MS hiastaa varmaan tahallaan W7n.
Viimeviikolla tuulleet päivitykset teki vehkeestä ihan havaittavissamäärin hitaamman!
Viimeviikon päivitys hidasti koneen
11
257
Vastaukset
- Mulla oli örkki w8:s
Ei päivitys, vaan haitake örkki tai virus
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288766748418.html?pos=ksk-trm-digi-nenos
scannatkaa koneenne jos hidastelee!
koskee kaikki windowseja! - huuhaahuu
Viime viikolla ei päivityksiä tullut vaan eilen 14 kappaletta, joista kriittisiä neljä ja yksikään niistä ei ole hidastanut mun konetta.
Jos koneesi tuntuu hitaammalta kuin ennen niin syy lienee lataamiesi kolmannen osapuolen softien käytöksissä - mulla tehtävien hallinnan mukaan on samat prosessit päällä kuin ennenkin ja muistinkäyttö on aikaisemmalla tasolla, joten hidastuminen sinulla johtuu jostakin haitakkeesta, jonka olet ladannut ties mistä.
Toivottavasti käytät konettasi netissä rajoitetun käyttäjän tililtä etkä adminin oikeuksin.- hidastaa ne
Minulla käynnistykseen tulee esim kolme ms-frameworkiin liityvää, joiden pitäisi nopeuttaa ms-frameworkin toimintaa tms, häviävät ehkä parin minuutin kuluttua. Parempi käyttää sammutukseen horrostilaa kuten kasissa.
- haittaohjelmia
Kannattaa myös skannata kone jollain muulla antiviruksella mitä on tottunut käyttämään. Hitaus johtuu kuitenkin haittaohjelmista, joita seiskaan kertyy vaikka olisi miten tietoturvatietoinen käyttäjä.
Juuri löytyi yhdestä win7-koneesta 160 virusta kun skannasin sen toisella antivirusohjelmalla. Selaimena siinä oli firefox (tosin ilman adblockia, joka olisi blokannut valtaosan viruksista), tietoturvana avast ja käyttö lähinnä facebookkia, YouTubea ym. ei mitään epämääräisiä sivuja."Hitaus johtuu kuitenkin haittaohjelmista, joita seiskaan kertyy vaikka olisi miten tietoturvatietoinen käyttäjä."
Ei kerry.
"Juuri löytyi yhdestä win7-koneesta 160 virusta kun skannasin sen toisella antivirusohjelmalla. Selaimena siinä oli firefox (tosin ilman adblockia, joka olisi blokannut valtaosan viruksista), tietoturvana avast ja käyttö lähinnä facebookkia, YouTubea ym. ei mitään epämääräisiä sivuja."
Siihen on sitten itse asenneltu jotain huuhaata tai vaihtoehtoisesti on laiminlyöty turvapäivitykset joko Windowsista, Flash Playeristä, Javasta, PDF-lukijasta, videosoittimesta, Silverlightista, Firefoxista jne.
- vanha kikka
Kyllähän tuota taktiikkaa käytettiin XP:n kanssakin aikanaan. Sp3:n jälkeen paljon raskaampi kuin mitä oli aluksi.
- Tahaaja Wöndows
Jokainen päivitys aina hidastaa entisestään
- löysät pois
Uudelleen asennus kannattaa tehdä noin vuoden puolentoista välein. Lähtee turha tauhka hidastamasta.
- kerro mulle
Mikä turha tauhka?
- Väköily Päkkö
Joka ikinen hidastaa aina vain lisää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725