Varatullakin tunteet?

prblm

Onko täysin väärin, että naimisissa oleva on ihastunut toiseen mieheen? Eikä avioliitossa ole ongelmia vaan se on rauhallinen, turvallinen ja tasainen liitto.

37

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole väärin.

      Tunteita on, enkä asialle itse ainakaan mitään voi. Liitto ei tosin ole parhaimmasta päästä.

      • kulissit kunnossa

        niinpä..vaikka asiat ovat hyvin liitossa ja talouspuolikin on kunnossa ym.. siltikin saattaa jotakin jäädä kaipaamaan..puolison kanssa saattaa mennä hyvin mut siltikin hän vain kuuluu "kalustoon"..ei muita tunteita..intohimo, rakkaus,rakastumisen tunne tai esim.kiihottuminen saattaa puuttua kokonaan..sitä kaipaa silloin jotain sielulle säkenöivää himoa ja rakkautta..näin se joskus menee..


    • prblm

      Se on vaan ihastusta ja mitään ei ole tapahtunut. Silti se syyllisyys...

    • tuskien tie on tämä

      Onhan se oikeastaan väärin. Ehkä tilanteeni on juuri tuo. Sydän verillä...

      Se ei ole selvinnyt miten näinkin voi käydä? Toivon ihastuksen menevän ohi, mutta sisimmässäni tiedän jotain...

      • varattuja molemmat

        Olen pohtinut näitä tuntoja jo vuosia. Ei lähde tunne hänestä pois. Kaikkeni olen yrittänyt tosissaan, että unohtaisin. Ikävä toisen iholle. Se on myönnettävä.


      • oletko n vai m?
        varattuja molemmat kirjoitti:

        Olen pohtinut näitä tuntoja jo vuosia. Ei lähde tunne hänestä pois. Kaikkeni olen yrittänyt tosissaan, että unohtaisin. Ikävä toisen iholle. Se on myönnettävä.

        Tietääkö kaipuusi kohde tunteesi? Se on niin vaikeaa unohtaa, kun toisessa on se jokin. Luonne on minun tapauksessani niin vetovoimainen, että en lakkaa ihannoimasta häntä millään. Aina kun näen hänet, niin se valtava rakkauden tunne valtaa minut.


      • 12+2 (n)
        varattuja molemmat kirjoitti:

        Olen pohtinut näitä tuntoja jo vuosia. Ei lähde tunne hänestä pois. Kaikkeni olen yrittänyt tosissaan, että unohtaisin. Ikävä toisen iholle. Se on myönnettävä.

        Mulla on aivan sama tilanne. Tätä on jatkunut tosi monta vuotta ja jostain syystä hän palaa mieleeni aina. Ja nyt tietysti tuntuu viela vaikeammalta kun tavattiinkin. Syyllisyys näistä tunteista tuntuu ihan hirveältä, vaikka mitään ei ole edes tapahtunut. Tai toki se, että tavatiin, mutta se oli puhdas sattuma.

        No, ei muuta kuin jaksamista teille ihastustenne kanssa. Se sattuu :(


      • varattuja molemmat
        oletko n vai m? kirjoitti:

        Tietääkö kaipuusi kohde tunteesi? Se on niin vaikeaa unohtaa, kun toisessa on se jokin. Luonne on minun tapauksessani niin vetovoimainen, että en lakkaa ihannoimasta häntä millään. Aina kun näen hänet, niin se valtava rakkauden tunne valtaa minut.

        Olen nainen. Kuin vuorovesi lainehtisi sisälläni. Kaipaan hänen läheisyyttään, kuin kotiin....turvasatamaan tulisi. Normaalia kanssakäymistä....olen ehkä jostain asiasta saanut aasinsillan ja antanut sitä kautta positiivista palautetta. Hän on niin tutun tuntuinen, kuin kaukaa menneisyydestä oltaisiin oltu yhtä. Välillä on ollut viikkojakin, ettei olla kohdattu, silti kaikki on sanomattakin selvää meidän välillä. Koen, että jotain hänkin tuntee.


