Kyselisin sellaista että mikä on Tuiskun pojan tämän hetkinen keikka setti eli lauletut laulut.. et voi etukäteen sit harjotella ;)
Keikat
4
536
Vastaukset
- iggi
Jos todella tätä tarvitset, niin tässä tulee:
-Entinen
-Miten Ois (uusi biisi, ei ilmestynyt vielä)
-Vaarallinen
-Seurauksia
-Odotan
-Ennustus
-Sä fuulaat
-Ota kuva
-Yritä ymmärtää
-I just died in your arms tonight
-Kahdestaan (ei laula aina)
-En halua tietää
-Ensimmäinen (joskus saattaa laulaa Kahdestaan tämän tilalla, riippuu keikasta)- femme
Deluxe showssa oli vielä toinen uus biisi kundit ja kimmat. Luulempa Antin ottavan myös sen keikkabiisikseen. Mutta 3 olen ollut Antin keikalla ja joka kerta on alkanut entinen biisillä, sata varma on myös vaarallinen ja sä fuulaat.
- Sweet-Catty
se riippuu keikasta.
ja ei sitä tarvi mitään harjotella kunhan vaan pomppii ja huitoo siellä muitten mukana! - Anonyymi
Vaikuttaa siltä että TV kamerat ovat hyvin petollisia.
Ensinnäkin tietoja ei löydy.
Kuuluisuus luonti on kuin tilille pääsy kaapu ei ole tarpeeksi linjadtoa.
Tarvittaessa tapetaan.
On memorian Sauli Lehtonen
Vaaleanpunainen moottori pyörä TV kuvaus.
Onhan näitä.
Ulos yle.fi komentaa nunna Matkat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301886
- 1211365
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591051- 491039
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2701017- 1341015
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81826Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816