lintsaajista ei tule aikuisena oikein mitään työmarkkinoilla .aika typerää touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
37;ei Len mitenkään kuumetta vaikka peruslämpöö olisikin 36,5 .äkuumeesta voisi nämä lintsareita ehkä lukea ja miten se tulee ihmiselle . Raukkamaista touhua sinänsä,leikkiä sairasta ailloin kun ei ole sairas.
- HinttiGinger
Hiero housuja vasten ainaki farkuilla toimii nii lämpö nousee ja sit lopetat ku on tarpeeks. Menee helposti johonki 40 astetta nii sit kokeilen vaa uudellee.
- jejdjdjj
Pidät patterii vasten jtn 2 min nii tulee joku 37,5 astetta kuumetta, patteri jossain 25 astetta.
- plmb2016
Tarkoitatko, että sairastelet ja lämpö on kuitenkin matala? Tietysti jos on hypotyreoosi, on todella kipeä ja kehon lämpö on alle 36,0 tai alle 35, 0 , mutta se on lääkärin asia asettaa oikea lääkitys. Vai tarkoitatko, että olet ollut pakkasessa ja keho on kylmä - senkin tilanteen voi vaikuttaa fysikaalisesti: Voi ottaa kunnon kuuman kylvyn kaulaa myöten, sellaisen yli 40-asteisessa vedessä. saa kyllä nostettua kehonlämmön yli asteella. , jopa yli 37,1- ja sitten kun pukeutuu lämpimästi, sukatkin jalkaan ja myssy ja kaulahuivi- vähitellen sitten jäähtyy normaaliin. Siinä ei narraa lämpömittaria vaan kehon lämmönsäätelyä siten, että saa itsensä taas stabiiliin lämpöön.
Myös jos on vilustunut, ja kehonlämpö vain tippuu, voi tehdä itselleen kuumelämmön kuumalla kylvyllä ja se avustaa immuunipuolustusta aivan kuin kuumekin avustaa voittamaan tulehdusta. Kuumalla kylvyllä voi nostaa kehonlämpöä yli 37 asteeseen miltei 38 asteeseen.
Monta kertaa kuumelääkkeitä otetaan liikaa, niin että tauti vain komplisoituu, kun kehonlämpö matelee matalia arvoja. Sitten jää niitä sinuiitteja ja liimakorvia ym pitkiksi ajoiksi vaivaamaan.- Lintsaaja
Jos mulla on alilämpöö (alle 36) niin joudun menee kouluun.jos jollain muulla saa jäädä kotiin alilämmössä niin laittakaa gerilaadia aluelle josta mitataan kuume
- Anonyymi
Lintsaaja kirjoitti:
Jos mulla on alilämpöö (alle 36) niin joudun menee kouluun.jos jollain muulla saa jäädä kotiin alilämmössä niin laittakaa gerilaadia aluelle josta mitataan kuume
Mun perus lämpötilan on 33-35 astetta et on aika vaikee feikkaa itseensä kipeeks
- PeikkoHeppu
Hankaa sitä mittaria jonkin aikaa vaikkapa lakanoihin.
- moijekkdjfj
tää toimi hyvin
- Anonyymi
Nii toimi
- Anonyymi
Tää toimi thanks
- Anonyymi
eilen toimi mut nyt aamulla ku piti mitata ei toimi
- RAL
Sytkärillä vaan kuumennat. Haluatko vapautusta jostain hommasta armeijassa?
- KIKULIMÄN
varmaanki joo :D
- Anonyymi
Kiitti åijjää ei tsrvi mennä kouluu
- Kirpunpuraisema_YouTube
(tämä toimii vain korvakuumemittareilla)
Sellainen jos joku on ollut 6 tai alle mittausta ennen kipeänä, eli paina keskellä olevaa nappia pitkään niin se näyttää niitä lukemia
Tässä oli neuvo.
Nice jos luit tähän asti.
Tupla nice jos luit tähän asti. Oon myöhäs, mut lämmitä sitä sun kädessä ja höngi siihen nii se lämpee
- Anonyymi
(TOIMII VAAN JOS ON SUU KUUME MITTARI)!
Itellä toimii ku laitaa kielen suvulleen puristaa vähän hampailla kielen päästä ja sormella hieroo kielen ala osaa nii nousee kuumemittarissa lämpötila - Anonyymi
Ku käyt kusella nii kuse sen päälle nii lämpenee tai sit pyydä kuumamuija siihe vieree nii tulee lämpöö ku se on nii kuuma
- Anonyymi
Mulla on JBL korviin pantavat bluetoothkuulokkeet ja mä sain viikon koulusta vapaata kun tajusin hyvän niksin huijata korvakuumemittaria 😎 mä pyöritin oikein kovaa niitä kuulokkeita mun korvien sisällä ja kun heti sen jälkee äiti mittas kuumeen niin näytti jotai 38 ja en jäänyt viikkoo kii. Sit jäin isosiskolle ja se sano et jos en lopeta niin se kantelee.
- Anonyymi
Toimii 100% oon ollu 12pv "kipeä"
- Anonyymi
Ota 40 asteista vettä ja laita kuume mittari siihen. Paina otsa kuumaa patteria vasten jos kuumemittari ri oo vedenkestävä laita se silti veteen koska kun mittari on rikki ja otsa on ollu kuumassa patterissa se on lämmin jolloin vanhemmat päättelevät sut kipeäksi. HUOM! Tarkista ennen kuin menet vanhempien luo et teiän kotona ei oo useempaa mittaria jos on niin laita veden kestämättömät mittarit veteen ja veden kestävät mittarit veteen sit on hyvä😈🤫
- Anonyymi
Jos on kainalo kuume mittari niin piä hetken aikaa patteria vasten ja sit paina nappia ja sit kainaloon. Mulla toimi
- Anonyymi
pidä nappi kuulokeita 15 min-puolitunita korvissa mutta älä nukku ne päässä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823732
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322549Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942116Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201637Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261468- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671367Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101257Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201241