Ruotsi-peliä edeltävän harjoituksen päätteeksi Summasen ja Niinimaan välillä käytiin tämä keskustelu:
Summanen: Ettekö te vitun tolvanat osaa syöttää? Luuletteko että tuollaisella pelillä voitetaan yhtään mitään?
Niinimaa: Kyllä minun mielestäni syöttöpeli toimii ihan ok.
Summanen: Mikäs asiantuntija SINÄ muka luulet olevasi? Helvetti! Pidä siis sinä Niinimaa ruma turpasi kiinni, vai pitääkö mun hakea äitisi tänne ja nussia sinulle veli, joka hallitsisi edes jääkiekon alkeet?
Niinimaa: mutta mutta...
Summanen: Jumalauta! Enkö minä sanonut sinulle Janne, että TURPA KIINNI??? MINÄ olen valmentaja ja SINÄ olet vain pelaaja. Nyt kaikki tekevät 25 kunniakierrosta kaukalon ympäri kiitokseksi Niinimaan hienoista esityksistä MARS MARS! Janne sitten jää tänne vaihtoaitoon taputtamaan teille tahtia.
Niinimaa: onkohan tuo nyt ihan oik......
Summanen: *antaa isällisen korvatillikan Niinimaan poskelle" ANNOINKO MINÄ MUKA LUVAN PUHUA? ANNA OLLA VIIMEINEN KERTA KUN MINULLE TULET AUKOMAAN PÄÄTÄSI... ONKO SULLE NOUSSUT KUSI PÄÄHÄN NHL:SSÄ VAI OLETKO MUUTEN VAIN TYHMÄ?
Niinimaa: Mää meen poies. Nyyh :(
Summanen: Mene vain. Täällä ei tuollaisia vellihousuja kaivata. Kerro sellaisia terveisiä mutsillesi että laittaa kahvit valmiiksi, saa hutsu kerrankin patukkaa niin että tuloksena tulee kiekkoilija eikä mikään vitun vellihousu kuten.
Kurri: Olikohan tuo nyt ihan asiallista käytöstä valmentajalta.
Summanen: Pidä sinäkin kehäraakki turpasi tukossa. Mitä sinäkin luulet valmentamisesta tietäväsi? Oletteko te kaikki NHL-miehet todellakin noin tyhmiä?
Kohun alku:Mitä Summanen sanoi
5
2764
Vastaukset
- hexx
hehheh.. keksi uus tarina.
- lol supa
no lol
- näin se meni
Summanen sanoi ruotsi matsin jälkeen niinimaalle muutaman henk.kohtaisen päin naamaa. Asia koski niinimaan yksityiselämää..Kuten varmaan kaikki jotka seuraavat kiekkoa läheltä tietävät jannen olevan homo. Siksi asiaa ei ole puitu julkisuudessa niinimaan tahdosta. ikävää!
- teukka
voisin soittaa jannelle. niin lähettäis saunomaan ja ties mitä mukavaa keksittäisiin. Summanen vois tulla selänpesijäksi. MIkäli ei ole luvannut mennä Espoon suunnalla saunomaan.
- divarimies
Niinkuin tiedetään on Niinimaa niitä miehiä. Summanen lupasi ottaa molon sanonko mihinkä, jos Summanen alkaisi pelaamaan, näinhän se meni, siitä kai Kummolakin vähän hiikentyi !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818