Kohun alku:Mitä Summanen sanoi

Niinimaalle!!

Ruotsi-peliä edeltävän harjoituksen päätteeksi Summasen ja Niinimaan välillä käytiin tämä keskustelu:

Summanen: Ettekö te vitun tolvanat osaa syöttää? Luuletteko että tuollaisella pelillä voitetaan yhtään mitään?

Niinimaa: Kyllä minun mielestäni syöttöpeli toimii ihan ok.

Summanen: Mikäs asiantuntija SINÄ muka luulet olevasi? Helvetti! Pidä siis sinä Niinimaa ruma turpasi kiinni, vai pitääkö mun hakea äitisi tänne ja nussia sinulle veli, joka hallitsisi edes jääkiekon alkeet?

Niinimaa: mutta mutta...

Summanen: Jumalauta! Enkö minä sanonut sinulle Janne, että TURPA KIINNI??? MINÄ olen valmentaja ja SINÄ olet vain pelaaja. Nyt kaikki tekevät 25 kunniakierrosta kaukalon ympäri kiitokseksi Niinimaan hienoista esityksistä MARS MARS! Janne sitten jää tänne vaihtoaitoon taputtamaan teille tahtia.

Niinimaa: onkohan tuo nyt ihan oik......

Summanen: *antaa isällisen korvatillikan Niinimaan poskelle" ANNOINKO MINÄ MUKA LUVAN PUHUA? ANNA OLLA VIIMEINEN KERTA KUN MINULLE TULET AUKOMAAN PÄÄTÄSI... ONKO SULLE NOUSSUT KUSI PÄÄHÄN NHL:SSÄ VAI OLETKO MUUTEN VAIN TYHMÄ?

Niinimaa: Mää meen poies. Nyyh :(

Summanen: Mene vain. Täällä ei tuollaisia vellihousuja kaivata. Kerro sellaisia terveisiä mutsillesi että laittaa kahvit valmiiksi, saa hutsu kerrankin patukkaa niin että tuloksena tulee kiekkoilija eikä mikään vitun vellihousu kuten.

Kurri: Olikohan tuo nyt ihan asiallista käytöstä valmentajalta.

Summanen: Pidä sinäkin kehäraakki turpasi tukossa. Mitä sinäkin luulet valmentamisesta tietäväsi? Oletteko te kaikki NHL-miehet todellakin noin tyhmiä?

5

2739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hexx

      hehheh.. keksi uus tarina.

    • lol supa

      no lol

    • näin se meni

      Summanen sanoi ruotsi matsin jälkeen niinimaalle muutaman henk.kohtaisen päin naamaa. Asia koski niinimaan yksityiselämää..Kuten varmaan kaikki jotka seuraavat kiekkoa läheltä tietävät jannen olevan homo. Siksi asiaa ei ole puitu julkisuudessa niinimaan tahdosta. ikävää!

      • teukka

        voisin soittaa jannelle. niin lähettäis saunomaan ja ties mitä mukavaa keksittäisiin. Summanen vois tulla selänpesijäksi. MIkäli ei ole luvannut mennä Espoon suunnalla saunomaan.


      • divarimies

        Niinkuin tiedetään on Niinimaa niitä miehiä. Summanen lupasi ottaa molon sanonko mihinkä, jos Summanen alkaisi pelaamaan, näinhän se meni, siitä kai Kummolakin vähän hiikentyi !!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe