ajattelin tehdä tänä vuonna joulukalenterin itse missä lukisi joka päivä"päivän hyvä teko mitä pitäisi tehdä" esim. Tänään ole iloinen tai jotain.. Auttakaa!! Tuleeko teille mitään mieleen ?:)
Auttakaa minua tekemään joulukalenteri
2
218
Vastaukset
- Jouluenkeli
Hei!
-Avaa ovi vanhukselle tai äidille lastenvaunuineen
-Osallistu hyväntekeväisyys keräykseen
-Hymyile vastaantulijalle
-Tervehdi iloisesti työ/opislelu kavereita
-Kiitä saamastasi palvelusta/avusta
-Muista esim. lintuja pähkinöillä tai siemenillä
-Ole kiitollinen siitä mitä sinulla on
-Tee jotain mukavaa, mistä itsellesi tulee hyvä mieli
-Kuuntele kaunista musiikkia
-Nauti talvisesta luonnosta
Tässä muutamia vinkkejä :) Toivottavasti niistä on apua :) Ihanaa joulunaikaa - Kalenteri ehdottaa
-Siivoa tänään kaikki keittiön kaapit, tai joku muu kaappi.
- Hemmottele itseäsi. Ota jalkakylpy.
-Tarjoa vanhuksille joulusiivousapua.
- Leivo joululeivonnaisia, hänelle joka ei itse pysty.
-Soita unohtamallesi vanhalle tutulle/ystävälle. Kysy mitä kuuluu?
-Askartele omien, tai tuttujen lasten kanssa joulukortteja, tai muuta kivaa jouluksi.
-Auta postinkantajaa ja lähde lenkille ja vie itse lähialueellesi menevät joulutervehdyksesi. Postimerkin tilalle jouluinen tarra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512