Näköjään veloittavat tilinhoito/laskutuspalkkion käytti luottoa tai ei... (Eli ei auta vaikka maksaisi koko laskun kerralla pois, silti lisätään tuo palkkio.)
Ärrggghh...
K-Plussa MasterCard
4
356
Vastaukset
- Kekkonen2
Mistä tieto on? Minulta ei ole ainakaan vielä lähtenyt tuota maksua ja voin kertoa että ei ole mennyt ohitse.
- MC Plussa yhdistelmä
Voiko sillä ottaa pelkät "plussat" ja maksaa itse ostokset toisella kortilla tai käteisellä?
- eff d
"Voiko sillä ottaa pelkät "plussat" "
voi ottaa plussat, totttakai.
mutta tosoi kätevä,(jos on aito siis vain K-Plussa MasterCard) kun ei tarvi valita pankki/luotto puolta ja aina tulee tarjoukset automaattisesti.
- kuluja 0 e, 12 vuott
K-Plussa MasterCard
ei meillä ainakaan ole koskaa maksanut mitään,
vaimolla on ihan oma ja minulla ihan oma, ollut tosi kauan, veikkaan 12-15 vuotta.
(molemmilla on K-Plussa MasterCard ja usea muulin aian täysin omia jotta voidaan ongelmien sattuessa varsinkin matkoilla sulkea kortti hyvin herkästi, rinnakkaiskorteillahan sulkeuis aina molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876