haluaisin tehä kundeille yhen kysymyksen siitä että mitä mieltä ootte jos naisen rinnat on kuppikokoa 70A tai 75A että onko ne liian pienet? itse olen vielä neitsyt ja tunnen itseni valmiiksi yhdyntään mutta pelkään kundin reaktioata siitä kun rintani ovat niin pienet.. :( olisi kiva jos tähän saisi asiallisia vastauksia.
auttakaa!
14
2548
Vastaukset
- liika pienet
samakai se minkä kokoiset rinnat on. mielestäni pienet on paremmat.
- z.o
pieni on kaunista ;)
- minä
Älä suotta murehdi niiden kokoa! Mun tyttökaverilla on just tollaset 75A ja alussa hän arasteli niitä, eikä oikein esitellyt niitä vaan peitteli...se ei todellakaan tuntunut hyvältä. Nykyään ei ole enään estoja, oon kehunut ne maasta taivaaseen ja niin ovat myös sinun sulosi!;) Hyvät jatkot sulle, äläkä arastele tyhjään, kun aika tulee. Rinnat ovat kiihottavimpia asioita naisessa. Varmasti poitsus niistä pitää!
- Aki
No ei ne ainakaan liian pienet ole!!! Ennenminkin sopivat!!!
- phm
Nykyään puhutaan paljon rinnoista ja niiden koosta. Se on kulttuurisidonnaista. Ihanteet muuttuvat. Monet miehet sensijaan pitävät paljon tärkeämpänä sääriä ja reisiä, joista ei niin paljon puhuta tänä päivänä. Itse en juuri rintoja katsele vaan sääriä, polvia ja jalkateriä. Fetissejä on kyllä mielestäni vaikea minkään rakkauden avulla muuttaa. Peniksen koko taas on ihan eri juttu, kun sillä joko tyydytetään tai ei tyydytetä. Pienellä ei saa hommia kunnolla tehtyä ja iso taas ihan konkreettisesti hyväilee useammasta paikasta samaan aikaan ja suuremmalla paineella. Niin että ole ylpeä siitä, mitä sinulla on ja jos mies ei pidä, niin se on sen "ongelma"
- SynkMaster
Miksi oikeastaan edes luokitella fetissiksi? Kädet, niska, selkä, reidet... lantion liike kävellessä. Perin vähän näistäkään keuhkotaan. Käytännössä nuo kaikki ohittavat esim. juuri rinnat omassa "asteikossani", jos sellaisesta ylipäätään on mitään mieltä puhua, kun tunne vie.
- fetissi
SynkMaster kirjoitti:
Miksi oikeastaan edes luokitella fetissiksi? Kädet, niska, selkä, reidet... lantion liike kävellessä. Perin vähän näistäkään keuhkotaan. Käytännössä nuo kaikki ohittavat esim. juuri rinnat omassa "asteikossani", jos sellaisesta ylipäätään on mitään mieltä puhua, kun tunne vie.
Siinäpä se juuri onkin. Sinä ilmeisesti pystyt näkemään pelkän kokonaisuuden. Minä taas kyllä näen kokonaisuuden, mutta jos naisen jalat eivät miellytä minua, niin ei vaan sytytä ja taas kauniit jalat saavat heti syttymään. Siksi sitä kutsutaan fetisismiksi. Kyllähän sitä puhutaan rakkaudesta jne. , mutta fetissit eivät koskaan petä ja ne toimivat aina.
- SynkMaster
fetissi kirjoitti:
Siinäpä se juuri onkin. Sinä ilmeisesti pystyt näkemään pelkän kokonaisuuden. Minä taas kyllä näen kokonaisuuden, mutta jos naisen jalat eivät miellytä minua, niin ei vaan sytytä ja taas kauniit jalat saavat heti syttymään. Siksi sitä kutsutaan fetisismiksi. Kyllähän sitä puhutaan rakkaudesta jne. , mutta fetissit eivät koskaan petä ja ne toimivat aina.
Selvä, piti kai vain varmistaa käsitteen merkitys (tai sen intensiteetti) - sinulle. En vain välttämättä siis ymmärrä miksei tuotakin voisi nähdä osana aivan tavallisia pitämisiä, vaikkakin ehkä hieman erikoistuneempana tapauksena.
- oikeassa
SynkMaster kirjoitti:
Selvä, piti kai vain varmistaa käsitteen merkitys (tai sen intensiteetti) - sinulle. En vain välttämättä siis ymmärrä miksei tuotakin voisi nähdä osana aivan tavallisia pitämisiä, vaikkakin ehkä hieman erikoistuneempana tapauksena.
ja pidänhän itseäni normaalina, mutta alkuperäinen kysymys liittyy rintojen tärkeyteen ja siihen toin toisen näkökohdan. Tosin entinen tyttöystävä ei pitänyt mua normaalina, vaan pervona. Pervo tai fetissi, ihan sama,
se sama normaali fetisisti
- nipple
Eihän niillä rinnoilla rakastella.
Mua kiinnostaisi tietää onko pienirintaiset tytöt aina pillultaan "ulkonevia"?- Marjaana
pienirintaiset naiset ovat aina pillultaan ulkonevia. Sehän on jo ikivanha totuus!
Just samaa, jos naisella on ruskehtavat nänninpihat niin on takavittu!
Jos naisella on vihreät silmät niin persreiän aukko ei kuitenkaan ole sinisilmä!
Mäntti ja pelle! - Tiedän
Marjaana kirjoitti:
pienirintaiset naiset ovat aina pillultaan ulkonevia. Sehän on jo ikivanha totuus!
Just samaa, jos naisella on ruskehtavat nänninpihat niin on takavittu!
Jos naisella on vihreät silmät niin persreiän aukko ei kuitenkaan ole sinisilmä!
Mäntti ja pelle!.. helsingin bussilinjoja!
kaikenkokoisia, itse ainakin suosin pieniä ja kiinteitä.
Ei rinnoilla yhdytä, niiden kanssa puuhataan muuten ;)
Tosin rintojen väliin nainti ei varmaan onnistu,
mutta jos olet muuten halukas, se ei haittaa...- minni
Itse tosin olen nainen myös.. Mutta painin nuorempana ihan saman asian kanssa, minulla oli pienet rinnat ja pelkäsin ettei poikaystäväni kiihotu niistä. Suotta pelkäsin, hän oli ihan innoissaan hoikasta vartalostani. Sittemmin lihoin 10kg, eli rinnat kasvoivat kuppikoolla, poikaystäväni rakasti edelleen rintojani. Nyt olen raskaana ja rinnat ovat edelleen kasvaneet, mistä poikaystäväni (nyk. aviomieheni) on innoissaan.
Olen tullut siihen lopputulokseen että miehille riittää että ylipäätään on rinnat ja nännit millä leikkiä :) Eikä sun kannata murehtia, naisellakin rinnat muuttuu läpi elämän. Opettele hyväksymään itse itsesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607474- 1304218
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313575- 212918
- 272513
- 232462
- 252060
- 472050
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732032- 321968