kauhu elokuvat sivistystä

kauhu frankki

elikkä uskoisin että kauhu elokuvien pitäisi olla yhtä yleistä taidetta kuten viinit,maalaukset vai mitä sanotte

6

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mandy Lane

      Tänään pitää katsoa jo yleissivistyksen takia "All the Boys Love Mandy Lane" , joka tulee Subilta klo 23:45. http://en.wikipedia.org/wiki/All_the_Boys_Love_Mandy_Lane

      Olen seurannut Foxilta tulevaa "The Walking Dead" tv-sarjaa, jonka aiemmat kaudet olen hankkinut itselleni myös DVD-levyinä.

      Lisäksi olen keräillyt jonkin verran kauhu- ja scifi-elokuvia, niin uudemmasta kuin vanhemmastakin päästä esimerkiksi "Shining" (1980), "Bram Stroker's Dracula" (1992), "Mary Shelley's Frankenstein (1994), "Final Destination" (5 elokuvaa), japanilainen Ringu-trilogia, jne. Aliens-elokuvat ovat osaksi sekä scifi- että kauhuelokuvia.

      On ihan ymmärrettävä että keskittyy johonkin tiettyyn genreen olipa sitten kyse musiikin kuuntelusta tai elokuvien katselusta etenkin jos siitä tulee samalla keräilyharrastus.

      • make&viljami

        Onks shinign sci-fi ?


      • kauhu frankki
        make&viljami kirjoitti:

        Onks shinign sci-fi ?

        ei shining on kingin kirjaan perustuva kubricin ohjaama draamallinen ja hyvin tunnelma pitoinen psykologinen kauhu leffa kehuttu pelottavimmaksi leffaksi josta tykään helvetisti joten ei oo sci-fi


      • ville runsala aito!
        kauhu frankki kirjoitti:

        ei shining on kingin kirjaan perustuva kubricin ohjaama draamallinen ja hyvin tunnelma pitoinen psykologinen kauhu leffa kehuttu pelottavimmaksi leffaksi josta tykään helvetisti joten ei oo sci-fi

        Moi kauhu frankki mikä palsta Tää on ja kuka toi make&Viljami tyypi on onkse niin tyhmä et Se ei tiiä että shining on Steven Kingin kirjaan perustuva kauhu/trilleri elokuva joka kertoo murhaajasta en valitettavasti muista siitä yhtään mitään paitsi sen yhen kohtauksen jossa mies vetää kirveen ovesta läpi ja sanoo "GOD SHINING".


      • kauhu frankki
        ville runsala aito! kirjoitti:

        Moi kauhu frankki mikä palsta Tää on ja kuka toi make&Viljami tyypi on onkse niin tyhmä et Se ei tiiä että shining on Steven Kingin kirjaan perustuva kauhu/trilleri elokuva joka kertoo murhaajasta en valitettavasti muista siitä yhtään mitään paitsi sen yhen kohtauksen jossa mies vetää kirveen ovesta läpi ja sanoo "GOD SHINING".

        here,s johnny


      • ville runsala aito!
        kauhu frankki kirjoitti:

        here,s johnny

        Joo meni päin persettä koska olin niin väsyny että kirjottelin ihan päin persettä siks tuli toi kirjotus virhe


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe