Voiko ahdistus & stressi pistää kehon niin sekaisin että imusolmukkeet kaulalla turpoavat ja kaula on kipeä??
voiko johtua...
21
5161
Vastaukset
- säikähdin aluksi
Minulla ainakin usein tuota.Menee ohi kun saa nukuttua kunnolla.
- Kaikenlaista ahdistu
Kyllä se voi ahdistuksesta johtua. Silloin kun sinulla ei ole ahdistus päällä niin onko kaula silloin normaali? Ahdistus kyllä tekee fyysisiä oireita. Lääkäri voisi kyllä tietää paremmin.
- Minäpä
Olen kyllä käynyt lääkärissä.. Kaula on outo, kipeä. Imusolmukkeet turvonneet.
Olo on melko kummallinen.. :(- säikähdin aluksi
Millä tavalla kummallinen?
- Minäpä
säikähdin aluksi kirjoitti:
Millä tavalla kummallinen?
Kipuja tulee miten tahansa, kasvot puutuu, korvia ja poskia vihloo...
- säikähdin aluksi
Minäpä kirjoitti:
Kipuja tulee miten tahansa, kasvot puutuu, korvia ja poskia vihloo...
Borrelioosin oireita? Toisin sanoen myyräkuume.Jos näin niin äkkiä sairaalaan.
- n28
Sulla lienee myös hartianseutu jumissa ahdistuksen takia. Se voi aiheuttaa kaikki kuvailrmasi oireet.
- Minäpä
Borrelioosi on kesällä tutkittu. Ja se EI ole sama kuin myyräkuume.
Niskat on toki jumissa. Mutta ei kai se imusolmukkeita suurentaisi?- säikähdin aluksi
Joo tosiaankin sotkin kaksi sairautta yhteen.Eikä oireet edes sovi myyräkuumeeseen.Mykoplasma?
- Kaikenlaista ahdistu
Onko myyräkuumetestit tehty? Myyräkuume voi olla myös aika oireeton. Mutta ajan kanssa se tuhoaa munuaisia. Nyt heti myyräkuumetesteihin!
- greitigbjsl
Kyllä stressi voi tuota aiheuttaa. Usein lihasjumin kautta. Ynnä muita kipuja, särkyjä, jopa sydänoireita pahimmillaan.
lääkärissäkäynti suotavaa, että pääsee ainakin "turhista" sairauspeloista.
Jos olisi myyräkuume, et olisi täällä kyselemässä.
Kova kuume ja kova tauti. - n28
Oletko varma että ne on imusolmukkeet? Nimittäin jo jumitila voi aiheuttaa epämääräisiä pahkuroita kaulalle, jotka sitten häviävät kun tilanne helpottuu. On varmaan fiksua käydä lääkärissä jos vaivaa, mutta koetan rauhoitella ettei välttämättä ole kummemmasta kyse. :)
- Minäpä
Monet käskee lääkäriin. Kerroin tuolla että olen lääkärissä käynyt, kahdellakin. Ei ne mitään tiennyt.
- kuume
Myyräkuume voi olla myös aika oireeton. Ei välttämättä tule yhtäkkiä kovaa kuumetta.
- Minäpä
Eipä mulla juuri sen oireisiin sopivaa muuta ole kun
Kipu kaulalla.. - kuume
Eikö se lääkäri osannut mitään sanoa kaulakipuihin?
- Minäpä
No ei. Parin viikon päästä uudestaan sinne jos jatkuu.
- Minäpä
Soitin päivystykseen kun leukaa ja korvia vihloo. Eipä ne ota mua sinne.
- Minäpä
Valkosolut 11,2 myös. Ei kai stressi niitä yli viitearvojen nosta?
- Minäpä
Viikon päästä selviää labrat, otettiin
uudet. Stressaa aivan kamalasti.. - qegehhte
Jos puree leukojaan nukkuessa yhteen voi se tuntua kipuiluna päivällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408