Mustasukkaisuus tekee minusta pettäjän.

En kestä sitä!

En kestä sitä sairasta epäilyä ja syyttelyä aiheetta. Aina jos se alkaa mietin miten kostan. Jos se jatkuu toimin sen mukaan. En pääse kierteestä eroon. Eikä kumppani ymmärrä lopettaa. Ilman luottamusta meillä ei ole mitään!

7

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jääräpäääijä

Omasta kokemuksesta voin kertoa,ettei syyttelyn mukaan toimiminen ole ainakaan kovin fiksu ratkaisu...ei sillä saavuta yhtään sen enempää onnea.

• Sitä saa mitä tilaa

Jos rakastaisit niin auttaisit kaveriasi pääsemään mustiksesta eroon. Olet varmasti joskus paljastunut petturiksi esim niin että olet pettänyt exääsi hänen kanssaan. Kaverillesi jäänyt siitä traumat tai ainakin ajattelee että olet sellainen ja koska silloin petit niin voit tehdä sen uudelleenkin. Se että kostat on todella typerää. Taidat oikein toivoa mustasukkaisuus puuskaa että pääset oikein kunnolla panemaan muita. Mene itseesi. Sinussa se vika on , sata varmasti. Etsi sellainen kumppani joka toimii samalla tavalla kuin sinä. Olet varmasti ehdottanut joskus että voisitte molemmat hieman huvitella muidenkin kanssa. Sellaisen sinä mielestäni juuri tarvitset. Ota Venakko, niilä kaikkai samaa nahkaa eivätkä ole niin nuukia tavarastaan eivätkä varsinkaan sinun tavarastasi :)

• gherher

Sopivia syitä pettää löytyy aina eli se siitä...

• niiin on

Itse olen joskus pettänyt "varalta", koska se toinenkin kuiteski pettää... Ympäri käydään yhteen tullaan ja sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää..

• huhhuh1

lapsellista.ei tuo parisuhde.kunnioitus toisiaan kohtaan puuttuu,

• Pitäiskö miettiä

mistä tämä kierre on saanut alkunsa. Oletko käytökselläsi alun perin aiheuttanut tämän mustasukkaisuuden.

• murmeli

Jätä ajoissa mustasukkainen narsisti ja jatka omaa elämääsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4894
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1752
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1602
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1187
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      1084
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe