Orgasmi vapautti sisäisen naiseni

Laukesinpa vihdoin

Täällä kirjoittaa 20-vuotias nuori nainen, joka sairastaa masennusta ja lisäksi erästä vakavaa mielenterveysongelmaa, johon tuo masennus oikeastaan liittyy.

Tapasin nykyisen poikaystäväni n. 8 kk sitten, ja aloitimme parisuhteen kuukausi ensitapaamisen jälkeen. Poikaystäväni on naisten suhteen todella kokenut, ja hänelle on jäänyt naistenmiehen maine parinkympin iältä, jolloin hänellä oli vilkas seksielämä. Hän on nyt vajaa 30-vuotias.

Parisuhteemme alussa seksielämä sai todella kehnon alun. Pyysin hänet luokseni, ja hän olisi halunnut harrastaa seksiä (niin minäkin), mutta meiltä puuttui ehkäisy, joten kieltäydyin. Hän koki tulevansa torjutuksi. Seuraavaan iltaan mennessä olimme hankkineet ehkäisyn, mutta minun ehdottaessani seksiä, mies kieltäytyi, koska koki, että menemme liikaa minun ehdoillani (mikä on mielestäni hieman omituista). Tästä syystä suhteemme alkuaikoina "seksimoodimme" menivät lähes aina ristiin, ja koimme puolin ja toisin tulevamme torjutuiksi molemmat. Mies sanoi lopulta, että ei saa minuun henkistä yhteyttä seksin kautta, ja kokee, että seksin harrastaminen minun kanssani tuntuu homoseksiltä. Totta kai loukkaannuin tuosta kommentista verisesti, mikä on ihan ymmärrettävää. Kyseinen kommentti tärveli aika pahasti naisellisen omanarvontuntoni varsinkin, kun minulla on jo valmiiksi masennusta ja itsetunto-ongelmia. Noh, riitelimme seuraavat 6 kk seksiin liittyvistä asioista ja vihottelin miehelleni hänen kommenttinsa takia. Muutuin seksuaalisesti niin estyneeksi ja jännittyneeksi, etten kyennyt enää saamaan orgasmia, vaikka olen luonnostani todella seksuaalinen, avoin ja halukas nainen. Seksin harrastamisesta tuli painajaista, ja aloimme etääntyä toisistamme. Muutuin entistä masentuneemmaksi ja katkeroiduin aivan hirvittävästi. Mökötin, itkin, syyttelin, haastoin riitaa jne. Kulutin sekä omia, että mieheni hermoja päivittäin. Koin olevani todella puutteessa, ja tunsin päivittäin suurta tyytymättömyyden tunnetta parisuhteeseemme liittyen.

Päätinpä sitten mennä nettiin lueskelemaan seksinovelleja. Löysinkin (täältä suomi24:stä) todella hyvin kirjoitetun aikapäiviä sitten sendatun seksinovellin, ja lueskeltuani sitä ja sormeiltuani itseäni tovin, pääsin oikeanlaiseen moodiin. Mieheni sattui onneksi olemaan kiihottunut samaan aikaan, joten ryhdyimme heti hommiin. Pyysin päästä hänen päälleen, ja eihän siinä mennyt kuin n. 10 sekuntia, kun sain todella pitkän ja nautinnollisen orgasmin. Sen jälkeen kaikki tuntui aivan erilaiselta! Mieheni jatkoi vielä, kunnes saavutti oman huippunsa, ja jokainen työntö oli aivan taivaallinen. Olin fyysisesti niin herkistyneessä tilassa, että hänen kosketuksensa tuntui kihelmöivältä ihollani, ja tunsin herkästi hänen vartalostaan huokuvan lämmön. Rakastelun jälkeen sisältäni vapautui jokin kummallisen lempeä, suljettuna ja jumiutuneena ollut naisolento, joka pisti minut sanomaan lempeitä sanoja, ja kiehnäämään miestäni vasten, sekä melkein kehräämään, kuin kissa. Aggressiivisuus, vastaan väittäminen, kovuus, kylmyys, epäempaattisuus... Kaikki ne katosivat tipotiehensä. Mieskin ihmetteli ääneen, ja sanoi, että aivan kuin minut olisi loitsittu. Miehen tultua suihkusta varttia myöhemmin, aloin oma-alotteisesti koskettelemaan hänen penistään kielelläni, ja otin häneltä suihin. Yleensä en ota suihin oma-alotteisesti, mutta nyt olin ahnas kuin villikissa, ja hymisin ääneen nautinnosta imiessäni hänen mulkkuaan. Niinhän siinä sitten kävi, että hän otti minut uudelleen, minkä jälkeen makasimme sisäkkäin vielä tovin.

Kuulkaahan, minua ei vituta enää yhtään! Pitkä puoli vuotta kestänyt täysin tauoton stressi on poissa. Minun piti vain saada "kerrankin tarpeekseni", ja vapautua seksuaalisista estoistani. Nyt on pää kuin täynnä ekstaasia

5

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesivaaka

      No mitäpä tuohon lisäämään mitään... ihan hyvä juttu että sait kaliproitua itsesi oikealle taajuudelle..

    • mies täältä.

      Onneksi olkoon! Oletko muuten harkinnut alkaa itsekin kirjoitella seksinovelleja? Ainakin lahjoja siihen näyttäisi olevan ;)

    • Nainen 34

      Kateellinen olen, hitto vie kun orgasmi on miehen kanssa ihan hukassa. Ei siis kertaakaan ole sitä tullut. Voisi käydä minullekin, että yli 30 vuoden vitutus katoaisi kertaheitolla :)

      Ei voi muuta kuin onnitella ja toivoa, että kolahtais joskus omallekin kohdalle

      • Antsu80

        Ei kun vaan rohkeasti lähestymään vastakkaista sukupuolta"tähtien ollessa oikeessa asennossa" ja kaiken muunkin niin voi onnistua siinä laukeemisessa.

        Ite olen mies ja voin sanoa et sit ku kunnol saa niin se tuntuu selkäytimessä asti...
        ja naisilla tämä tunne on viel voimakkaampi...Pitää vaan antautua..


    • Nainen 21V

      Onneksi olkoon! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      153
      8034
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      7016
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3522
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1282
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1253
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      15
      1141
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      226
      1104
    8. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      68
      955
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      953
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      901
    Aihe