Miten on mahdollista, että leivonmäellä on sattunut kolme hirvikolaria perjantain jälkeen samoilla seuduilla? Ilmeisesti hirviporukat jahtaa sarvipäitä tien vieressä, ainakin viimeisimmässä tapauksessa olivat kykkineet puskassa kun rysähti...
hirven ajoa tienvieressä
6
228
Vastaukset
- johtaja vastuussa
Kolareit sattunut muuallakin kun ajo tehdään tiellepäin vaikka toisinpäin olisi turvallisempi.
Melkoista hölmöyttä ja ajattelemattomuutta jahdinjohtajalta toimia em. tavalla, kun hän kuitenkin on vastuussa tärkeimpänä tehtävänään järjestellä metsästys turvallisuustekijät huomioiden, ottaen huomioon myös sivullisten turvallisuus. - 20+3
Ja metsästys provot senkun jatkuu. Tämä sama kolari teema on toistunut täälläkin tasaisin välein joten keksi välillä jotain uutta. Vaikkapa mikä tappoi dinosaurukset? Oliko ne juurikin nämä oranssiin pukeutuneet tappamishimoiset hirvenpyytäjät?
- provoa vai ei
Kyllähän siinä "provoa" tarvitaankin, kun vasta saatiin lopetettua metästä peura, jonka naapurit ajeli suoraan pikitielle, auton alle. Sääliksi kävi, kun elukka yön yli metässä etujalka ja kylkiluita poikki.
- PoroaVaiMettäpeuraa
Kumma että nämä metsästystä vihaavat törmää aina jalkansa katkenneisiin hirviin, siipirikkoihin teeriin, kolmijalkaisiin jäniksiin ja hännättömiin kettuihin ja aina on metsästäjien vika. Normi luonnossa liikkujat taas ei tällaista näe.
"Talitiaiselta puuttui toinen jalka, varmaan metsästäjän ampumisen takia"
- perpetuum mobile
Hirvikolariin on kaksi osapuolta, näistä vain toinen on syyllinen kolariin.
Mitäs autokoulussa opetettiin ajoneuvon hallinnasta?- Näkemä alue
Kuljettajan on hallittava tien näkyvä osa. Itse pudotan nopeutta eikä mulla ole kiirettä minnekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784