      • Vahva sydän
        oletko n vai m? kirjoitti:

        Tietääkö kaipuusi kohde tunteesi? Se on niin vaikeaa unohtaa, kun toisessa on se jokin. Luonne on minun tapauksessani niin vetovoimainen, että en lakkaa ihannoimasta häntä millään. Aina kun näen hänet, niin se valtava rakkauden tunne valtaa minut.

        Nainen täällä myös...... hyvä kun saa lukea muidenkin tuntoja.
        Joka päivä, joka ikinen yö.


    • prblm

      Samanlainen olo. Toivon sen menevän ohi, mutta kun siinä on jotain...
      Jotain mikä ei vaan poistu..

    • via dolorosa

      Via dolorosa?

    • Same feelings

      Sama juttu.
      Tunteille ei voi mitään,
      joten teot on ainoa asia mihin
      voi vaikuttaa.
      Älä tee mitään,
      vaan odota.
      Muutostilanteissa
      kaipaa aina muuta,
      kuin mitä omistaa

    • prblm

      Mitään en ole tehnyt ja kyse on kuitenkin jo pidempään jatkuneesta tunteesta.
      Se ei vaan suostu katoamaan.

      • Saame feelings

        Sittenpä en osaa sanoa mitään.
        Olet odottanut, mutta pitäskö
        sitten tavata hänet?
        Vai teitkö jo sekin?
        Mulla on käynyt ennenkin näin,
        mutta ohi on mennyt,
        ku oon halunnut olla oman kullan kanssa.
        Meillä menee yleisesti ottaen hyvin,
        mutta jotain ehkä puuttuu, kun joskus ihastuu
        muihin. Kuitenkin omani on ollut
        kokonaisuutena aina parempi,
        kuin he joihin tahattomasti olen
        ihastunut.
        Olipa huono vastaus..


    • prblm

      Vastaus oli hyvä ja riippuu tietysti ihmisestä kuinka asian kokee. En halua tehdä mitään, koska olen varattu ja tilanteeni ei ole huono. En vaan pääse eroon tästä tunteesta vaikka kuinka yritän..

    • Tarina varatulta

      Tunteilleen ei voi mitään. Teoilleen voi. Tosin tunteen ääntä voi tosin ruokkia tai olla ruokkimatta.

      Itse olen hyvin samanlaisessa tilanteessa ollut. Varattu tuttu paljasti tunteensa. Annoin pakit, koska en halua loukata tuttuja, en miestäni, koska ei tätä ansaitse, enkä lapsiani. Lapset on nro 1.
      Oma mieheni ei lyö, ei haasta riitaa, ei petä, ei juo, ei ole millään tavalla paha. Ainoa pahe on työnarkomaanius. Kotona voisi olla enemmän ja osallistua arkeen sekä yhteistä aikaa voisi ollla enemmän. Tosin en usko että tätä ilkeyttään tekee.

      Silti... Tämän tunnustuksen jälkeen mietin välillä toista. Koin että tunnustus tunteista tuli sydämestä. Kaikki mahdollisuudet muuten ko. henkilöllä olisi voinut olla., mutta ...... Toivon hänelle kaikkea hyvä vaikka annoin pakit. ... Niin paljon murhetta olisi tullut jos "me olisimme me."

    • prblm

      Tiedän, että tämä on vain hullutusta, koska en usko ihastukseni kohteen tuntevan samoin. Lapsia ei ole, liitto vielä alussa ja mieheni on tehnyt virheitä, monet niitä tekevät. Haluan vaan päästä asian yli ja eteenpäin liitossani, jos mahdollista. Ehkä jollain tavalla halusin täällä kuulla, että en ole aivan kamala ihminen ja sitä kautta avata näitä solmuja.

    • Haaveilija.

