Kuinka huijata kuumemittaria?

Sairastelija

Millä keinolla voisin huijata kuumemittaria? Haluaisin periaatteessa kuumeen mutta en sitä huonoa oloa joka tulee siinä samassa...Onko ideoita?

34

22142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jhhbjnj

      No esim. laitat mittarin kuumaan veteen hetkeksi. Varmista että on vedenkestävä mittari ja ei semmonen korvasta mittaavaa. Ja sellasen "elohopeamittarin" (eihän niissä enää oo oikeesti elohopeaa) jossa se aine täytyy ravistaa mittauksen jälkee alas nii ettei alota liian kuumalla vedellä ja ettei se mitta hyppää sinne 42...Meillä on sellainen mittari ja kerran kun itse laiskana lavastin itteni kipeeksi (piti olla ihan pikkasen vaan kuumetta) ja kun se mitta hyppäsi 42 nii siinäpä sitte selität ihan terveen näkösenä että joo 42 astetta kuumetta ku ei saa itte ravistettua sitä mittaa alas :D

      • Anonyymi

        Itsellä on ollut isoimmillaan 39.8lämpöä ja olen lavastunut itseni monesti itseni äitille kipeäksi ja se on ollut todella hauskaa olla kotona ja pelannut koko päivän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä on ollut isoimmillaan 39.8lämpöä ja olen lavastunut itseni monesti itseni äitille kipeäksi ja se on ollut todella hauskaa olla kotona ja pelannut koko päivän

        Sehän se onkin se elämän suola, pelata kotona koko päivä..luultavasti teet sitä myöskin aikuisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä on ollut isoimmillaan 39.8lämpöä ja olen lavastunut itseni monesti itseni äitille kipeäksi ja se on ollut todella hauskaa olla kotona ja pelannut koko päivän

        Mitähän sinustakin tulee aikuisena kun nyt jo elät valheessa


    • julen

      semmonenki keino on olemassa et jos sun kuumemittari näyttää esim. 36.7 nii sit ku se piippaa nii odota et se loppuu ja sit se kuumemittari nousee ja sit se on 37,1 vaikka nii se on jo kuume

      • Anonyymi

        Se on lämpöä. Joillakin se ei ole vielä mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on lämpöä. Joillakin se ei ole vielä mitään...

        Ja joillekkin se on jo kuume. Täysin yksilöllistä nääs..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joillekkin se on jo kuume. Täysin yksilöllistä nääs..

        Mulle se on kuume, koska peruslämpö on 36 astetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle se on kuume, koska peruslämpö on 36 astetta.

        Mullakin on sama juttu.


      • Anonyymi

        Ei toimi


      • Anonyymi

        Ei muuten ole 37,1 mitään kuumetta mitenkään ihan normaali lämpö ihmisellä . Joten ihmeellistä että edes viitsitään lintsata koulusta , tavallisesti näistä lintsaajista ei tule aikuisena oikein mitään työmarkkinoilla .aika typerää touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joillekkin se on jo kuume. Täysin yksilöllistä nääs..

        37;ei Len mitenkään kuumetta vaikka peruslämpöö olisikin 36,5 .äkuumeesta voisi nämä lintsareita ehkä lukea ja miten se tulee ihmiselle . Raukkamaista touhua sinänsä,leikkiä sairasta ailloin kun ei ole sairas.


    • HinttiGinger

      Hiero housuja vasten ainaki farkuilla toimii nii lämpö nousee ja sit lopetat ku on tarpeeks. Menee helposti johonki 40 astetta nii sit kokeilen vaa uudellee.

    • jejdjdjj

      Pidät patterii vasten jtn 2 min nii tulee joku 37,5 astetta kuumetta, patteri jossain 25 astetta.

    • plmb2016

      Tarkoitatko, että sairastelet ja lämpö on kuitenkin matala? Tietysti jos on hypotyreoosi, on todella kipeä ja kehon lämpö on alle 36,0 tai alle 35, 0 , mutta se on lääkärin asia asettaa oikea lääkitys. Vai tarkoitatko, että olet ollut pakkasessa ja keho on kylmä - senkin tilanteen voi vaikuttaa fysikaalisesti: Voi ottaa kunnon kuuman kylvyn kaulaa myöten, sellaisen yli 40-asteisessa vedessä. saa kyllä nostettua kehonlämmön yli asteella. , jopa yli 37,1- ja sitten kun pukeutuu lämpimästi, sukatkin jalkaan ja myssy ja kaulahuivi- vähitellen sitten jäähtyy normaaliin. Siinä ei narraa lämpömittaria vaan kehon lämmönsäätelyä siten, että saa itsensä taas stabiiliin lämpöön.
      Myös jos on vilustunut, ja kehonlämpö vain tippuu, voi tehdä itselleen kuumelämmön kuumalla kylvyllä ja se avustaa immuunipuolustusta aivan kuin kuumekin avustaa voittamaan tulehdusta. Kuumalla kylvyllä voi nostaa kehonlämpöä yli 37 asteeseen miltei 38 asteeseen.
      Monta kertaa kuumelääkkeitä otetaan liikaa, niin että tauti vain komplisoituu, kun kehonlämpö matelee matalia arvoja. Sitten jää niitä sinuiitteja ja liimakorvia ym pitkiksi ajoiksi vaivaamaan.

      • Lintsaaja

        Jos mulla on alilämpöö (alle 36) niin joudun menee kouluun.jos jollain muulla saa jäädä kotiin alilämmössä niin laittakaa gerilaadia aluelle josta mitataan kuume


      • Anonyymi
        Lintsaaja kirjoitti:

        Jos mulla on alilämpöö (alle 36) niin joudun menee kouluun.jos jollain muulla saa jäädä kotiin alilämmössä niin laittakaa gerilaadia aluelle josta mitataan kuume

        Mun perus lämpötilan on 33-35 astetta et on aika vaikee feikkaa itseensä kipeeks


    • PeikkoHeppu

      Hankaa sitä mittaria jonkin aikaa vaikkapa lakanoihin.

      • moijekkdjfj

        tää toimi hyvin


      • Anonyymi

        Nii toimi


      • Anonyymi

        Tää toimi thanks


      • Anonyymi

        eilen toimi mut nyt aamulla ku piti mitata ei toimi


    • RAL

      Sytkärillä vaan kuumennat. Haluatko vapautusta jostain hommasta armeijassa?

      • KIKULIMÄN

        varmaanki joo :D


      • Anonyymi

        Kiitti åijjää ei tsrvi mennä kouluu


    • Kirpunpuraisema_YouTube

      (tämä toimii vain korvakuumemittareilla)
      Sellainen jos joku on ollut 6 tai alle mittausta ennen kipeänä, eli paina keskellä olevaa nappia pitkään niin se näyttää niitä lukemia












      Tässä oli neuvo.










      Nice jos luit tähän asti.











      Tupla nice jos luit tähän asti.

    • Oon myöhäs, mut lämmitä sitä sun kädessä ja höngi siihen nii se lämpee

    • Anonyymi

      (TOIMII VAAN JOS ON SUU KUUME MITTARI)!
      Itellä toimii ku laitaa kielen suvulleen puristaa vähän hampailla kielen päästä ja sormella hieroo kielen ala osaa nii nousee kuumemittarissa lämpötila

    • Anonyymi

      Ku käyt kusella nii kuse sen päälle nii lämpenee tai sit pyydä kuumamuija siihe vieree nii tulee lämpöö ku se on nii kuuma

    • Anonyymi

      Mulla on JBL korviin pantavat bluetoothkuulokkeet ja mä sain viikon koulusta vapaata kun tajusin hyvän niksin huijata korvakuumemittaria 😎 mä pyöritin oikein kovaa niitä kuulokkeita mun korvien sisällä ja kun heti sen jälkee äiti mittas kuumeen niin näytti jotai 38 ja en jäänyt viikkoo kii. Sit jäin isosiskolle ja se sano et jos en lopeta niin se kantelee.

      • Anonyymi

        Toimii 100% oon ollu 12pv "kipeä"


    • Anonyymi

      Ota 40 asteista vettä ja laita kuume mittari siihen. Paina otsa kuumaa patteria vasten jos kuumemittari ri oo vedenkestävä laita se silti veteen koska kun mittari on rikki ja otsa on ollu kuumassa patterissa se on lämmin jolloin vanhemmat päättelevät sut kipeäksi. HUOM! Tarkista ennen kuin menet vanhempien luo et teiän kotona ei oo useempaa mittaria jos on niin laita veden kestämättömät mittarit veteen ja veden kestävät mittarit veteen sit on hyvä😈🤫

    • Anonyymi

      Jos on kainalo kuume mittari niin piä hetken aikaa patteria vasten ja sit paina nappia ja sit kainaloon. Mulla toimi

    • Anonyymi

      pidä nappi kuulokeita 15 min-puolitunita korvissa mutta älä nukku ne päässä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe