Laitoin Opalin 200 W pakkasvahdin paikkaan jossa se lämmittää käytännössä jatkuvasti. Kauankohan 15 euron lämmitin tuossa käytössä kestää. Mikä on kestävämpi. Onko kokemuksia.
Pakkasvahdin käyttöikä
6
1406
Vastaukset
- vastus kuluu....
Suurempi tehoinen, jossa termostaatti säädin. Vastukset ovat harvemmin päällä.
- Opal?
Ongelma on siinä etten tarvitse 25 asteen lämpötilaa kuin tuossa paikassa. Kyllä tilaan lämpöä mahtuu, ja näillä keleillä termostaatti kyllä pätkii. Pakkasilla ei taida pätkiä. Katsotaan kuinka kauan tuo halpis kestää.
- Anonyymi
Opal? kirjoitti:
Ongelma on siinä etten tarvitse 25 asteen lämpötilaa kuin tuossa paikassa. Kyllä tilaan lämpöä mahtuu, ja näillä keleillä termostaatti kyllä pätkii. Pakkasilla ei taida pätkiä. Katsotaan kuinka kauan tuo halpis kestää.
Meilläkin vasta hankittu juuri tuo Opal 200W pitämään VESIMITTARI PIHASAUNASSA lämpimänä.
Näillä keleillä, kun ulkolämpötila vaihtelee muutaman lämpöasteen ja parin miinusasteen välillä, laite on päivisin koko ajan kylmänä. Enpä ole yöllä käynyt tarkistamassa, mutta ilmeisimmin on pikkupakkasyön aikana toiminut, koska saunatilassa tuntuu aamuisin mukavan lämpimältä. Kuitenkin itse laite ollut joka kerta ”off” sillä hetkellä, kun ihan vainoharhaisena olen käynyt tarkistamassa.
Kyllä en uskalla ihan luottaa ja täytyy varsinaiseksi pakkaskaudeksi turvautua vanhaan keinoon ja sijoittaa tilaan pakkasvahdin lisäksi pienelle säädetty, termostaatilla toimiva lämpöpuhallin.
Hentunen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilläkin vasta hankittu juuri tuo Opal 200W pitämään VESIMITTARI PIHASAUNASSA lämpimänä.
Näillä keleillä, kun ulkolämpötila vaihtelee muutaman lämpöasteen ja parin miinusasteen välillä, laite on päivisin koko ajan kylmänä. Enpä ole yöllä käynyt tarkistamassa, mutta ilmeisimmin on pikkupakkasyön aikana toiminut, koska saunatilassa tuntuu aamuisin mukavan lämpimältä. Kuitenkin itse laite ollut joka kerta ”off” sillä hetkellä, kun ihan vainoharhaisena olen käynyt tarkistamassa.
Kyllä en uskalla ihan luottaa ja täytyy varsinaiseksi pakkaskaudeksi turvautua vanhaan keinoon ja sijoittaa tilaan pakkasvahdin lisäksi pienelle säädetty, termostaatilla toimiva lämpöpuhallin.
HentunenJoo, ja kuten aloittaja viime vuosikymmenellä on kysellyt, itsekin haluaisin kuulla, onko tuollainen Opal 200W muilla toiminut ja kuinka pitkään.
- Anonyymi
En ymmärrä tuota säätöjuttua: mistä voin numeroista 1-6 tietää, mihin lämpötilaan olen laitteen säätämässä? - Olisi parempi, jos säätönupin viereen olisi merkitty lämpötilavaihtoehdot. Nyt joutuu yhden talven vain opettelemaan!
- Anonyymi
Viisaan tuntuinen ketju heti aloituksesta alkaen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk71300Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681203Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021055Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470997- 131904
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271889Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71884Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66807Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47802Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397766