MS hiastaa varmaan tahallaan W7n.
Viimeviikolla tuulleet päivitykset teki vehkeestä ihan havaittavissamäärin hitaamman!
Viimeviikon päivitys hidasti koneen
11
240
Vastaukset
- Mulla oli örkki w8:s
Ei päivitys, vaan haitake örkki tai virus
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288766748418.html?pos=ksk-trm-digi-nenos
scannatkaa koneenne jos hidastelee!
koskee kaikki windowseja! - huuhaahuu
Viime viikolla ei päivityksiä tullut vaan eilen 14 kappaletta, joista kriittisiä neljä ja yksikään niistä ei ole hidastanut mun konetta.
Jos koneesi tuntuu hitaammalta kuin ennen niin syy lienee lataamiesi kolmannen osapuolen softien käytöksissä - mulla tehtävien hallinnan mukaan on samat prosessit päällä kuin ennenkin ja muistinkäyttö on aikaisemmalla tasolla, joten hidastuminen sinulla johtuu jostakin haitakkeesta, jonka olet ladannut ties mistä.
Toivottavasti käytät konettasi netissä rajoitetun käyttäjän tililtä etkä adminin oikeuksin.- hidastaa ne
Minulla käynnistykseen tulee esim kolme ms-frameworkiin liityvää, joiden pitäisi nopeuttaa ms-frameworkin toimintaa tms, häviävät ehkä parin minuutin kuluttua. Parempi käyttää sammutukseen horrostilaa kuten kasissa.
- haittaohjelmia
Kannattaa myös skannata kone jollain muulla antiviruksella mitä on tottunut käyttämään. Hitaus johtuu kuitenkin haittaohjelmista, joita seiskaan kertyy vaikka olisi miten tietoturvatietoinen käyttäjä.
Juuri löytyi yhdestä win7-koneesta 160 virusta kun skannasin sen toisella antivirusohjelmalla. Selaimena siinä oli firefox (tosin ilman adblockia, joka olisi blokannut valtaosan viruksista), tietoturvana avast ja käyttö lähinnä facebookkia, YouTubea ym. ei mitään epämääräisiä sivuja."Hitaus johtuu kuitenkin haittaohjelmista, joita seiskaan kertyy vaikka olisi miten tietoturvatietoinen käyttäjä."
Ei kerry.
"Juuri löytyi yhdestä win7-koneesta 160 virusta kun skannasin sen toisella antivirusohjelmalla. Selaimena siinä oli firefox (tosin ilman adblockia, joka olisi blokannut valtaosan viruksista), tietoturvana avast ja käyttö lähinnä facebookkia, YouTubea ym. ei mitään epämääräisiä sivuja."
Siihen on sitten itse asenneltu jotain huuhaata tai vaihtoehtoisesti on laiminlyöty turvapäivitykset joko Windowsista, Flash Playeristä, Javasta, PDF-lukijasta, videosoittimesta, Silverlightista, Firefoxista jne.
- vanha kikka
Kyllähän tuota taktiikkaa käytettiin XP:n kanssakin aikanaan. Sp3:n jälkeen paljon raskaampi kuin mitä oli aluksi.
- Tahaaja Wöndows
Jokainen päivitys aina hidastaa entisestään
- löysät pois
Uudelleen asennus kannattaa tehdä noin vuoden puolentoista välein. Lähtee turha tauhka hidastamasta.
- kerro mulle
Mikä turha tauhka?
- Väköily Päkkö
Joka ikinen hidastaa aina vain lisää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354400Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092184- 641518
- 561267
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1321096Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49866Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31793Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k8788Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39775