monelta

suokki

Elikkä monelta syötätte hevoset aamuisin?sisälle vai ulos?

9

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suokki

      eli noin puol 8 ulos syömään heinät ja kaurat. Huonolla säällä jäävät sisälle syömään ja myöhemmin ulos

    • Minna

      Entisellä tallilla viiden aikaan automaatti ruokki sisään. Nykyisin seitsämän aikaan kaurat sisään heinät ulos. Tietysti riippuu säästä

      • Lady66

        Suhteellinen käsite, kuka tekee mihin aikaan.. Tärkeintähän on että hevoset saavat rehunsa ja heinänsä joka aamu samoihin aikoihin.. Se on kaikille eläimille tärkeä asia ennemminkin kuin seistä sateessa ulkona syömässä! Jos haluat totuttaa hevosesi esim. joka aamu syömään klo. 9 niin sekin varmasti tulee onnistumaan. Aina kuitenkin on parempi, jos hevosesi on tottunut saamaan sen aiemmin voit pikku hiljaa totuttaa esim. 3 pvänä puolituntia myöhemmin ja taas seuraavan muutaman päivän ajan aina vain myöhemmäksi. Ähkyn riskit on kuitenkin otettava huomioon. Hevonen kyllä tottuu sinun aikaasi.


    • raply

      meillä hevoset saa viikolla aamuisin kello kuusi ruoat ja heinätja ulos pääsee kahdeksan aikoihin. viikonloppuisin ruoat saa kahdeksalta ja puoli kymmenen aikoihin ulos. töiden takia viikoilla niin ajoissa.. hyvin on hepat tuohon rytmiin tottuneet..

    • FataMorgan

      Itse ruokin hevoset kello 7.00 ja ulos ne pääsevät 8.00.
      Seuraavan kerran heitetään heinät hakaan 13.00.
      Otetaan sisälle kello 19.00 ja sillon annetaan heinät eteen.
      20.00 annetaan iltaruuat ja heiniä lisätään vielä kello 22.00.

    • Unennäkijä

      Aamuisin kello 6 saa ruuat sisällä ja sitten kello 7-8 aikaan pihalle.

      • tytsy

        mein heppa saa aamun eka sapuskat joka aamu klo 6
        sit 9 mais pihalle....
        happani on ns.pihattotallis päivisin.Eli kaikki ruoat vien ruokakuppii.Mut yöks sisälle.


    • Hanna

      aamulla ulos päivällä tai illalla sisään riippuu ilmastavähän jos vaikka sataa vettä niin ei se haittaa mut joskus se alkaa haiseen pahalle kesällä se voi olla yön ulkona talvella sen voi viedä aamulla ulos ja illalla ruokinnan aikaan sisään.

      • siis täh...

        Tota,mikä alkaa haiseen pahalle.Pakko kysysä...
        hevonen vai ruoka vai..vai..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe