Mikä tyyppi muuttaa ja jättää 4 kissaa asuntoon?
Arja Kärhä jätti kissat kuolemaan
8
268
Vastaukset
- Odotellessa
Toivottavasti muijalla on kivulias loppu itsellään.
- Tasaneimee544
Surullista :(
Onhan kissat jo päässeet eteenpäin?
Tästä tulee mieleen yks feissarimokien ketju, jossa joku hakee pikaista kotia koiralle, kun muutto on seuraavana päivänä ja uuteen asuntoon ei saa ottaa eläimiä...
Eli näitä näköjään löytyy :( - kissanjätökset
"Onhan kissat jo päässeet eteenpäin?"
Eivät ole, siellä ne vielä surkeasti naukuu....miuuuu....mauuu....mieeee....sieeee - NÄLKÄNEN
JOS OLIS VAIHTOEHTONA JÄTTÄÄ ASUNTOON 4 KISSAA TAI NELJÄ SOMAALIA NIIN KISSAT TOIMITTAISIN HYVÄÄN KOTIIN SOMAALIT KYLLÄ JÄTTÄISIN ASUNTOON ILMAN RUOKAA
- KYLLÄINEN
JOS OLIS VAIHTOEHTONA JÄTTÄÄ ASUNTOON 4 KISSAA TAI NELJÄ KARJALAISTA NIIN KISSAT TOIMITTAISIN HYVÄÄN KOTIIN KARJALAISET KYLLÄ JÄTTÄISIN ASUNTOON ILMAN RUOKAA
- se silti
ikävää on
- huonja omistajia on
Sellainen joka ei välitä eläimistä oikeasti ollenkaan, toimii sitten hölmöyttään viellä noin....huh,huh.
On paljon myös sellaisia ihmisiä, jotka jättää kissojaan heitteille tai hylkäävät.
"Suomessa on kissan heitteillejättö ja hylkääminen kielletty."
Kissa on heitteillejätetty, jos se poistuu omistajansa pihapiiristä, ja valvonnasta.
Tuo asuntoon jättö,kai oli ennemminkin hylkääminen ;( - ei parempi toista
Kissan omistajia on monen laisia, jodenkin kissat löytyy menehtyneenä autotieltä.
Ei ole hyvä omistaja niilläkään -_-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512