Mistähän johtuu, että Saunalahden 3G-mokkula toimii erittäin huonostii W 7:ssa? Yhteyttä saa yrittää useita kertoja ja se pätkii yleensä muutaman minuutin välein.
Vika ei ole mokkulasssa, verkkokortissa, sijainnissa tms. Samassa läppärissä on nimittäin Linux Mint, jonka kautta yhteys syntyy parissa sekunnissa ja pysyy päällä tavallisesti vaikka koko päivan. Miksi en käytä sitä? Yleensä käytänkin, mutta joskus joutuu tekemään jotain Windowsia vaativaa ja olisi kiva kuunnella Areenan kautta radiota samalla.
P.S. Tämä ei ole tarkoitettu sodan aiheeksi! Mutta tietääkö joku jonkinlaista ratkaisua ongelmaan?
Nettitikkuongelma
Elina S.
3
120
Vastaukset
Voi johtua mokkulan hallintaohjelmasta.
- Elina S.
Tarkoittaa siis mitä? Kun mokkulan kiinnittää eka kertaa, se - tai siis "hallintaohjelma" - asentuu automaattisesti. Olen kyllä poistanutkin ohjelman ja asentanut uudelleen ilman sen parempaa tulosta. Ja miksi "hallintaohjelma" toimii Linux Mintissä kunnolla?
Sitä ohjelmaa mikä asennetaan Windowsiin ennen mokkulan käyttöönottoa. Hallintaohjelmaa ei ole muissa käyttiksissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741