Venäjän suurlähettiläs EI sanonut että Suomi on vihollinen

svdnyheter

vaan että Suomessa on russofobiaa.Lukekaa artikkeli tarkemmin.Täällä näyttää olevan dissinformaatikkoja ja valehetelijoita.Tässä teksti:

SvD NYHETER

Han pekade även ut vilka länder som ligger i täten för denna russofobi.

– Fem, sex länder ligger i täten när det gäller russofobin i Europa: Sverige, Polen, de baltiska länderna och Finland. I Sveriges och Polens fall kan rysshatet förklaras med gamla stormaktskomplex, i Lettlands och Estlands med att det har blivit ett politiskt instrument, sade Markov till SvD.

I kväll sänder SVT hela Korrespondenternas intervju med Sergej Markov.

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/putins-sandebud-baltlanderna-ska-vara-radda_4089839.svd

10

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä syy onkin

      Ihmekö tuo, jos on russofobiaa, kun ne russot uhkaavat sotilaallisesti?

    • kääntäkääoikein!

      Hyvä että tämä tuli julkisuuteen.Luulin jo että Venäjä on virallisesti ilmoittanut meidät vihollisiksi.Näin näitä lehtikirjoituksia käännetään täällä suomi24 palstalla
      miten sattuu ja nämä ovat vakavia asioita ja näillä ei pidä pelleillä.

    • translation

      Oikea käännös kirjoituksesta on se että russofobiaa esiintyy Ruotsissa,Puolassa,Baltian maissa ja Suomessa,Ruotsissa ja Puolassa russofobia liittyy suurvalta kompleksiin ja kun taas Baltiassa russofobiaa käytetään poliittisena instrumenttina.

    • hiusten halkomista

      Mikä ero niillä sanoilla sitten on? Vihollinen , vihamielinen tai foobikko tarkoittavat samaa asiaa. Ei asiaa muuta miksikään.

      • sänöillä ön eröä

        Sinyltä jäi sitten äpyköylykin kesken.


    • Russorealisti

      Mitä hyvää Venäjän toimet Georgiassa, Krimillä ja Itä-Ukrainassa ovat saaneet aikaan? Entä puheet ydinaseiden käytöstä, toisin ajattelijoiden hämäristä(?) kuolemista, sananvapauden rajoittamisesta, asevarustelun kiihdyttämisestä, korruptiosta, superrikkaista oligargeista ja köyhyydessä elävästä kansasta...

      Mielestäni realisimia siitä, mistä tulee olla huolissaan alati kasvavan "karhun ruokahalusta".

      • "Mitä hyvää Venäjän toimet Georgiassa, Krimillä ja Itä-Ukrainassa ovat saaneet aikaan?"

        Mitä hyvää Venäjä i k i n ä on tehnyt?
        Vastaus: lopettanut Neuvostoliiton.


      • Russorealisti
        Sologdin kirjoitti:

        "Mitä hyvää Venäjän toimet Georgiassa, Krimillä ja Itä-Ukrainassa ovat saaneet aikaan?"

        Mitä hyvää Venäjä i k i n ä on tehnyt?
        Vastaus: lopettanut Neuvostoliiton.

        Eniten säälin meitä tavallisia venäläisiä. Jos ei elämä ollut herkkua NL-aikoihin, ei se sitä ole nytkään.


    • sopuparas

      Täällä suomi24 russofobia ymmärretään vihollisuutena eikä dialogina. Naapurisopu löytyy kun tunnustetaan tosiasiat.Se on viisauden alku

      .

      • Russorealisti

        Joo. Vaikka kirjoitukset ovat aika, hm, värikkäitä puolin ja toisin niin niitä tosiasioita ja perusoppeja hyvästä naapurisovusta voisi viedä sinne remlinmuurien sisälle. Kiva varmaan huomata, että joku nakertaa tonttiasi ja siihen ei saisi puuttua. Kysy vaikka Ukrainasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe