Suorituskykyjen parantaminen

ei pelaaja

Miten korottaa grafiikan suorituskyky arvoa?

Suorituskyvyistä tein testit ja grafiikka arvo on heikkoin; 5,2 ja muut arvot 6,8-8,3.
Windows 8.1
Tietokokone on parivuotta vanha kannettava MSI:
MSI GE70 2OE-011NE 17,3" Full HD / i7-4700QM / 8GB / 128GB 1TB / GTX765M 2GB

Onko muuta tehtävissä kuin uuden koneen ostaminen?

9

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näihin testeihin ei pidä uskoa sillä ne eivät pidä täysin paikkaansa.

• ei pelaaja

Mutta jos se antaa vääriä arvoja, niin eikä ne ole kaikkien mitattavien suhteen suhteessa samalla tasolla vääriä?
        Olen siinä uskossa, ettei tuota mittaus mahdollisuutta olis w8.1:n laitettu jos ne olisivat ihan sopaskaa! Vai?

• Osta uus vokaali
        ei pelaaja kirjoitti:

Mutta jos se antaa vääriä arvoja, niin eikä ne ole kaikkien mitattavien suhteen suhteessa samalla tasolla vääriä?
        Olen siinä uskossa, ettei tuota mittaus mahdollisuutta olis w8.1:n laitettu jos ne olisivat ihan sopaskaa! Vai?

Windows 8.x on juuri oikea leikkikalu teikäläiselle: voit uskoa ihan mitä pieneen kuuttiisi pälkähtää. Jollei numero miellytä, niin tyrkkää spriitussilla mieleinen numero lääppi-so-paskasi päälle.

Ihan tyhjäpäistä hölötystä..

• njbhgvf
        Osta uus vokaali kirjoitti:

Windows 8.x on juuri oikea leikkikalu teikäläiselle: voit uskoa ihan mitä pieneen kuuttiisi pälkähtää. Jollei numero miellytä, niin tyrkkää spriitussilla mieleinen numero lääppi-so-paskasi päälle.

Ihan tyhjäpäistä hölötystä..

Sinulla varmaan on muutakin vähemmän asiallista ja tyhjää sopaskasi lisäksi!

• On. Tuosta on paljon puhuttu eri palstoilla ja jopa itse olen todennut että se ei pidä täysin paikkaansa ( Testissä nopeampi muisti oli olevinaan hitaampaa kuin hitaampi muisti).

• rtgbn

Onko Micrisoft vahvistanut tiedos tavalla tai toisella?

• Ei ole mutta näin on ollut kautta aikain. Ei noita kannata tuijottaa.

• Onko kone sinulla jotain käyttöä varten vai onko hyvien testitulosten saaminen itsetarkoitus? En voi kuvitella miksi joku miettisi koneen vaihtoa vain jonkun tuloksen takia.

• ei pelaaja

Ei ole itse tarkoitus mutta suurissa työkohteissa olis hyvä olla tehoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2503
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2181
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1717
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      60
      1693
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      155
      1590
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1496
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      154
      1491
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      117
      1250
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      27
      1197
    10. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1196
    Aihe