Olin lähipaikkakunnan terveyskeskuksessa ja sieltä määrättiin TYKS:iin. Olen pyörätuolipotilas.
Tilasin Kela-taksin ja sanoin, että pitää poiketa hakemaan tarvikelaukku kotoa, koska ei tiedä, kuinka kauan joutuu TYKS:ssä oleman. Muun muassa matkapuhelimen laturi on aika tärkeä.
Soitin kotiväelle, että ottaa sen tarvikelaukun ja tuo sen kadulle, josta laittaa sen taksiin.
Tuli paimiolainen taksi. Opastin taksia vieraalla paikkakunnalla, koska taksilla oli kiire hakemaan lapsia päiväkodista, joka meni kiinni pian.
Taksi ajoi kotini kohdalle ja pysähtyi alle 2 sekunniksi eli ovi auki, laukku sisään ja ovi kiinni. Taksikuski nosti kytkintä ja painoi kaasua. Oltiin TYKS:ssä hyvissä ajoin ja aikaa jäi hyvin ajaa Paimioon päiväkotiin hakemaan muksuaan.
Nyt tuli minulle tieto kirjeitse Kelalta, että Kela oli maksanut taksille mutta jätti maksamatta sen ajan, jolloin olin kotona! Vähennys (taksille maksettavasta) oli 7,80 euroa.
Tein valituksen Kelaan, että pysähdys oli alle 2 sekuntia, jopa noin 1 sekunti!
Taksi toimi aivan oikein mutta Kelassa on ylimääräistä sakkia, joka tekee tällaisia temppuja! Erotettakoon suuri osa typeryyksistä Kelassa!
Kela on perseestä!
I hate KELA
10
219
Vastaukset
- okkkkkkknk
Hm.
- uppppppppphpssh
2015
- tavalinentahvo
Siis menihän siihen matkaankin aikaa. Ei se pöysähtymisestä ole kiinni?
- moih
Niin
- kummastelen
Kieltämättä ripeästi olet päässyt pyörätuolisi kanssa kyytiin,jos pysähdys kesti sekunnin tai pari...
- joooooh
Niin
- paimiossakin
Asutko
- hmmmpp
Kuka?
- valoooh
Punainen
- odottelepas
Palaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892