Eilisen Unbreakable:n loppuratkaisu

nukkumatti

kertokaapa kun en jaksanut valvoa eilen mikä oli elokuvan´loppuratkaisu

5

1261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nti Kuutamo

No kysymykseen olisi ollut helpompi vastata jos olisit kertonut mihin asti elokuvaa katsoit...
      Mutta mutta... Daivid myöntää lopulta Elijahille ettei ole koskaan loukkaantunut. Elijah käskee Daividin mennä ihmisten joukkoon. Juna-asemalla seisoessaan Daivid näkee ihmisten pahat teot, jos he koskevat häneen. Yhdessä välähdyksessä hän näkee huoltomiehen joka tappaa miehen. Hän seuraa huoltomiestä talolle, jonka asukkaat miekkonen on siepannut. Daivid pelastaa perheen kaksi lasta, mutta vanhemmat ovat kuolleet. Aamulla lehdessä kerrotaan tuntemattomasta miehestä, joka pelasti perheen lapset. Daivid korjaa välinsä vaimoonsa ja poikaansa, ja menee tapaamaan Elijahia. Kerrottuaan Elijahille mitä teki, Elijah pyytää häntä kättelemään itseään. Koskiessaan Elijahin käteen, Daivid näkee, kuinka Elijah aiheutti hotellin tulipalon ja junaturman löytääkseen yhden särkymättömän ihmisen. Daivid tekee ilmoituksen poliisille, jotka löytävät toditeita 3 terrori-iskusta ja kärräävät Elijahin vankimielisairaalaan. Loppu.

• minä

heippa!
        kiiti vaan,mä kyllä katoin sen loppuun muttei oikein pysynyt järjenjuoksu suoraan sanoen mukana!kiitos että selvitit aihetta..olisin itse kysynyt jos täällä ei olisi ollut jo valmista keskustelua!mutta perustuiko tämä johonkin tosi tarinaan??lopputeksteistä olisi voinut niin päätellä.
        mietin siltikin vielä kyllä tätä juonta...

• Stig
        minä kirjoitti:

heippa!
        kiiti vaan,mä kyllä katoin sen loppuun muttei oikein pysynyt järjenjuoksu suoraan sanoen mukana!kiitos että selvitit aihetta..olisin itse kysynyt jos täällä ei olisi ollut jo valmista keskustelua!mutta perustuiko tämä johonkin tosi tarinaan??lopputeksteistä olisi voinut niin päätellä.
        mietin siltikin vielä kyllä tätä juonta...

Yllättävä loppu, odotin jotain enemmän itse leffalta.

Eiköhän koko leffa ollut satua.

Mikä oli se sairaus, joka sillä Samuel L. Jacksonin esittämällä miehellä oli?

Onko sitä oikeasti olemassa?

• elokuvafani

Elijah Pricella on osteoporoosi imperfecta, luukato sairaus. Katso Googlesta.

• elokuvafani

Vaikkei ollut mikään niin yhtälailla samanlainen kuin muut supersankari elokuvat mut mielenkiintoinen kuinka ihmisen keho selviytyy tollasesta juna räjähdyksestä ilma pienintäkään naarmua. Kai oott kattonut elokvuan henkisen jatko-osan Splitin? Kannattaa katsoa, loppu on huikea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2648
    2. 164
      2081
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      116
      1341
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1306
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1256
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1194
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1119
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe