Laitoin Opalin 200 W pakkasvahdin paikkaan jossa se lämmittää käytännössä jatkuvasti. Kauankohan 15 euron lämmitin tuossa käytössä kestää. Mikä on kestävämpi. Onko kokemuksia.
Pakkasvahdin käyttöikä
6
1007
Vastaukset
- vastus kuluu....
Suurempi tehoinen, jossa termostaatti säädin. Vastukset ovat harvemmin päällä.
- Opal?
Ongelma on siinä etten tarvitse 25 asteen lämpötilaa kuin tuossa paikassa. Kyllä tilaan lämpöä mahtuu, ja näillä keleillä termostaatti kyllä pätkii. Pakkasilla ei taida pätkiä. Katsotaan kuinka kauan tuo halpis kestää.
- Anonyymi
Opal? kirjoitti:
Ongelma on siinä etten tarvitse 25 asteen lämpötilaa kuin tuossa paikassa. Kyllä tilaan lämpöä mahtuu, ja näillä keleillä termostaatti kyllä pätkii. Pakkasilla ei taida pätkiä. Katsotaan kuinka kauan tuo halpis kestää.
Meilläkin vasta hankittu juuri tuo Opal 200W pitämään VESIMITTARI PIHASAUNASSA lämpimänä.
Näillä keleillä, kun ulkolämpötila vaihtelee muutaman lämpöasteen ja parin miinusasteen välillä, laite on päivisin koko ajan kylmänä. Enpä ole yöllä käynyt tarkistamassa, mutta ilmeisimmin on pikkupakkasyön aikana toiminut, koska saunatilassa tuntuu aamuisin mukavan lämpimältä. Kuitenkin itse laite ollut joka kerta ”off” sillä hetkellä, kun ihan vainoharhaisena olen käynyt tarkistamassa.
Kyllä en uskalla ihan luottaa ja täytyy varsinaiseksi pakkaskaudeksi turvautua vanhaan keinoon ja sijoittaa tilaan pakkasvahdin lisäksi pienelle säädetty, termostaatilla toimiva lämpöpuhallin.
Hentunen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilläkin vasta hankittu juuri tuo Opal 200W pitämään VESIMITTARI PIHASAUNASSA lämpimänä.
Näillä keleillä, kun ulkolämpötila vaihtelee muutaman lämpöasteen ja parin miinusasteen välillä, laite on päivisin koko ajan kylmänä. Enpä ole yöllä käynyt tarkistamassa, mutta ilmeisimmin on pikkupakkasyön aikana toiminut, koska saunatilassa tuntuu aamuisin mukavan lämpimältä. Kuitenkin itse laite ollut joka kerta ”off” sillä hetkellä, kun ihan vainoharhaisena olen käynyt tarkistamassa.
Kyllä en uskalla ihan luottaa ja täytyy varsinaiseksi pakkaskaudeksi turvautua vanhaan keinoon ja sijoittaa tilaan pakkasvahdin lisäksi pienelle säädetty, termostaatilla toimiva lämpöpuhallin.
HentunenJoo, ja kuten aloittaja viime vuosikymmenellä on kysellyt, itsekin haluaisin kuulla, onko tuollainen Opal 200W muilla toiminut ja kuinka pitkään.
- Anonyymi
En ymmärrä tuota säätöjuttua: mistä voin numeroista 1-6 tietää, mihin lämpötilaan olen laitteen säätämässä? - Olisi parempi, jos säätönupin viereen olisi merkitty lämpötilavaihtoehdot. Nyt joutuu yhden talven vain opettelemaan!
- Anonyymi
Viisaan tuntuinen ketju heti aloituksesta alkaen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1325782
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962589- 1342507
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv82079- 121403
- 621117
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101052- 51922
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101835- 76835