      Et sä ole paha ihminen. Jos et ole tehnyt mitään niin et ole pettänyt. Ajatteleminen ja tunteminen ei ole pettämistä.

      Itse olen naimisissa, on lapsia, ihan hyvä/ok liitto. Olen ihastunut työkaveriin... Olen ajatellut sitä esimerkiksi koko tämän viikonlopun... Kirjoitin tästä äsken keskustelunavauksen : Suomi24 / Suhteet / Tunteet / Ihastuminen / Olen naimisissa mutta ihastunut työkaveriini!

    • touch123

      Tunteilleen ei voi mitään. Minäkin rakastuin, vaikka ei olisi pitänyt

    • Rakkaus voittaa

      Huojentavaa, kun voi näin vaihtaa kuulumisia.

    • http://www.listamedi
    • myös unessa

      itse ihasstun miehenä moneen naiseen. riisunheidät mielessäni ja harrastamme seksiä jne.

      • nice2

        Jotkut miehet harrastavat tuota. Entinen työkaverini joskus tuijotti minua tyhjin katsein, syyksi selvisi että hän mielessään rakasteli minua.


      • yöäk, noinkohan
        nice2 kirjoitti:

        Jotkut miehet harrastavat tuota. Entinen työkaverini joskus tuijotti minua tyhjin katsein, syyksi selvisi että hän mielessään rakasteli minua.

        itse mies valtaisessa työpaikassa ja 2 miestä tuijottelee jatkuvasti, häiritsee kauheasti, tuotakohan tekevät,


      • Ei pakko

        Oma syy jos ajattelee kaikesta seksistisesti ja näkee kaikessa vain seksiä.


    • ekakerta

      Hyvä neuvo...kysykää mieheltä ensin. Älkää pilatko hyvää suhdetta pelkän intohimon vuoksi. Jos suhteessa on kaikki hyvin, niin pettäminen on verrattavissa narkomaanin haluun saada tietty tunne.

      • One off

        Osaispa joku kertoa (kristallipallo??) et jos me kaksi varattua tekisimme sen yhden kerran... jäisikö se siihen.. Vain yhden kerran... Koska nyt jos tämä järki on ja pitää - ajattelen, että jos tämä tunne menisi sitten pois, kun olemme harrastaneet seksiä.. Tajuaisin että ei se ole aitä mitä haluan.. Saisin itseni rauhoittumaan, ja nämä hullut ihastumisen tunteet menisivät ohi..


      • ei enää varattu..
        One off kirjoitti:

        Osaispa joku kertoa (kristallipallo??) et jos me kaksi varattua tekisimme sen yhden kerran... jäisikö se siihen.. Vain yhden kerran... Koska nyt jos tämä järki on ja pitää - ajattelen, että jos tämä tunne menisi sitten pois, kun olemme harrastaneet seksiä.. Tajuaisin että ei se ole aitä mitä haluan.. Saisin itseni rauhoittumaan, ja nämä hullut ihastumisen tunteet menisivät ohi..

        Minä voin kokemuksesta kertoa ettei välttämättä jää ja voi olla suuri virhe edes se yksi kerta.. sitä saattaa jäädä vain pahemmin toiseen kiinni ja satuttaa vain itseään noilla pölinöillä.. sitten sitä ollaan kakkosia tajuamattaan.. ihan niin kuin se riittäisi että sillon tällön toistuu se yksi kerta ja joka kerta sattuu vain enemmän ja enemmän.. et pysty sitoutumaan kehenkään kun et pysty olla olematta kakkonen etkä halua satuttaa ketään toista.. et halua menettää kokonaan hyvää ystävää mutta satutat itseäsi olemalla vain kakkonen.. olisi kannattanut siis jättää se yksikin kerta väliin :)


      • One off
        ei enää varattu.. kirjoitti:

