Opiskelijastako "rikosilmoitus"

seliseliseli

Olen erän tutkinotilaisuuden vastaanottaja ( sairaanhoito ja huolenpito). Opiskelija suorittaa ns. näyttöä eli on toinen 10 vk:n harjoittelu takana. Ensimmäisellä harjoituskerralla opiskelijaa ohjaajat eivät päästänyt näyttöön. Nyt sitten oli toinen 10vk harjoittelu takana. Opiskelija olen huomauttanut epäkohdista ( tässä vaiheessa pitäisi jo nähdä taitojakin). Opiskelijan f-book sivu ei ole salajainen. ja sinne oli tullut teksti heto ekä näyttöpäivän jälkeen suunnilleen näin: 10 viikkoa olen tehnyt tätä asia eikä ohjaajat ole huomauttanut (muuden ovat kyllä justi siitä asiasta koska kyselin) sekä se näyttöönvastaanottja KUTALE selittelee ...

3

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieisse

Tosta sun kirjotuksesta ei ota mitään tolkkua.

• onks tää pilaa???

Mitä tarkoittaa "Muuden ovat kyllä justi siitä asiasta koska kyselin"???Selväksi tuli vain se että näytössä ollut opiskelija on tehnyt jotakin siellä nyt 10 viikkoa ja kirjoittanut siitä facebookkiin,mutta mitä siis on tehnyt?Ja mistä asiasta ohjaajat eivät ole huomauttaneet tai mitä he eivät ole huomanneet?Eihän tosta kirjoituksesta todella saa mitään selvää...HUH!!!

• umpikiero ala

Opiskelijaa ei joskus päästetä sairaanhoidon ja huolenpidon näyttöön pelkästään sen takia että oma ohjaaja ja näytönvastaanottaja inhoavat opiskelijaa ihmisenä.Hyväkin hoitaja voidaan savustaa pihalle,jos "pärstäkerroin" ei miellytä.Näin umpikiero on naisvaltainen hoitoala.Että sellaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      609
      8072
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      3080
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      405
      2176
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1337
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1303
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1219
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1128
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1073
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1055
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      46
      923
    Aihe