https://www.youtube.com/watch?v=9gJhh55O4-U
On se saamari kumma kun ei osata liikennesääntöjä. Kävitkö suullisessa käsittelyssä ja unohtui loputkin mitä pitäs tietää? Eipä koukita ihmisten eteen ja ajella kuin hullu ohi. Jos on noin paljon nuorella sällillä päässä vikaa, että pitää päässä näyttämään, niin sitte sinne ralliradalle. Tuossa sulle hyvä biisi samalla kun ajelet ja muistelet minua. Näin minäki teistä ajattelen!
Ohittelit minut, minne oli kiire?
25
534
Vastaukset
- dfgd34
Oliko valkoinen bemari??
- automies.
saattoi se olla muukin merkki.
ei bemarit ainoita autoja ole ja oikeat miehet ajaakin muilla merkeillä.- automies.
työntäisitte ne bemarin p askat suohon ja ostaisitte kunnon auton.
http://img4.autodeclics.com/photo_etx/P/1/p0000011.jpg
http://www.netcarshow.com/volkswagen/1992-vento/
http://www.autosoviet.altervista.org/LADA2105.JPG
- näin.
bemarimiehen tunnistaa isosta päästä, jossa pienet aivot.
yleensä tällaisella silmät pyörii kuin pierut saharassa ja korvista valuu töhnää.
mokomat pierupurkit saastuttavat kouvolan ilmastoa ikäänkuin se ei olisi saastunut jo muutenkin. niin on sitä pakko pilata lisääkin tuollaisilla mutteriwirityksillä?
baijerilaiset tekee kakkaa, se on selvääkin selvempi.
ostaisitte kunnon auton.
Oikeat autot ovat Volvoja, Volkkareita, Ladoja! - ----
Ei liikennesäännöissä ohittaminen ole kiellettyä.
- Terv. LPR
Ei varmasti, mutta rajansa kaikella keskustassakin.
- kysymysmerkki.
Minkä merkkinen auto sut ohitti? ja siis missä?
- Älä muuta sano!
Oliko sinulla kananmunat kyydissä?
Jos nopeusrajoitus on 50km/h.
Aja sitä tai sinut ohitetaan. Näin se vaan menee. Ja tyydy silloin kohtaloos.
En minä rupea ainakaan ajamaan 30-40 km/h silloin. Jos saa ajaa 50.
Ajan mielummin 60 km/h.
Joten aika turha kitistä!
Mutta teitähän riittää.
KUN MINUUAAAA EI OHITETA.
KILAAAN
LISÄÄN VAUHTIA
YM.
MILLÄ VAAAN VOIN MUILLE TEHDÄ ITSE KIUSAA LIIKENTEESSÄ.
MITÄ SE SINUA HAITTASI JOS SINUT OHITETTIIN??
MUTTA MUISTELE MINUA KUIN SINUT SEURAAVAN KERRAN OHITETAAN.
https://www.youtube.com/watch?v=LKFvDkM8klk
EIHÄN SULLA VAAN SAABBI OLLUT?
https://www.youtube.com/watch?v=mFOhzKR5ulc- Terv. LPR
En minäkään mikään hidastelija ole, mutta luulisi hevosmiehillä olevan aikaa ihan tarpeeksi. Kun et paikalla ollut, niin et voi sanoa asioista mitään, olettaa korkeintaan.
- Posketon juttu
Niin että joku ohitti sinut? Voi hirveä sentään. Voi kauhia sentään. Kui snää ny oikiastas ollenkas toivut siitä?
- turvonneet kassit
Mun kulli seiso niin kovasti että oli pakko päästä äkkiä kotiin runkkaamaan,muuten mun pallit ois räjähtänyt jos en ois pitänyt kiirettä.
- Lolita kuminukke
turvonneet kassit kirjoitti:
Mun kulli seiso niin kovasti että oli pakko päästä äkkiä kotiin runkkaamaan,muuten mun pallit ois räjähtänyt jos en ois pitänyt kiirettä.
Seuraavaks kun lähet ajelee ni muista vetää käteen sitä ennen,ettei tarvi ohitella hullun lailla runkkaamisen takia.
- yks hurjastelija.
mitäs ne pikkupojat kasseista puhuu.
eihän teillä v:tun umpiluupäillä ole edes munia.
ja miten se liittyy autoilemiseen.
hah hah haa!- pikkukassit
Mul on kulli pystys.
- Kortti pois!!!!
Tänään ajoin Kouvolan Palomäenkadulla varsinaisen dorkan perässä. Vanhempi sedan mallinen Saab9000 oli niin risa heti aamukasilta, että piti pysähtyä jokaiseen suojatiekorokkeeseen ja jäädä odottamaan tyhjää. Matkavauhtina oli korokkeiden välillä n. 20km/h. Kuskina naavamuna.....
- anarkisti!
ajoitko kermap-erse itse pankin autolla vai maksoi isi ja äiti ?
vai tuliko valtion myöntämä ylpeän veronmaksajan ökytyöpalkka tilille josta nöyrästi menetit puolet ahneelle suaaamivaltiolle?
sitten kiltisti niiasit sinivuokoille kun puhalluttivat sinua risteyksessä, mutta iltasaunassa kirosit taas koko yhteiskunnan alimpaan v_ttuun.
Eli pikkumurheistä valitat kuomaseni... lada tai saappi..... p_skanhailee.- -Minä-
Omalla ja maksetulla autolla ajoin kyseiseen saabistin perässä.
Nykyisin epävarmasti ajava Kouvolassa ei ole enää yksiselitteisesti
kännikuski, vaan kännykkäpelle/wanhus/mamu tai se juuri kortin saanut
paksulinssinen viherpiipertäjä!
- aikuinen!
"Mul on kulli pystys."
Jos sinulla on kulli, niin minulla on K YRPÄ! - kaasu pohjassa aina
Ihan vi***llessani ohittelen kaikki että heikkohermoisia ärsyttää.... hahhahhaaa
- heh heh hee VW.
Minä taas ihan v_ttuillessani olen sunlaisten esteenä ettei pääsisi ohittamaan, katotaan sitten ne "heikot hermot" Hah hah haa.
- Neekeripoika
Suksippa sinne äitees Wittuun takaisin ja toivottavasi kaltaisesi eivät saisi edes kela-korttia. Liimaa se amislippis päähäsi ja nauti luuseriolostasi.
- Paitsi että
Neekeripoika kirjoitti:
Suksippa sinne äitees Wittuun takaisin ja toivottavasi kaltaisesi eivät saisi edes kela-korttia. Liimaa se amislippis päähäsi ja nauti luuseriolostasi.
Tämä on hyvä. Puuttuikohan tuosta luettelosta nyt jotain?
- syrjäytynyt anarkist
"Omalla ja maksetulla autolla ajoin kyseiseen saabistin perässä.
Nykyisin epävarmasti ajava Kouvolassa ei ole enää yksiselitteisesti
kännikuski, vaan kännykkäpelle/wanhus/mamu tai se juuri kortin saanut
paksulinssinen viherpiipertäjä! "
ihan sama v ittuako se minua kiinnostaa millä sinä pelle ajelet.
unohdit mainita sinunlaiset isopäät. - t. Hki
Vain Kouvolassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15013211Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729641Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969138Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207766Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386754Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486168Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193145En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3951252Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71174YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl891027