        Minä voin kokemuksesta kertoa ettei välttämättä jää ja voi olla suuri virhe edes se yksi kerta.. sitä saattaa jäädä vain pahemmin toiseen kiinni ja satuttaa vain itseään noilla pölinöillä.. sitten sitä ollaan kakkosia tajuamattaan.. ihan niin kuin se riittäisi että sillon tällön toistuu se yksi kerta ja joka kerta sattuu vain enemmän ja enemmän.. et pysty sitoutumaan kehenkään kun et pysty olla olematta kakkonen etkä halua satuttaa ketään toista.. et halua menettää kokonaan hyvää ystävää mutta satutat itseäsi olemalla vain kakkonen.. olisi kannattanut siis jättää se yksikin kerta väliin :)

        Ajatelen niin, että... koska emme asu samalla paikkakunnalla emmekä tapaa kovin usein - se one off voisi ehkä kuitenkin hyvinkin toimia. Koska nyt tuntuu siltä että flirttiä on ollut niin kauan, että menemme jossain vaiheessa pidemmälle, vetovoima on suorastaan painostavaa välillämme. Tuntuu, että se sähkö mitä ilmassa on, on pakko saada purettua...

        Tuntien itseni, olen tyyppiä joka ei jää roikkumaan. Enkä aio miehestäni erota, se on varmaa. Haluaisin vain niin, että tämä himon tunne poistuisi, jotenkin, kokisi täyttymyksen... En tiedä onko tämä ihastustakaan, vai oikeastaan, pelkkää himoa.... Pelkään tietysti vähän sitä, että jos hän onkin ihana, mitä sitten... Mutta, matka välillämme sekä molempien parisuhteet estää sen että voisimme noin vain alkaa tapailla useammin. Se ei vaan onnistu.


    • deal?

      Sovitaan että tehdään niin.

      • aina mielessä

        Olet minun magneettini. Haluan, .... pienen palan sinusta.


      • vahva on magneetti
        aina mielessä kirjoitti:

        Olet minun magneettini. Haluan, .... pienen palan sinusta.

        Et saa pientä palaa vaan saat kokonaan jos olet valmis jättämään nykyisen elämäsi.
        Tai pieni pala kaverina voisi onnistua?
        Sinäkin minun magneetti mutta tiedät että tilanne on hankala. Siksi voisi olla helpompaa olla vain kavereita. Voihan se sitten vaikka johtaa muuhunkin.


    • Kotona luonasi

      Olisin valmis mihin tahansa, jos kerrot tunteistasi minuun. Vain Hän.

      • Lämpöpatteri

        Minäkin täällä, painin samojen asioiden kimpussa. Vain Hän.


      • miestä kaipaava
        Lämpöpatteri kirjoitti:

        Minäkin täällä, painin samojen asioiden kimpussa. Vain Hän.

        Samoiten myös täällä.


    • One off

      Kun en itsekään tiedä mitä ne tunteet edes on, niin kuinka tässä ketään lähestyy oikeassa elämässä. Ehkei kuitenkaan ihastusta/rakkautta? Enemmänkin fyysisen kosketuksen kaipuuta? Selittämätöntä himoa, jonka hänen kanssaan suuteleminen herätti kehossani?

      Olkoon mitä vaan, mutta en kykene missään nimessä häntä lähestymään. Uskon että jos hän minua haluaisi tarpeeksi paljon, hän pystyisi kyllä lähestymään minua itse. Koska minun "tunteideni" kohde tietää että tunnen häntä kohtaan kyllä jotain... samantyyppistä kuin hän minua...

      Kotona luonani - I don't think so...:D

    • Kukavalitsitunteet

      En ymmärrä tuota ajattelutapaa, en sitten. Tottahan varattukin on ihminen. Hei, on kyse tunteista, nehän on omia, mitä hitto ne muille kuuluu. Täällä ne kovin herkästi tuomitaan ja niin saa tehdä, vaan ihmettelenpä vaan kuka osaa sormia napsauttamalla pitää tunteensa kurissa. Irl niiden ei tarvitse välttämättä näkyä, jokainen päättäköön siitä itse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe