Facen bipolaariset

vertaistukea

Tervetuloa ryhmiin. Niissä nussitaan ja ryypätään! Nyt myös mukana lääkkeiden väärinkäyttö!!!!!!!

7

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lfkgh

      juuri noista syistä en niihin ole liittynyt

    • apuva..

      Mua ahdistelee nyt yksi noista ryhmäläisistä. Mitä teen?

    • bipo vm-nuori

      Älkää hyvät ihmiset menkö noihin facebook-ryhmiin. Ihan kokemuksesta puhun nyt tätä. Olin aikoinaan kolmessa eri ryhmässä ja kävin tapaamisissa.
      Voin sanoa että vertaistuki on kaukana tai ainakin terve sellainen noista. Jälkikäteen moni muukin on sanonut samaa. Maaniset ihmiset järkkäilee tapaamisia ja pettää puolisoitaan ja muutenkin käyttäytyy aivan lapsellisesti.
      Välttäkää noita facebookin ryhmiä, niistä vointi vaan pahenee. Vielä sen kerron että yksi ystäväni meni psykoosiin kun joutui välienselvittelyyn yhdessä facebookin ryhmässä. Ihan kipeätä sanon vaan.

    • Julia...

      Niissä ei kontrollia, siispä ei kannata olla. Yksi ylläpitäjä ilmoitti mulle kerran yksityisviestinä että "haluan nussia kanssasi". Se tuli aivan puskista. Hyi helvetti :(

      • Sinua pannut

        Jos olet se tietämäni niin itsehän jaoit persettäsi saunaillassa. Älä kiellä totuutta!


    • stalkkeri.stalkkaa

      Ootteko huomannu et ryhmässä on paljon bipoja joilla on myös diagnoosi narsimista tai antisosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä? Hyh. Taidan lähtee koko ryhmästä.

      • doubled´s

        Vaikeus tossa on se että bipolla ei ole oikeastaan ehjää persoonaa tai sen tutkiminen vaatii tiettyä ajankohtaa kun bipolla on tasainen kausi siis. Muussa tapauksessa kun mielialat vaihtelee niin tulee hirvittäviä ylilyöntejä ja draamaa. Ihminen ei käsitä itseään oikein. Siksi olisi erittäin tärkeätä syödä ne lääkkeet jotta tunteet ai ammu yli.
        Noista ryhmistä sanon sen että yhtä tyhjän kanssa ovat kyllä. Kuulun pariin mutta en juuri niissä kommunikoi, en käy tapaamisissa jne. Siellä voi tulla entistä hullummaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe