Mikä tyyppi muuttaa ja jättää 4 kissaa asuntoon?
Vastaukset 8
- Odotellessa
Toivottavasti muijalla on kivulias loppu itsellään.
- Tasaneimee544
Surullista :(
Onhan kissat jo päässeet eteenpäin?
Tästä tulee mieleen yks feissarimokien ketju, jossa joku hakee pikaista kotia koiralle, kun muutto on seuraavana päivänä ja uuteen asuntoon ei saa ottaa eläimiä...
Eli näitä näköjään löytyy :( - kissanjätökset
"Onhan kissat jo päässeet eteenpäin?"
Eivät ole, siellä ne vielä surkeasti naukuu....miuuuu....mauuu....mieeee....sieeee - NÄLKÄNEN
JOS OLIS VAIHTOEHTONA JÄTTÄÄ ASUNTOON 4 KISSAA TAI NELJÄ SOMAALIA NIIN KISSAT TOIMITTAISIN HYVÄÄN KOTIIN SOMAALIT KYLLÄ JÄTTÄISIN ASUNTOON ILMAN RUOKAA
- KYLLÄINEN
JOS OLIS VAIHTOEHTONA JÄTTÄÄ ASUNTOON 4 KISSAA TAI NELJÄ KARJALAISTA NIIN KISSAT TOIMITTAISIN HYVÄÄN KOTIIN KARJALAISET KYLLÄ JÄTTÄISIN ASUNTOON ILMAN RUOKAA
- se silti
ikävää on
- huonja omistajia on
Sellainen joka ei välitä eläimistä oikeasti ollenkaan, toimii sitten hölmöyttään viellä noin....huh,huh.
On paljon myös sellaisia ihmisiä, jotka jättää kissojaan heitteille tai hylkäävät.
"Suomessa on kissan heitteillejättö ja hylkääminen kielletty."
Kissa on heitteillejätetty, jos se poistuu omistajansa pihapiiristä, ja valvonnasta.
Tuo asuntoon jättö,kai oli ennemminkin hylkääminen ;( - ei parempi toista
Kissan omistajia on monen laisia, jodenkin kissat löytyy menehtyneenä autotieltä.
Ei ole hyvä omistaja niilläkään -_-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560