Teen oppariani varten markkinatutkimusta pienten ja virkeiden paikkakuntien Kipa-kirjakaupoista. Onko täällä kyseisen kirjakaupan asiakkaita? Mitä mieltä olette valikoimista, mistä on puutteita? Asioitteko mieluummin jossain muualla, Varkaus tai Kuopio ja missä kirjakaupoissa ja miksi? Onko kirjakaupan olemassaolo Leppävirralla tärkeää? Mitä olette muuten mieltä ketjusta? Kiitos.
Leppävirran kirjakauppa.
Kipa
3
443
Vastaukset
- jeppis1
Sen tiiän että omistaja on jäämässä nyt pois ja sulkemassa kauppaansa. Mollissa oli haku ja että muistaakseni laitto pillit pussiin nyt jos jatkajaa ei löytynyt.
- hemulii
Palvelu ollut hyvää siina kaupassa!
- ONT..done
Tuota..ihan vaan jos "opparia" teet niin aineistonkeruumenetelmän olisi syytä olla asteen järjestelmällisempää kuin suomi24-palstalla vähä kysellä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273